۱۶۲۴۲
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

یک میلیون دلار کنفدراسیون به فدراسیون فوتبال نرسید

کفاشیان AFC را تهدید کرد

رئیس فدراسیون فوتبال ایران، مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا را تهدید کرد. طبق گزارشات رسیده کنفدراسیون فوتبال آسیا یک میلیون دلار از پولی که قرار بوده به فدراسیون فوتبال ایران بدهد را به حساب بانکی در مالزی ریخته است.

برترین ها به نقل از تماشا: رئیس فدراسیون فوتبال ایران، مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا را تهدید کرد. طبق گزارشات رسیده کندفدراسیون فوتبال آسیا یک میلیون دلار از پولی که قرار بوده به فدراسیون فوتبال ایران بدهد را به حساب بانکی در مالزی ریخته است.

این بانک طرف قرارداد بانک ملت است اما به خاطر تحریم ها، پولی که به حساب این بانک ریخته شده، ضبط شده و فدراسیون فوتبال نمی تواند این پول را از آنها بگیرد.

علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال درباره این موضوع به خبرآنلاین می گوید: «ما به خاطر برگشت خوردن این یک میلیون دلار شاکی هستیم. از کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت می کنیم و آنها را به کمیته حقوقی فیفا می کشانیم. آنها پول را از راه درستی تزریق نکرده اند و احتمالا می دانستند که پول ایران ضبط خواهد شد. ما به کنفدراسیون گفته بودیم در تحریم هستیم و نباید تحت هر شرایطی پول را به حساب بریزند».

کفاشیان که از مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا ناراحت است. ادامه می دهد: «با این حساب ممکن است ما تبلیغات مرحله بعدی مسابقات انتخابی جام جهانی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ندهیم و با یک شرکت دیگر قرارداد ببندیم».

طبق توافقی که کنفدراسیون با کشورهای آسیایی داشته، حق پخش مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی را به شرکتی که تحت قرارداد کنفدراسیون فوتبال آسیاست سپرده، به همین دلیل کفاشیان چنین تهدیدی را مطرح کرده است.

البته این برای اولین بار نیست که فدراسیون فوتبال ایران با چنین مشکلی مواجه می شود. سال قبل نیز یکی از پرداختی های فیفا به دست فدراسیون نرسید و طی دو سه سال اخیر نیز بخشی از طلب های سازمان لیگ از کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل تحریم های بانکی، با مشکل مواجه شد.


باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

کفاشیان AFC را تهدید کرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج