۱۶۴۱۴۵
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

سال ۲۰۱۵ به کدام کشورها سفر کنیم؟ (۲)

سال ۲۰۱۴ نیز به پایان رسید و وقت آن رسیده که برای سفرهای امسال از حالا برنامه ریزی کنیم. توصیه ما این است که در سال ۲۰۱۵ بجای سفر به معروفترین مکان های گردشگری دنیا، مقصدهای جدیدتری را تجربه کنید.

سال 2015 به کدام کشورها سفر کنیم؟ (2)

برترین ها: سال ۲۰۱۴ نیز به پایان رسید و وقت آن رسیده که برای سفرهای امسال از حالا برنامه ریزی کنیم. طبیعتا اکثر ما تمایل داریم به مکانهای محبوب همیشگی (مثل لندن، فرانسه، نیویورک و ...) سفر کنیم. اما توصیه ما این است که در سال ۲۰۱۵ این مکان های شلوغ و همیشگی را فراموش کنید و مقصدهای جدیدتری را تجربه کنید، مکان هایی که آنطور که شایسته شان است، شناخته نشده و یا دست کم گرفته شده اند.

مطلب مرتبط:

سال 2015 به کدام کشورها سفر کنیم؟ (1)


۶. نیکاراگوئه (Nicaragua)

اگر امکان سفر به امریکا را دارید و یا ساکن آنجایید حتما در سال ۲۰۱۵ نیکوراگوئه را در ابتدای لیست سفر خود قرار دهید. این فلات حاصلخیز، با آب و هوای استوایی و مرطوب و جنگل های استوایی، یکی از جذاب ترین مقصد های گردشگری آمریکای مرکزی است. در نیکاراگوئه قیمت ها مناسب و جاذبه های گردشگری فراوان است.

سال 2015 به کدام کشورها سفر کنیم؟ (2)

۷. مراکش (Morocco)

این کشور در شمال غربی آفریقا واقع شده است. و بجز بازارهای فرش و یا تماشا و پرسه زدن خیابان های قدیمی « Fez»، تفریحات و دیدنی های بیشماری در این کشور وجود دارد. از امتیازات مراکش، فرهنگ خاص، مردم صمیمی. آبشارها، کاخ ها و موزه های فراوان است.

سال 2015 به کدام کشورها سفر کنیم؟ (2)

۸. بیابان آتاکاملا (Atacama Desert)، شیلی

بیابان «آتاکاما» واقع در آمریکای جنوبی، یکی از خشک ترین بیابان های دنیا است. اما اصلا آن چیزی نیست که فکرش را بکنید. مثلا شاید باور نکنید که سال گذشته در این منطقه برف باریده است! تصور کنید بارش برف در بیابان، در جایی که پوشیده از شنزار و نمکزار است، کاکتوس ها رشد می کنند و «آبفشان» از زمین می جوشد (چشمه آب جوش؛ مانند آنچه در تصویر می بینید)، آن هم در خشک ترین بیابان دنیا!

سال 2015 به کدام کشورها سفر کنیم؟ (2)

۹. آفریقای جنوبی (South Africa)، سافاری (حیاط وحش گردی)

توصیه بعدی ما سفری به حیاط وحش و طبیعت و بیابان گردی در آفریقای جنوبی و عکاسی از آن است. برای تماشای بخش وسیعی از حیات وحش دنیا، مردم جنوب آفریقا با آغوش باز پذیرای توریست هایی از سراسر دنیا به کشور منحصربفردشان هستند.

سال 2015 به کدام کشورها سفر کنیم؟ (2)

۱۰. ترکیه (Turkey)

ترکیه از مکان های گردشگری است که هم مناسب افرادی است که عاشق خرید کردن و یا تجربه غذاهای مختلف هستند، و هم آب و هوای خوب و طبیعت و ساحل زیبا را برای سفر ترجیح می دهند. ترکیه در سال ۲۰۱۴ از مکان های گردشگری برگزیده بوده است.

سال 2015 به کدام کشورها سفر کنیم؟ (2)

۱۱. ماداگاسکار (Madagascar)

ماداگاسکار در جنوب شرقی قاره آفریقا و در اقیانوس هند واقع شده است و زیستگاه هزاران گونه گیاهی و جانوری است که در هیچ جای دیگری از دنیا یافت نمی شود. تنوع طبیعی این سرزمین باعث شده که نام این جزیره را «قاره هشتم» بگذارند. سفر به این محدوده جغرافیایی بدون شک یک تجربه منحصربفرد خواهد بود.

سال 2015 به کدام کشورها سفر کنیم؟ (2)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      والا ما پول نداریم تا مشهد بریم اونوقت شما ... :(

    • sara

      عزیزم بذار ازون مسافرت قبلیا که پیشنهاد کردی و رفتیم برگردیم بعدا جاهای جدید تبلیغ کن.من الان دارم تو فرودگاه دنبال چمدونام میگردم :D

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج