۱۶۸۸۱۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بیگ زاده: برای اشکان ناراحتم

مدافع تیم ملی گفت:تا پایان جام ملت های آسیا به استقلالی ها هم بازی می رسد.

کاپ: هاشم بیگ زاده درباره عمل جراحی که امروز روی دستش انجام داد عنوان کرد:امروز تحت عمل جراحی قرار گرفتم.از یک هفته دیگر تمریناتم را شروع می کنم و به بازی سپاهان می رسم.

مدافع تیم ملی درباره اینکه پس از جام جهانی،جام ملت های آسیا را هم از دست داد بیان داشت:یک جمله ای باید بگویم و آن اینکه در اوج بدشانسی،یک روزهایی خوش شانسی هم وجود دارد.خدا را شکر می کنم اتفاقات بدتر از این رخ نداد.حتما قسمتی بوده است.همین که الان کنار بچه ها هستم برایم یک دنیا ارزش دارد.

وی درباره پیروزی تیم ملی در بازی مقابل بحرین گفت:بچه ها واقعا زحمت کشیدند.بهترین چیزی که دیروز نشان دادیم این بود که بازیکنان خیلی یک دل هستند.در تیم ما بازیکن اصلی و نیمکت نشین مفهوم ندارد.البته بحرین حریف ساده ای نبود.ما بازی به بازی بهتر می شویم و با ادامه این روند یک عنوان خوب کسب می کنیم.

بیگ زاده درباره اینکه آیا به قهرمانی تیم ملی در جام ملت ها امیدوار است یا نه عنوان کرد:قهرمانی خیلی سخت است.ما بازی به بازی جلو می رویم.هر مسابقه برای ما یک فینال است.اگر دیدگاه ما این باشد که همه بازی ها دشوار است خدا به ما کمک می کند تا یک مقام خوب کسب کنیم.

مدافع تیم ملی درباره اینکه به نقل از او گفته شده بود که از اشکان دژاگه خیلی ناراحت است بیان داشت:اشکان از بچه های خوب تیم ملی است.این قدر که او برای من ناراحت بود،من هم مصدومیتم را فراموش کردم و این روزها ناراحت اشکان هستم.در فوتبال چنین اتفاقاتی پیش می آید و هیچ تعمدی در کار نبود.

وی درباره حضور وریا غفوری و مرتضی پورعلی گنجی در ترکیب اصلی تیم ملی در بازی با بحرین گفت:تیم ملی ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است.این مساله حتما در آینده به تیم ملی کمک می کند.خدا را شکر جوانان خیلی خوبی داریم.

بیگ زاده درباره حمایت هواداران ایرانی از تیم ملی در بازی با بحرین اظهار داشت:اینجا در استرالیا احساس غربت نمی کنیم.شک ندارم در بازی با قطر ایرانی های بیشتری به ورزشگاه می آیند.امیدوارم بتوانند تیم ملی را به عنوان یار دوازدهم حمایت کنند.

وی درباره عدم حضور نماینده ای از استقلال در تیم ملی در بازی با بحرین گفت:بازی های زیادی تا پایان جام باقی مانده است.در یک تورنمنت سخت به همه بازی می رسد و مسابقات بین همه تقسیم می شود.مهم این است تیم ملی نتیجه بگیرد.تا پایان جام ملت های آسیا به استقلالی ها هم بازی می رسد.

بیگ زاده درباره اینکه پس از گذشت یک دور از مسابقات،چه تیم هایی را مدعی قهرمانی دیده است اظهار داشت:ژاپن،کره،استرالیا و ازبکستان به همراه تیم ملی مدعیان قهرمانی هستند.من دوست دارم تیم ملی در فینال با استرالیا دیدار کند تا خاطره ملبورن تکرار شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج