۱۷۰۹۵۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

روح سر الکس فرگوسن در تیم ملی ایران!

گل دقیقه پایانی رضا قوچان نژاد او را رستگار کرد.

عصر ایران: گل دقیقه پایانی رضا قوچان نژاد او را رستگار کرد. می شد پورعلی گنجی همان دقایق اول توپ را به تور دروازه بچسباند. می شد ایران با همان یک گل برنده بازی باشد. می شد تیم ملی ایران پیروز بازی شود .اما تیم فرگوسن هم همینطور بود کل بازی تلاشش را می کرد اگر تلاش ها به نتیجه نمی رسید اگر حتی بازی بد بود . مثل نظرکرده ها یک توپی به شکرانه تلاش می رفت داخل دروازه.

کی روش در نیمه اول تیمی جوان و با جرات به زمین فرستاده بود که ۶۰ دقیقه مقابل امارات جنگیندند و موقعیت هم داشتند. اما فوتبال تا دقیقه ۹۰ به کی روش و تیم ملی پشت کرد تا صحنه مشکوک به پنالتی هم برای ما نباشد. دقیقا درهمان لحظاتی که می رفت. بازی به پایان برسد.

دقیقا همان زمانی که بازی تمام می شود و آرزوهایمان به باد می رود. همان لحظاتی که منچستر فرگوسن فقط برنده اش بود توپی روی دروازه آمد سلحشوری چون آندو دوباره روی دروازه فرستادش و گل برای تیم ملی ایران. تیم کی روش به زدن این گل ها در دقایق پایانی هر دونیمه و مخصوصا نیمه دوم عادت دارد. او کنار فرگوسن زندگی کرده و همین روح جنگنده را به تیم ملی ایران تزریق کرده.

تیم کی روش با آن که دیگر امیدی برایش وجود نداشت اما از حمله کردن دست برنداشت. در شرجی هوای بریزبین در گرمای طافت فرسا . کی روش تعویض هایی از پیش تعیین شده داشت . دژاگه ، گوچی و غفوری به زمین آمدند و ۱۵ دقیقه پایانی بازی در زمین امارات به سر شد. اما تیمی که شکست را باور نمی کند تیمی که مانند منچستر یونایتد فرگوسن امیدواراست. لیاقت گل زدن هم در فرگی تایم دارد . ایران در فرگی تایم گل زد چون روح فرگوسن را در کنارتیم دارد. ایران برنده بازی شد به شیوه ای کاملا یونایتدی .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • iran

      زنده باد کیروش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج