جاباما
۱۷۱۶۳۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

همراه اول چقدر درآمد دارد؟

شرکت "همراه اول" از کارکرد مشترکان درآمد ۵.۵ هزار میلیاردتومانی به دست آورده است.

خبرگزاری فارس: شرکت "همراه اول" از کارکرد مشترکان درآمد ۵.۵ هزار میلیاردتومانی به دست آورده است.

تعداد خطوط دائمی و اعتباری همراه اول در ۹ ماهه اول امسال ۶۸ میلیون و ۸۲۳ هزار شماره بوده و مشترکان در همین بازه زمانی از کارکرد تلفن همراه خود، درآمدی ۵ هزار و ۵۴۸ میلیارد تومانی نصیب این اپراتور کرده‏اند.

به گزارش فارس، شرکت ارتباطات سیار ایران، افزایش تعداد ۶ میلیون خط جدید تلفن همراه شامل ۵۰۰ هزار خط دائمی و ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار خط اعتباری را برای سال ۹۳ پیش‏بینی کرده است.

براساس این گزارش، تعداد خطوط دائمی اپراتور اول در پایان سال ۹۲، ۱۶ میلیون و ۹۴۶ هزار و ۶۰ خط بوده که تا پایان آذرماه سال‌جاری به ۱۷ میلیون و ۲۸۶ هزار و ۲۳۵ خط رسیده و پیش‏بینی شده است که تا پایان سال ۹۳ به ۱۷ میلیون و ۴۴۶ هزار و ۶۰ خط برسد. تعداد خطوط اعتباری این اپراتور تا پایان سال ۱۳۹۲، ۴۷ میلیون و ۱۸۸ هزار و ۹۲۰ بوده که تا پایان آذرماه به ۵۱ میلیون و ۵۳۷ هزار و ۴۶۱ شماره رسیده و پیش‏بینی شده که تا پایان سال ۹۳ به ۵۲ میلیون و ۶۸۸ هزار و ۹۲۰ شماره برسد.

براساس این گزارش، در آمد همراه اول از کارکرد مشترکان در سال ۹۲ به ۶ هزار و ۴۷۹ میلیارد تومان رسید. درآمد این اپراتور از کارکرد مشترکان در ۹ ماه اول امسال ۵ هزار و ۵۴۸ میلیارد تومان بوده که پیش‏بینی می‏شود تا پایان سال به ۷ هزار و ۶۶۰ میلیارد تومان برسد. در آمد حاصل از امکانات شبکه توسط سایر شرکت‏های تلفن همراه در سال گذشته، ۵۹۲ میلیارد تومان و در ۹ ماه اول امسال ۴۵۵ میلیارد تومان بوده است. همچنین پیش‌بینی شده تا پایان سال به ۶۷۸ میلیارد تومان برسد .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج