۱۷۲۳۱۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آشنایی با جدیدترین خودروها

نمایشگاه خودروی دیترویت از دیرباز محلی برای معرفی خودروهای ماسل و پرقدرت بود و امسال نیز به همین منوال گذشت. با اینکه مدت ها از این نمایشگاه گذشته اما برترین خودروهای آن را در ادامه برایتان معرفی کرده ایم.

zoomit.ir - حسین خلیلی صفا: نمایشگاه خودروی دیترویت از دیرباز محلی برای معرفی خودروهای ماسل و پرقدرت بود. امسال نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۵ به محلی برای خودنمایی پیشرانه‌های توئین توربوی V۶ تبدیل شده بود. در ادامه به ۱۰ خودروی برتر معرفی شده در این نمایشگاه نگاهی خواهیم داشت.

آشنایی با جدیدترین خودروها

با توجه به وجود انواع محدودیت‌های زیست‌محیطی برای کاهش آلودگی خودروها و همچنین لزوم کاهش مصرف، خودروسازان هر روز فناوری‌های جدیدی را برای تولید پیشرانه‌های پرقدرت و درعین حال کم مصرف به کار می‌گیرند. از جمله‌ی خودروهایی که در این نمایشگاه خودنمایی کردند، می‌توان به آکیورا NSX، فورد جی‌تی و آئودی Q۶۰ اشاره کرد. خودروسازان رفته‌رفته از قدرت فناوری‌های نوین برای تولید خودروهایی پاک و پرقدرت استفاده می‌کنند.

آئودی Q۷

آشنایی با جدیدترین خودروها

نسل جدید آئودی Q۷ که به عنوان نسخه‌ی ۲۰۱۶ روانه‌ی بازار خواهد شد با تغییرات اندکی در مقایسه با نسل پیشین روانه‌ی بازار می‌شود. نسل جدید این خودرو ۳۲۵ کیلوگرم در مقایسه با نسل پیشین سبک‌تر شده است که نتیجه‌ی بکارگیری آلومینیوم سبک‌ وزن و استیل در ساخت بدنه و شاسی آن است. آئودی در این خودرو از یک پیشرانه‌ی دیزلی هیبریدی استفاده کرده که مصرف ۱.۷ لیتر گازوئیل را در هر ۱۰۰ کیلومتر برای این کمپانی رقم زده است. مصرف سوخت Q۷ ۲۰۱۶ در مقایسه با نسل پیشین ۲۶ درصد بهینه‌تر شده است. آئودی در این خودرو از رابط کاربری جدید خود استفاده کرده است.
بیوک آوِنیر

آشنایی با جدیدترین خودروها

جنرال موتورز برندهای مختلفی را در اختیار دارد که در این بین برند بیوک به خودروی مورد علاقه‌ی قشر مهندسان و پزشکان مشهور شده است. این کمپانی در نمایشگاه دیترویت از خودروی مفهومی جدید خود با عنوان آوِنیر رونمایی کرد که همانطور که در تصویر نیز می‌بینید، زیبا است. هرچند بیوک این خودرو را بصورت تجاری تولید نخواهد کرد، اما براساس اطلاعات ارائه شده المان‌ه%:.۷-DB
آشنایی با جدیدترین خودروها
آشنایی با جدیدترین خودروها
اشتراک گذاری
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج