۱۷۴۵۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

وعده فتح الله زاده برای فرار از چنگ هواداران ناراضی

مجیدی و نکونام به استقلال می آیند !

بعد از دومین شکست پیاپی استقلال، فتح الله زاده با گروهی از هواداران ناراضی استقلال مواجه شد که هرکدام از آنها علت افت تیم را به موضوعی خاص ارتباط می دادند. در این لحظات مدیرعامل آبی ها با آرامش به صحبت های آنها پاسخ داد و سعی کرد تا به نوعی این هواداران ناراضی را آرام و متقاعد کند.

مجیدی و نکونام به استقلال می آیند !

برترین ها: بعد از دومین شکست پیاپی استقلال، فتح الله زاده با گروهی از هواداران ناراضی استقلال مواجه شد که هرکدام از آنها علت افت تیم را به موضوعی خاص ارتباط می دادند. در این لحظات مدیرعامل آبی ها با آرامش به صحبت های آنها پاسخ داد و سعی کرد تا به نوعی این هواداران ناراضی را آرام و متقاعد کند.

اما موضوع وقتی جالب شد که یک هوادار استقلال دلیل ناکامی های اخیر تیم را به جدایی فرهاد مجیدی نسبت داد و با عصبانیت از فتح الله زاده مدیرعامل این باشگاه سوال کرد که چرا اجازه دادید فرهاد مجیدی از تیم جدا شود؟

پاسخ فتح الله زاده به این سوال هوادار استقلال نکته ای بود که تعجب بسیاری از حاضران را برانگیخت. مدیرعامل استقلال به این هوادار عصبانی لبخندی زد و گفت: «نگران نباشید سال آینده هم جواد نکونام را به خدمت می گیریم و هم مجیدی را به تیم برمی گردانیم.»

در شرایط سنگین موجود در جمع هواداران و مدیرعامل استقلال، مطرح شدن چنین موضوع و وعده ای تنها چیزی بود که حداقل برای دقایقی آنها را آرام می کرد. هرچند پس از خداحافظی فتح الله زاده از هواداران، عده ای از آنها معتقد بودند که با ادامه پیداکردن چنین شرایطی، شاید تا فصل آینده خود فتح الله زاده هم در بین استقلالی ها نباشد چه برسد که بخواهد وعده حضور بازیکن جدیدی هم به هواداران بدهد!

البته این وعده درحالی است که ادامه حضور علی فتح الله زاده روی صندلی مدیرعاملی استقلال قطعی نیست. او خودش به همشهری جوان گفته: «وقتی می بینم کسی به تلاش هایمان اهمیت نمی دهد ترجیح می دهم بروم یک حوزه دیگر کار کنم. شاید بشود گفت امسال دیگر پایان کار من در استقلال است. فکر می کنم کارم را برای استقلال کرده ام و باید افراد جدید با ایده های جدید بیایند. البته اگر استقلال خصوصی شود. من سهامدارش می شوم».


منبع: تماشا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج