۱۷۵۱۹۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

نقش رنگ در دکوراسیون داخلی

رنگ یکی از جلوه های طبیعت است و در هر جایی که حضور داشته باشد، موجب زیبایی بیشتر آن می شود. رنگ ها در هنر حرف اول را می زنند و یکی از حوزه هایی که نقش اصلی آن را رنگ ایفا می کند، دکوراسیون است.

نقش رنگ در دکوراسیون داخلی
برترین ها: رنگ یکی از جلوه های طبیعت است و در هر جایی که حضور داشته باشد، موجب زیبایی بیشتر آن می شود. رنگ ها در هنر حرف اول را می زنند و یکی از حوزه هایی که نقش اصلی آن را رنگ ایفا می کند، دکوراسیون است. در تزئینات داخلی خانه با تاکید روی یک رنگ می توانید به زیبایی بیشتر آن فضا کمک کنید.

در این مطلب، عکس هایی از دو آپارتمان را برایتان انتخاب کرده ایم که در عین مینیمالیستی و مدرن بودن، تاکیدهایِ رنگیِ جالبی هم در گوشه و کنار خانه دارند. تم اصلی و غالب هر دو آپارتمان، رنگ های خنثی و طبیعی هستند که با رنگ های شادی همانند خردلی و زرشکی یا آبی و قرمز جان تازه گرفته اند.

باز هم اشاره می کنیم، رنگ های ناگهانی در فضاهایی که قالب و رنگ واحدی دارند موجب جلب توجه می شوند و طراوات ویژه ای هم به فضا می بخشند.

آپارتمان اول را آرشیتکتی به نام Yarovikova Anna طراحی کرده است. این واحد کاملا مدرن و به سبک کنونی دکوره شده. از جمله ترفندهای زیباسازی این آپارتمان، باید به استفاده از نور طبیعی و پنجره ها اشاره کرد. ترکیب رنگ های توسی، خردلی، زرشکی، سفید و بژ در این آپارتمان با هوشمندی کامل انجام شده است.

کوسن های مبلی با پارچه های رنگی در کنار مبلمان یا شومینه انتخاب خوبی هستند که فضا را از سادگی بیرون آورده است. کوسن هایی که از همان پارچه و رنگ انتخاب شده اند نیز تناسب طراحی فضا را حفظ کرده است.

نقش رنگ در دکوراسیون داخلی

نقش رنگ در دکوراسیون داخلی

نقش رنگ در دکوراسیون داخلی

نقش رنگ در دکوراسیون داخلی

نقش رنگ در دکوراسیون داخلی

نقش رنگ در دکوراسیون داخلی

نقش رنگ در دکوراسیون داخلی

نقش رنگ در دکوراسیون داخلی

نقش رنگ در دکوراسیون داخلی

آپارتمان انتخابی دوم، در مسکو واقع شده و توسط هنرمندی به نام Andrew Rudoi طراحی شده است. این واحد ۵۶ متر مربع اندازه دارد.

با اینکه بیشتر فضای خانه به رنگ سفید و توسی نقاشی شده، اما در اتاق نشیمن، دیوار پشت ال‌سی‌دی با رنگین کمانی از رنگ ها کاغذدیواری شده است. در آپارتمان های کوچک، بهترین کار برای بزرگ جلوه دادن فضا، استفاده از رنگ های روشن است. به همین دلیل، همه دیوارها و وسایل این خانه به رنگ سفید انتخاب شده اند تا نور و روشنایی این رنگ، آن را بزرگ تر و مرتب تر نشان دهد.

برای ایجاد تنوع در آشپزخانه، از شیشه های آبی استفاده شده. از همین رنگ در اتاق خواب و برای پرده ها و روتختی نیز بهره گرفته شده است. درست در تضاد با دیگر بخش های این آپارتمان نقلی، سرویس بهداشتی با رنگ جیغی همچون قرمز تزئین شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج