۱۷۶۵۲۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

انتقاد یک مرجع تقلید از تک خوانی زنان

انتقادها به وزارت ارشاد در جريان رسانه‌اي شدن خبر تكخواني زنان، همچنان ادامه دارد. اگرچه وزارت ارشاد پيش از اين، خبر مذكور را تكذيب كرده اما علما همچنان به انتقاد از وزير و وزارتخانه مي‌پردازند.

پایگاه خبری انتخاب: انتقادها به وزارت ارشاد در جريان رسانه‌اي شدن خبر تكخواني زنان، همچنان ادامه دارد. اگرچه وزارت ارشاد پيش از اين، خبر مذكور را تكذيب كرده اما علما همچنان به انتقاد از وزير و وزارتخانه مي‌پردازند.

آيت‌الله جعفر سبحاني از مراجع تقلید پنج‌شنبه شب در اين باره گفته است: «یعنی تمام مشکلات ما حل شده و تنها این مشکل باقیمانده که دختری تک‌خوانی بکند؟» او از عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به صدور مجوز برای تک‌خوانی بانوان به‌شدت انتقاد کرد و گفت: «این گله را به گوش این آقا برسانید، آیا تو اهل فتوا هستی؛ ما مجلس، قانون و شورای نگهبان داریم که باید این‌ها صحبت کنند نه تو.»

از سوي ديگر آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف آبادی نيز با بیان اینکه دولت باید معیارهای شرعی و اخلاقی را کامل رعایت کند، گفت: جایگاه مسوولان اجرایی نیست که نسبت به این موضوعات موضع گرفته و یا فتوا بدهند؛ دستگاه اجرایی باید مجری باشد، نه مفتی.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در حاشیه نشست خبری «همایش اقتصاد مقاومتی از منظر دین» در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره دغدغه مراجع تقلید نسبت به عملکرد وزارت ارشاد گفت: بسیار روشن است که تکخوانی یا همراه خوانی، اختلاط زن و مرد در اجرای برنامه‌های مختلف همانند موسیقی خلاف شرع است.

اين سخنان در شرايطي بیان می‌شود که وزارت ارشاد اعطای مجوز برای برگزاری کنسرت تک‌خوانی زن در جشنواره موسیقی فجر را تکذیب کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج