جاباما
۱۷۸۲۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

مرا علی آبادی آورد، یکی دیگر برداشت

دایی: حرف کفاشیان نشان دهنده ضعف اوست

علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با شهرداری تبریز به صورت مفصل درمورد همه مسائل صحبت کرد. دایی که در کنفرانس ها، در مورد همه مسائل بیش از بازی خودش صحبت می کند این بار هم از هر دری سخن گفت.

دایی: حرف کفاشیان نشان دهنده ضعف اوست

تماشا: علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با شهرداری تبریز به صورت مفصل درمورد همه مسائل صحبت کرد. دایی که در کنفرانس ها، در مورد همه مسائل بیش از بازی خودش صحبت می کند این بار هم از هر دری سخن گفت. دایی درمورد بازی با شهرداری گفت: «وضعیت راه آهن مشخص است و در یک بازی بر اثر اشتباهاتی که داوران مرتکب شدند، امتیازات را از دست دادیم. باوجود آنکه شهرداری تبریز در دو بازی قبل خود شکست خورده اما از بهترین تیم های لیگ است که به حقش نرسیده. بازی سختی در پیش داریم و باتوجه به شرایط جدول سعی کردیم خوب تمرین کنیم تا حریف را شکست دهیم. برای این بازی هم مصدوم داریم و هم داور کاری کرد که دو بازیکنمان را از دست بدهیم. هنوز هیچ کسی جواب نداده و متاسف هستم که هیچ نهادی اعمال قانون نمی کند».

دایی با اشاره به اینکه درخواست تجدید بازی با مس سرچشمه را از مسئولان کرده اند، ادامه داد: «طبق ماده 38 قانون، این بازی باید تکرار شود و کمیته انضباطی باید در این خصوص تصمیم بگیرد. قانون می گوید اگر یک مسئول بازی کاری کند که به یک تیم ضرر برسد، کمیته انضباطی باید شرایط را بررسی کند. داور بازی دوبار به بازیکن مس سرچشمه کارت زرد داد و باید اشتباه خود را بپذیرد. متاسفانه در برنامه 90 همه صحبت کردند و کسی اجازه حرف زدن به ما نداد. اینکه روی کاغذ بنویسیم به شماره 7 کارت زرد داده شده کافی نیست و داور باید هنگامی که کارت را به بازیکن نشان می دهد او را صدا زده و همه را از این بابت مطلع کند. بازیکن حریف 25 دقیقه غیرمجاز در زمین بازی کرد و این اشتباه از نوادر داوری بود. نمی دانم چرا هرچه نوادر است برای ما اتفاق می افتد. در دیدار رفت مقابل شهرداری داور به بازیکن حریف کارت زرد داد و تک به تک ما را خراب کرد اما عسگری مصاحبه کرد و گفت حق داور است که هر زمان می خواهد آوانتاژ دهد ولی دو هفته بعد فهمیدیم همان داور سه جلسه محروم شده است. چگونه به مردم چنین جوابی می دهید اما داور را سه جله محروم می کنید؟ اگر در نیمه دوم داور به بازیکن شماره 7 اخطار مجدد می داد و او را اخراج می کرد، عکس العمل نیمکت مس چه می شد؟» علی دایی هم مانند بقیه مربیان لیگ برتری نیست به برنامه ریزی سازمان لیگ اعتراض دارد: «نمی دانم برنامه به چه شکل است که اصلا وقت تمرین کردن نداشتیم. بازیکنان خسته هستند و اصلا نمی توانیم کار تاکتیکی انجام دهیم فقط تمرین می کنیم و اصلا فرصت نداریم اشتباهاتمان را اصلاح کنیم. این شکل بازی ها بار فنی ندارد و نمی توان با آنها کار تاکتیکی انجام داد».

دایی درخصوص انتخابات فدراسیون هم گفت: «همیشه گفته ام در این خصوص حرف نمی زنم چون مسائلی پشت پرده وجود دارد. فکر نمی کنم انتخابات به معنی واقعی انتخابات باشد و بیشتر انتصاب بوده، آیا وقتی یک نفر کاندیدا می شود اسمش انتخابات است.»

دایی در پاسخ به حرف های کفاشیان مبنی بر اینکه به سفارش علی آبادی، دایی را برای تیم ملی انتخاب کرده، گفت: «این ضعف یک آدم را نشان می دهد. من دو سال پیش گفته بودم علی آبادی مرا انتخاب کرد اما حالا کفاشیان تازه این حرف را می زند. علی آبادی مرا سرمربی کرده و یک شخص دیگر هم مرا برداشت. می توانید از هاشمی مدیرعامل وقت سایپا سوال کنید چون من نمی خواستم جواب تلفن کفاشیان را بدهم. او برایم پیامک فرستاد و دقیقا پیامک کفاشیان این بود: «آقای مهندس با شما کار دارند». هاشمی از من خواست چون در لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم و ممکن است فدراسیون برایمان مشکلاتی درست کند به کفاشیان زنگ بزنم. من هم از دفتر هاشمی به کفاشیان زنگ زدم و ایشان گفت آقای علی آبادی با شما کار دارند. قرار ما هم در استادیوم آزادی بود و نه جای دیگر. اینها ضعف مرا می رساند یا فدراسیون؟»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هم ضعف تو هم فدراسیون
      پول پرست جاه طلب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج