۱۷۸۹۹۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

این جوری روی مد باشید

قبلا هم به شما گوشزد كردیم كه امسال انواع كت‌های چرم بازار گرمی دارند و بد نیست شما هم چرم‌پوشی را در زمستان ۹۳ تجربه كنید.

این جوری روی مد باشید
مجله زندگی ایده آل:

Novin Leather

فصل حضور چرم

این جوری روی مد باشید

قبلا هم به شما گوشزد كردیم كه امسال انواع كت‌های چرم بازار گرمی دارند و بد نیست شما هم چرم‌پوشی را در زمستان ۹۳ تجربه كنید. برای این كار شركت نوین چرم انتخاب‌های خوبی برای شما دارد. در میان محصولات زنانه نوین چرم، بین چرم و جیر حق انتخاب دارید. می‌توانید كت‌های كوتاه و مناسب ‌مهمانی یا كت‌های بلند و مناسب برای بیرون از خانه انتخاب كنید.

Bershka

تا دل‌تان بخواهد راحت...

این جوری روی مد باشید

پاشنه‌های مكعبی ایده جدید طراحان برند Bershka برای نیم‌بوت‌های زمستان امثال است. این برند اسپانیایی با نگاهی به گذشته سعی كرده در طراحی نیم‌بوت‌هایش از پاشنه‌های فوق‌العاده راحت مكعبی استفاده كند. فرقی نمی‌كند كه دست روی كدام طرح این برند می‌گذارید چون هر مدلی را كه انتخاب كنید پاشنه آن كوتاه یا بلند مکعبی است! هرچند این پاشنه‌ها ظرافت چندانی ندارند اما نمی‌توان منكر راحتی بی‌حد و اندازه آنها شد به‌خصوص وقتی پای زمستان و برف و یخبندان در میان باشد!

CHRISTIAN LOBOUTIN

مار پیتون این‌بار روی پای آقایان!

این جوری روی مد باشید

پای پوست مار پیتون به كفش‌های مردانه هم كشیده شد! از قرار این پوست بسیار ارزشمند و اتفاقا گرانبها جایگاه خاصی میان طراحان برندهای مطرح جهانی دارد. این‌بار برند فرانسوی و پرآوازه CHRISTIAN LOBOUTIN كه تخصصش طراحی كفش‌های منحصر به فرد با زیره‌‌ای به رنگ قرمز برای خانم‌هاست سراغ این پوست رفته است اما نه برای خانم‌ها؛ CHRISTIAN LOBOUTIN برای طراحی كفش‌های مردانه‌ آن هم نه لوكس و مجلسی بلكه برای طراحی كفش‌های اسپرت با ساختاری شبیه آلستار، از این پوست در رنگ‌های مختلف استفاده كرده است. اینكه این كفش چقدر می‌تواند با روحیات و سلیقه ما هماهنگ باشد به جای خود اما جسارت لوبوتین در این طراحی واقعا مثال‌زدنی است.

Hacoupian

مردان ایرانی و شكوهی غیرقابل‌انكار

این جوری روی مد باشید

اگر هنوز تن‌پوش گرم و مناسب برای زمستان امسال نخریده‌اید، قبل از هر انتخابی سری به یكی از فروشگاه‌های هاكوپیان بزنید. مجموعه پاییز و زمستان امسال این برند، مجموعه‌ای كامل شامل ست‌های رسمی و نیمه‌رسمی مردانه است كه حتما انتخابی باب‌سلیقه شما در آن پیدا می‌شود. كت‌های تك چهارخانه و پالتوهای تا زانوی این برند برای مردانی كه به ست‌های نیمه‌رسمی و اسپرت‌تر علاقه دارند، بهترین انتخاب است.

DORSA

از انتخاب‌تان لذت ببرید

این جوری روی مد باشید

درسا برند خوشنام ایرانی مثل همیشه هوای آقایان طرفدار كیف‌های چرمی را دارد. یك كیف دوشی تمام چرم آن هم از نوع چرم گاوی پیشكش درسا به آقایان است. این كیف از چرم گاوی است و با تركیب چرم بافت‌دار (فلوتر درشت) به رنگ قهوه‌‌ای تیره و چرم بدون بافت با چند درجه اختلاف رنگ طراحی شده است. بند قابل تنظیم و زیپ بزرگ این كیف كه در قسمت پشت آن كار شده و مهم‌تر از همه سبك بودن این كیف را می‌توان از امتیازهای آن به‌شمار آورد. بسته‌بندی‌های متفاوت درسا هم به‌عنوان یكی از ویژگی‌های قابل ذكر این برند پرآوازه ایرانی است؛ ویژگی‌ای كه لذت خرید را دوچندان می‌كند!

H&M

خز بپوشید

این جوری روی مد باشید

كمپانی سوئدی H&M در طراحی زمستان ۲۰۱۵ سراغ كت و پالتوهای تمام خز رفته است. ایده‌‌ای بسیار قدیمی كه انگار سالیان سال هم بگذرد خیال ندارد با دنیای مد خداحافظی كند. در گرمای این پالتوها شكی نیست اما واقعا به همین سادگی‌ها نمی‌توان با قد و قواره و حجم آنها كنار آمد! به هر ترتیب طراحان برند H&M دوباره دستی به سرگوش پارچه‌های خز كشیده‌اند و با تركیب آنها با پارچه‌های پشمی و چرم شكل و شمایلی نسبتا تازه برای آنها تعریف كرده‌اند تا خانم‌های طرفدار این سبك با خیال راحت بتوانند خز بپوشند!

RALPH LAUREN

ساعت ركابی!

این جوری روی مد باشید

كمپانی RALPH LAUREN این‌بار ایده ركاب‌های همیشگی‌اش را برای طراحی ساعت‌های زنانه و مردانه‌اش به كار گرفته. نتیجه هم این شده كه ساعت‌هایی با فریمی كاملا متفاوت روانه بازار كرده است؛ فریمی كه در آن نشانی از دایره و مربع‌های همیشگی نیست! RALPH LAUREN این فریم متفاوت را با بندهای چرمی و فلزی تركیب كرده است. در تركیب با بندهای چرمی حتی سگك بند هم طرحی از همین ركاب است!

Micheal kors

زنجیرهای زیبایی و جذابیت

این جوری روی مد باشید

مایكل كورس، برند آمریكایی است كه كار خودش را از سال ۱۹۸۱ با طراحی و تولید مجموعه لباس زنانه شروع كرد. در این سال‌ها بسیاری از ستاره‌های سینمای هالیوود مشتری پرو پاقرص این برند شدند. یكی از جدیدترین محصولات مایكل كورس، ساعت‌هایی است كه با همكاری شركت ساعت‌سازی فسیل تولید می‌كند. در واقع این ساعت در آتلیه مایكل كورس طراحی و در كارخانه فسیل ساخته می‌شود. جدیدترین این ساعت‌ها، ساعتی در سه رنگ طلایی، قهوه‌ای و سفید است. بند زنجیره‌ای این ساعت توجه همه را جلب می‌كند.

PRINCESS OF PETSIA

ساده و چشمگیر

این جوری روی مد باشید

ملكه ایران عنوان برندی است نوپا كه خیال دارد با تكیه بر توانایی طراحانش در صنعت مد ایران جایی قابل‌قبول برای خود باز كند. این برند با تكیه بر نیاز بانوان ایرانی به مانتو به‌عنوان لباسی برای حضور در اجتماع، روی طراحی‌های متفاوت برای این نوع پوشش مانور می‌دهد. در میان طراحی‌های زمستانه این برند این مانتو كاری است ساده اما بسیار چشمگیر و متفاوت. پارچه اصلی این مانتو از پارچه‌های شعربافی هنر اصیل ایرانی است و طراحی روی آن هم تركیبی است از نقاشی و اپلیكه‌دوزی برای نشان دادن تصویری از مردان قاجار.

Salvator Ferrgamo

گل‌های سنگی

این جوری روی مد باشید

كمپانی ایتالیایی Ferrgamo كه آوازه‌اش را مدیون كیف ‌و كفش‌های چرمی بود كه تولید می‌كرد حالا در زمینه زیورآلات هم حرفی برای گفتن دارد. هرچند زیورآلات این برند هنوز نتوانسته‌ مثل كفش‌های پاشنه قفسی و پاشنه متصل آن در دنیای مد ماندگار شوند اما طرفدار كم ندارند! فرگامو در طراحی زیورآلات جدیدش سراغ گل مورد علاقه Salvator Ferrgamo بزرگ (موسس كمپانی)، گل شقایق، رفته است. این گل با استفاده از سنگ‌های قیمتی در رنگ‌های متنوع روی گوشواره، آویز و انگشترهای فرگامو به زیبایی جا خوش كرده است.

Sarak

خانه گرم با لباس گرم

این جوری روی مد باشید

داشتن لباس‌های خانگی راحت و لطیف، موهبت بزرگی است كه به شما كمك می‌كند از بودن و استراحت كردن در خانه لذت ببرید. برای چنین لباس دلچسبی لازم نیست سراغ برندهای خارجی گران‌قیمت ترك یا چینی بروید، «سارك» شركت ایرانی است که لباس‌های راحتی و مناسب خانه برای خانم‌ها تولید می‌كند. بلوز شلوارهای تك یا سرهمی كه هر كسی از داشتن آن خوشحال می‌شود. شال و روسری و زیورآلات هم در گروه تولیدات این شركت ایرانی جای دارند.

BuRberry

كمی تا قسمتی كلاسیك

این جوری روی مد باشید

برخلاف دیگر طراحی‌های برند پرآوازه Burberry این كیف نشانی از پارچه‌های چهارخانه همیشگی این برند انگلیسی را در خود ندارد. اصلا شاید در نگاه اول حتی احتمال اینكه این كیف از خانواده بربری است غیرممكن به نظر بیاید؛ اما این مدل تمام چرم طراحی تازه بربری است كه اخیرا روانه بازار شده است. ابتكار طراحی این مدل تلفیق دو سبك كلاسیك و اسپرت است. جیب كیسه‌‌ای بزرگ این مدل حال و هوای كیف‌‌های اسپرت را دارد اما دسته‌های كوتاه و سگك‌های طلایی آن باعث شده كه كیف در عین حال ظاهری رسمی به خود بگیرد. درنظر گرفتن رنگ نارنجی برای این مدل هم یكی دیگر از ساختارشكنی‌های بربری انگلیسی است.

TOM FORD

فلز و كائوچو پابه‌پای هم!

این جوری روی مد باشید

كمپانی TOM FORD در طراحی‌ عینك‌هایی كه در زمستان ۲۰۱۵ روانه بازار كرده سراغ فریم‌های گربه‌‌ای رفته است. البته در طراحی این فریم‌های نسبتا قدیمی به قدر كفایت ظرافت و تاز‌گی را هم چاشنی كار كرده است. اول اینكه فریم این عینك تركیبی است از فلز و كائوچو آن هم به سبكی خاص. شیشه‌های عینك با نوار ظریف فلزی قاب گرفته شده‌ و دور آن هم فریمی از جنس كائوچو كار شده است. نقطه اتصال دسته‌های عینك ‌هم درست مثل همه عینك‌های امسال در قسمت بالای فریم طراحی شده‌اند. این مدل تا دل‌تان بخواهد تنوع رنگ هم دارد؛ از زرشكی گرفته تا سرمه‌ای و...

TORY BURCH

آرام و رؤیایی...

این جوری روی مد باشید

این سرویس خوش ‌آب‌ورنگ مجموعه جدیدی از طراحی‌های برند TORY BURCH است. یك سرویس رؤیایی و تا دل‌تان بخواهد آرام كه آرامش را مدیون ترکیب رنگ سفید و آبی است... TORY BURCH از آن كمپانی‌هایی است كه با وجود سن و سال كمش خیلی خوب توانسته جای خودش را در دل طرفدارانش باز كند.

این جوری روی مد باشید

شاید خود خانم TORY BURCH هم فكرش را نمی‌كرد كه برند نوپایش ظرف حدود ۱۴ سال (از سال ۲۰۰۴ تا امروز) بتواند تا جایی مطرح شود كه نه‌تنها در عرصه مد و پوشاك بلكه در طراحی‌ و دكوراسیون داخلی هم دستی داشته باشد!

Massimo Dutti

ویژه آقایان!

این جوری روی مد باشید

برند اسپانیایی Massimo Dutti در مجموعه زمستانی خود به تعریفی تازه از كت و كاپشن البته برای آقایان رسیده است. Massimo Dutti برای طراحی كت مردانه تازه خود سراغ پارچه‌های شمعی‌ای رفته كه اغلب در طراحی كاپشن‌های مردانه مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ در نتیجه این كت كه اتفاقا دو رو هم هست گرمای یك كاپشن تمام‌عیار زمستانی را به شما می‌دهد آن هم با ظرافت یك كت پارچه‌ای! البته از برندی كه در ابتدا به‌صورت تخصصی با طراحی لباس‌های مردانه پا به عرصه مد گذاشت چندان بعید نیست كه درست و حسابی هوای آقایان را داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج