اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۸۵۴۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دعوت از کیومرث هاشمی، رویانیان یا شاید هم نبی

وزارت ورزش کفاشیان را دور می زند؟

درحالی که فقط دو روز تا پایان مهلت ثبت نام برای انتخابات فدراسیون فوتبال باقی مانده، هنوز هیچ کس برای پست ریاست ثبت نام نکرده و افراد مختلف همچنان در حال رصدکردن اوضاع هستند.

وزارت ورزش کفاشیان را دور می زند؟

تماشا: درحالی که فقط دو روز تا پایان مهلت ثبت نام برای انتخابات فدراسیون فوتبال باقی مانده، هنوز هیچ کس برای پست ریاست ثبت نام نکرده و افراد مختلف همچنان در حال رصدکردن اوضاع هستند.

محمد عباسی، وزیر ورزش در چند هفته اخیر رایزنی های متعددی را برای انتخاب یک گزینه مناسب و معرفی او به مجمع انجام داده است؛ با وجود این گفته می شود وزارتخانه تاکنون روی یک شخص خاص به جمع بندی نرسیده است. عباسی حتی در جلسات مختلف مشورت هایی را با پیشکسوتان و صاحب نظران ورزش برای انتخاب گزینه موردنظرش انجام داده، اما حتی این مشورت ها هم نتوانسته است گره ای از مشکلات وزارتخانه باز کند.

گفته می شود وزیر حتی دوشنبه هفته گذشته علی کفاشیان را به دفترش احضار کرده و تقریبا به او اعلام کرده که دنبال گزینه ای غیر از اوست. عباسی علاوه بر این پیام، نام چند نفر را با کفاشیان در میان گذاشته است تا نظر رئیس فعلی فدراسیون را درباره این گزینه ها بداند. کیومرث هاشمی و محمد رویانیان ازجمله کسانی بوده اند که عباسی نظر کفاشیان را درباره آنها جویا شده است.

گفته می شود خود کفاشیان چندی پیش برای دعوت از کیومرث هاشمی در انتخابات فدراسیون پیش قدم شده بود. براساس شنیده ها او در تماسی که با هاشمی داشته از معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش خواسته تا برای حضور در انتخابات آماده شود.

کفاشیان حتی مدعی شده که آماده حمایت همه جانبه از اوست و برای رسیدن هاشمی به ریاست فدراسیون از هیچ تلاشی دریغ نمی کند. علاوه بر کفاشیان، گفته می شود محمد عباسی هم هاشمی را در لیست خود قرار داده است، با این حال عضو سابق کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال هنوز هیچ تمالی برای حضور در انتخابات نشان نداده است.

مهدی محمدنبی، دبیر فعلی فدراسیون فوتبال هم از نفراتی است که براساس شنیده ها در لیست وزارتخانه قرار دارد. نبی هفته گذشته حضورش در انتخابات را تکذیب کرده بود، با این حال گفت همی شود او با چراغ خاموش در حال بررسی وضعیت است.

نبی علاقه زیادی برای رسیدن به ریاست فدراسیون فوتبال دارد و اگر به عنوان گزینه نهایی وزارت ورزش معرفی شود، قطعا یکی از رقبای اصلی علی کفاشیان خواهد بود. محمد رویانیان هم از گزینه های وزارت ورزش است که عباسی درباره شرایط و کم و کیف حضورش در انتخابات فدراسیون از علی کفاشیان سوال پرسیده است.

به نظر می رسد این وضعیت تا روز پایانی انتخابات ادامه داشته باشد و وزارتخانه در معرفی گزینه نهایی مشکل داشته باشد؛ به ویژه اینکه علی کفاشیان هم پس از اعلام حمایت علی پروین، امیر عابدینی و چند پیشکسوت دیگر برای حضور در انتخابات دلگرم شده است. شرکت کفاشیان در انتخابات مشروط به این است که مخالفان او در حد وزارت ورزش باشند.در این صورت کفاشیان کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال می شود.

اما اگر مخالفت ها فراتر از وزارت ورزش باشد، او چاره ای ندارد جز اینکه قید ریاست مجدد فدراسیون را بزند و در انتخابات شرکت نکند. با تمام این احوال، معمای حضور گزینه های مختلف ریاست فدراسیون فوتبال تا 48 ساعت دیگر حل خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج