۱۸۵۵۴۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

افشارزاده: من کجا و بروسلی کجا

مدیرعامل باشگاه استقلال از گزارشگری که کلیپ مربوط به ضربه خوردنش از وی در رسانه‌ها پخش شد، عذرخواهی کرد.

خبرگزاری تسنیم: بهرام افشارزاده در رابطه با برکناری سید سعید افجه‌ای از پست سخنگوی باشگاه استقلال اظهار داشت: بارها به افجه‌ای گفتم که مصاحبه نکند. گفتن هدایای نفیس برای ما مشکل‌ساز شد و به همین دلیل نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان ارسال کردم تا براساس آن، افجه‌ای هم از پست سخنگویی باشگاه، هیئت مدیره و حتی عضو علی البدل کنار گذاشته شود.

وی افزود: دلیل برکناری افجه‌ای این مسئله نبود اما این مورد یکی از مواردی از گذشته ارتباط پیدا کرد. بر خلاف میل باطنی تصمیم به این کار گرفتم ولی این اتفاق افتاد و امیدوارم در سنگر دیگری به ما کمک کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد مشکل بدهی مالیاتی بازیکنان این تیم، عنوان کرد: بدهی مالیاتی وجود دارد و ما یک بخشی از آن را جبران خواهیم کرد. به گونه‌ای پول می‌دهیم که بازیکنان بتوانند مالیات خود را پرداخت کنند و ممنوع الخروج نشوند.

به گزارش تسنیم، گزارشگری که کلیپ مربوط به شوخی بهرام افشارزاده با وی منتشر شده و در رسانه‌های خارج از کشور بازتاب پیدا کرده بود امروز به محل باشگاه استقلال در سعادت آباد رفت و پس از روبوسی با افشارزاده، مدیرعامل استقلال از وی عذرخواهی کرد.

افشارزاده در این رابطه گفت: من همیشه خبرنگاران را دوست دارم و آزارم به مورچه هم نمی‌رسد. با خبرنگاران شوخی می‌کنم اما نباید این تصویر پخش می‌شد. متأسفانه در خارج از کشور با ضربه مرا مورینیو سرمربی چلسی انگلیس مقایسه کردند که نباید این کار صورت می‌گرفت.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که در یکی از رسانه‌های داخلی، در کاریکاتوری وی را با بروسلی بازیگر و قهرمان پیشین رشته‌های رزمی مقایسه کرده‌اند، گفت: نمی‌دانم چرا این اتفاقات می‌افتد. من کجا و بروسلی کجا؟ او یک قهرمان ورزشی است و نمی‌دانم چرا برخی این کارها را انجام می‌دهند.

در پایان، گزارشگر مربوطه به مدیرعامل استقلال گفت که دخترش از این شوخی ناراحت شده که افشارزاده از دختر وی نیز عذرخواهی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج