۱۸۵۷۰۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

Volkswagen Sport Coupe Concept GT

کوپه GTE، کانسپت باکلاس فولکس‌واگن

فولکس با یک خودروی سدان کوپه فانتزی و لوکس و اسپرت، همه‌چیز را درهم آمیخته است. ابعاد بزرگ بیرونی، چهار درب و سبک کوپه بدنه با سقف شیب‌دار، طراحی عضلانی و اسپرت و درخشش تزئینات کرومی، همگی در یک خودرو جمع شده‌اند.

پدال - فولکس با یک خودروی سدان کوپه فانتزی و لوکس و اسپرت، همه‌چیز را درهم آمیخته است. ابعاد بزرگ بیرونی، چهار درب و سبک کوپه بدنه با سقف شیب‌دار، طراحی عضلانی و اسپرت و درخشش تزئینات کرومی، همگی در یک خودرو جمع شده‌اند.

کوپه GTE، کانسپت باکلاس فولکس‌واگن

گفته می‌شود که خودروی فولکس GTE کوپه کانسپت، پیش‌نمایشی از نسل آینده مدل CC است. با این وجود ابعاد بزرگ‌تر آن، به نظر رقبایی چون آئودی A۷ اسپرت‌بک و مرسدس بنز CLS را هدف گرفته‌اند. با این وجود خود فولکس این خودرو را برای پر کردن شکاف بین مدل‌های پاسات و فیتون (Phaeton) می‌داند.

کوپه GTE، کانسپت باکلاس فولکس‌واگن

کوپه GTE، کانسپت باکلاس فولکس‌واگن

کوپه GTE، کانسپت باکلاس فولکس‌واگن

طراحی GTE با چراغ‌های منحصر به فرد که در جلوپنجره بزرگ آن ادغام گردیده‌اند، خطوط روی بدنه، انحنای کاپوت، شکاف‌های انتهای کاپوت و پشت گلگیرهای جلو، فرم خاص چرخ‌های آلیاژی، درب صندوق عقب پله‌ای شکل، اگزوزهای دوگانه و شیب ملایم سقف شیشه ای جذابیت خاصی دارد. پلتفرم این خودرو، همان پلتفرم معروف MQB فولکس است که به‌صورت ماژولار و سبک‌وزن ساخته شده است.

کوپه GTE، کانسپت باکلاس فولکس‌واگن


طول کوپه مفهومی فولکس، به 4860 میلی‌متر، عرض آن به 1864 و ارتفاعش به 1407 میلی‌متر می‌رسد. این ابعاد به وضوح از پاسات کشیده‌تر و عریض‌تر می‌باشند. فاصله بین دو محور آن هم با 50 میلی‌متر افزایش به 2841 میلی‌متر رسیده است. بدین ترتیب می‌توان فضای زانو و پای بیشتری برای سرنشینان عقب انتظار داشت. هرچند به نظر می‌رسد در فضای سر آنها صرفه‌جویی شده باشد. فضای بار صندوق عقب هم 480 لیتر می‌باشد.

کوپه GTE، کانسپت باکلاس فولکس‌واگن


کابین از طراحی ارگونومیک و ساده ای برخوردار است. با اینکه این کابین را نمی‌توان با کابین‌های زیبای آئودی‌های اخیر مقایسه کرد اما به نسبت طراحی فضای داخلی خودروهای فولکس‌واگن، یک جهش محسوب می‌شود.

کوپه GTE، کانسپت باکلاس فولکس‌واگن

قدرت بخش این خودرو، یک موتور شش سیلندر ۳.۰ لیتری توربوی بنزینی با نیروی ۲۹۵ اسب بخار می‌باشد که در ترکیب با دو موتور الکتریکی که یکی درون گیربکس و دیگری روی محور عقب قرار گرفته، جمعاً به قدرت ۳۷۴ اسب بخار می‌رسد.

کوپه GTE، کانسپت باکلاس فولکس‌واگن

شتاب صفر تا صد این خودرو ۵.۲ ثانیه طول می‌کشد و بیشینه سرعت آن نیز به‌طور الکترونیکی به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود گردیده است. با GTE کوپه کانسپت می‌توان به‌صورت تمام الکتریکی و در مسیری ۵۰ کیلومتری سفر کرد یا اینکه با مصرف سوخت تنها ۲.۰ لیتر در صد کیلومتر، با یک باک بنزین، ۱۰۰۰ کیلومتر مسافت را طی نمود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج