۱۸۷۰۵۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بنگر:در کشور خودمان فحش ناموسی خوردیم!

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پاسخ اظهارات مدیرعامل نفت مسجدسلیمان را داد.

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پاسخ اظهارات مدیرعامل نفت مسجدسلیمان را داد.

محسن بنگر در واکنش به مصاحبه مسعود رضاییان که خطاب به او از اشعار سعدی استفاده کرده است، اظهار داشت: آقای رضاییان لازم نیست سعدی و حافظ و فردوسی بخواند. او بهتر است به آرمان‌های انقلاب و امام (ره) پایبند باشد که در شهرش و تماشاگران تیمش به خانواده ما ۹۰ دقیقه ناسزا نگویند.

وی ادامه داد: رضاییان در مورد صادقیان هم صحبت کرده که باید در جوابش بگویم خوشبختانه فرهنگ پیام صادقیان خیلی بالاتر از لیدرها و تماشاگران نفت مسجدسلیمان است که ۹۰ دقیقه به ناموس مردم ناسزا می‌گویند. پدران ما انقلاب کرده‌اند که از ناموس‌مان دفاع کنند نه اینکه در شهری که کلی شهید داده به ناموس همه ما توهین شود.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان اینکه دیروز درگیری با هیچکس در میکسدزون ورزشگاه نفت مسجدسلیمان نداشته است،‌ خاطرنشان کرد: بار فنی بازی با نفت مسجدسلیمان به کنار اما ما روز گذشته فقط ناسزا شنیدیم، سنگ، بلوک و آجر خوردیم. من واقعاً نمی‌دانم که چطور در ورزشگاه آجر آورده بودند. یکی از همین آجرها کنار خودم زمین خورد. ما که جان‌مان را از سر راه نیاورده‌ایم.

بنگر در پاسخ به این پرسش که آیا فکر نمی‌کند که مصاحبه‌اش با واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مواجه شود، گفت: چه بگویم، الان مصاحبه کرده‌ام و احتمالاً حسن‌زاده می‌خواهد پنج میلیون مرا جریمه کند که باید بگویم نیازی به این کار نیست و خودم پنج میلیون را می‌دهم.

وی درباره مصدومیت شدید فرناندو گابریل در بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: دیدم که بازیکن نفت چطور با آرنج جمجه گابریل را شکست. فقط دوست دارم الان مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون پاسخگو باشند. آنها می‌گفتند که هیچ اتفاقی در بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان نمی‌افتد اما دیدند که بهترین بازیکن ما را چطور مصدوم کردند تا گابریل نتواند مقابل النصر بازی کند. حالا ما به النصر ببازیم چه کسی جوابگوست؟!

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود چند نفر از بازیکنان پرسپولیس بعد از گرم کردن ابتدای بازی و به خاطر شنیدن ناسزا در رختکن گریه کرده‌اند، اظهار داشت: همین اتفاق رخ داد. مگر بازیکن چقدر تحمل دارد و یا مگر خدای ناکرده خانواده‌اش را از سر راه آورده که این طور ناسزا بشنود. خیلی جالب است که از سرمربی تا کوچکترین بازیکن ما را ناسزا گفتند و کسی هم نبود که جوابگو باشد.

بنگر ادامه داد: نکته جالب اینجاست که تمام این اتفاقات و ناسزاها با یک بلندگو رخ می‌داد و یک نفر پشت بلندگو نام بازیکن ما را صدا می‌زد و بقیه به او ناسزا می‌گفتند حالا در این شرایط دبیر هیئت فوتبال مسجدسلیمان آمده و در رختکن پرسپولیس و از ما عذرخواهی می‌کند. اصلاً او چه کاره است که در رختکن پرسپولیس می‌آید و عذرخواهی می‌کند؟!

وی افزود: مگر توپ‌چمع‌کن‌ها زیر نظر هیئت فوتبال یک شهر نیستند، پس چرا توپ‌جمع‌کن‌های بازی دیروز هم به خانواده ما ناسزا می‌گفتند؟! واقعاً چیزی که در مسجدسلیمان دیدم تا به حال به عمرم ندیده بودم. ما در تمام شهرهای ایران بازی می‌کنیم اما هیچ کجا به ما و خانواده ما ناسزا نمی‌گویند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره بازی روز سه‌شنبه پرسپولیس و النصر عربستان در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا گفت: چطور می‌خواهیم به عربستان برویم، بهترین بازیکن‌مان را از دست دادیم، تیم خسته و فرسوده است و روحیه بچه‌ها هم افتضاح. بازیکنان ما باور نمی‌کنند که در کشور خودمان به ناموس‌مان این طور ناسزا گفته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج