۱۹۲۶۹۶
۱۸ نظر
۵۰۰۶
۱۸ نظر
۵۰۰۶
پ

اطلاعیه درباره خبر تجاوز به ۲ زائر نوجوان ایرانی

متاسفانه طی روزهای اخیر برخی رسانه ها، مطبوعات و فضای مجازی اقدام به انتشار اخبار غیر مستند با عنوان «تجاوز به دو نوجوان زائر ایرانی» نموده اند که موجب تشویش افکار هموطنان عزیز گردیده است.

خبرگزاری مهر: متاسفانه طی روزهای اخیر برخی رسانه ها، مطبوعات و فضای مجازی اقدام به انتشار اخبار غیر مستند با عنوان «تجاوز به دو نوجوان زائر ایرانی» نموده اند که موجب تشویش افکار هموطنان عزیز گردیده است.

سازمان حج و زیارت به منظور تنویر افکار عمومی به اطلاع عموم هموطنان عزیز می رساند:در هفته گذشته هنگام بازگشت یکی از کاروانهای اعزامی عمره در آخرین بخش بازرسی فرودگاه جده دو تن از ماموران پلیس فرودگاه به بهانه بازرسی از دو نوجوان زائر قصد تعرض به آنها را داشتند که با هوشیاری زائران عزیز و خانواده هایشان، پیگیری مدیر و روحانی کاروان و همچنین دخالت سریع مقامات کنسولگری کشورمان در جده و احضار مسئولان سعودی و فرماندهی پلیس جده افراد خاطی شناسایی و دستگیر گردیدند.

این اطلاعیه می افزاید: بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت با همکاری شایسته وزارت امور خارجه بمحض اطلاع از این اتفاق غیر قابل گذشت با جدیت و حساسیت کامل اقدامات و پی گیریهای مستمری را دربالا ترین سطوح مسئولین ذیربط کشور عربستان به منظور حفظ حقوق زائرین و مجازات خاطیان بعمل آورده است.

سازمان حج و زیارت تاکید می نماید که بر اساس تعهد مسئولین ارشد کشور عربستان متخلفان بزودی محاکمه و به اشد مجازات با آنان برخورد خواهد شد.

سازمان حج و زیارت در پایان به اصحاب محترم مطبوعات، رسانه ها و سایت ها توصیه می نماید تا دستیابی به نتیجه قطعی محاکمه و مجازات افراد خاطی از هرگونه پیش داوری که منجر به خدشه دار شدن حریم اخلاقی خانواده های آسیب دیده در جامعه می گردد، پرهیز نمایند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      وا

    • بدون نام

      اگر مردم بویی از انسانیت برده باشن دیگه برای مدتی به نشانه اعتراض به حج نمیروند....از ماست که بر ماست ...تا کی توهین و تعرض رو تحمل کنیم و پول توی جیبشون بریزیم بسه دیگه

    • حمید

      زائران عزیز بدانند در خانه خدا درایران به روی همه باز است و اگر هزینه های حج را در را خیر و سرو سامان دادن خانواده های بی بضاعت و جحاز دختر های دم بخت را تکمیل کنند بمراتب سوابش کمتر از رفتن به خانه خدا نیست حال که شرایط کشور مورد تحریم ظلمانه است این هزینه ها چراغیست که به خانه رواست نه به مسجد امیدوارم که علما و مراجع تقلید اقدام مؤثری انجام دهند و مردم را ارشاد نمایند.

    • جلیلی

      ای مردوم ایران تورا خدا هم بولتان هم آبرویتان راندهیدبه این وحشی ها ی ال سعودی اینها همه شان داعش هستن ای دولت تو را خدا ملت مظلوم را نفرسی این گثافتا با ناموس مردم بازی کند من یک آزاده وجانباز هستم از دیروز 10 بار کریه کردم بخدا این خبر را شنیدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قربان روح لطیف شما بشوم

    • بدون نام

      اگه مردم به حج نروند پس عزیزان که در داخل نفع میبرند چه میشوند؟؟؟

    • بدون نام

      رفتن به حج برای یک بار خوب است ولی نه اینکه هر سال به حج بری برای چشم مردم و بهتره بچه ها رو اصلا به حج نبریم چون برای اون ها تو اون سن واقعا خطرناکه با وجود مردم عربستان!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرفت واقعا درسته

      • فاطمه

        برای بچه ها مناسب نیست به دلیل اینکه بیخودی هزینه میشه ولی زمانی که بچه بزرگ میشه و مفهوم خدا ودین رو میفهمه اون موقع دوستداره بره و این مکان مقدس رو ببینه

        من خواهش میکنم از مردم عزیز ایران برای ثواب کردن هزینه ای که برای بردن بچه های کوچیکشون میخوان کنن رو صرف کارهای خیر کنند و بعدها که بچه هاشون به سن جوانی رسیدن اونها رو به حج بفرستند به همراه همسرانشون.

    • علی

      تا زمانیکه مردم ما خودشان واسه دادن پول به آل سعود دست کپا میزنند وضع همینه

    • شهرام

      ای قوم به حج رفته کجائید کجائید
      معشوق همینجاست بیائیدبیائید
      معشوق تو همسایه دیوار به دیوار
      در بادیه سرگشته شما در چه هوایید
      خدا لعنشون کنه

    • بدون نام

      یکبار هم که شده مراجع تقلید انقلابی عمل کنند و حج را تا اطلاع ثانوی بخاطر نشان دادن اعتراض به عربستان ممنوع اعلام کنند '

    • ارش

      يكي نيست به اين اقا بگه كه بچه و غير بچه نداره بتونن اين داعشي ها به ادم
      بزرگشم رحم ندارن حالا بگو ميخوام برم حج!!

    • پادشاه خانه

      این قضیه با حج نرفتن مردم درست میشه ولی مشکل اینه ما تا زور بالا سرمون نباشه بازم کار خودمون رو میکنیم،دولتم که مردم رو تشویق به حج نرفتن نمیکنه پس امیدوارم در آینده ای نزدیک عربستان(ملخ خور آباد) دچار نا امنی مثل عراق و سوریه بشه تا شاید مردم دیگه سالی 10 بار نرن.آمین

    • سحر

      فقط میگم خدا لعنتشون کنه

    • بدون نام

      بادشاه عربستان رو احضار كنيد بزنيد تو كوشش.

    • علی

      فقط از دولت انتظار داریم قدرت مندانه پیگیر این قضیه باشد .نه بعد از مدتی
      همه چیزو به فراموشی بسپره..تاآبروی ایران و ایرانی حفظ بشه.

    • حسین

      مرگ بر آل سعود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج