۱۹۳۳۹۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کفاشیان: ما هم زرنگیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ما هم می‌دانیم کی‌روش چه خواسته‌ای دارد و زرنگیم.

خبرگزاری فارس: علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال درباره نتیجه مذاکرات با کی‌روش گفت: روز گذشته جلسه‌ای را با سرمربی تیم ملی فوتبال برگزار کردیم و اعلام کردیم که باید به قرارداد منعقد شده پایبند باشیم. هیات رئیسه فدراسیون هم بر اجرای قرارداد تاکید کرد. ما هم فرصتی نداریم و ۴۵ روز دیگر بازی‌های مقدماتی جام جهانی آغاز می‌شود اگر نمی‌خواستیم با کی‌روش ادامه دهیم بعد از جام جهانی با او قرارداد نمی‌بستیم. با توجه به اینکه ۵، ۶ ماه از قرارداد ما گذشته است مایل هستیم ادامه دهیم.

وی ادامه داد: اینکه کی‌روش اصرار دارد جدا شود و نمی‌خواهد کار را ادامه دهد طبق مفاد قرارداد عمل خواهیم کرد. براساس قرارداد کی‌روش در صورت قطع همکاری سه ماه از حقوق خود را دریافت نخواهد کرد و براساس تفاهم جدا می‌شود. او بعد از این صحبت‌ها ناراحت شد و رفت اما ایمیلی فرستاد که چه کاری باید انجام دهیم که به او پاسخ دادیم می‌خواهیم همچنان سکان‌دار هدایت تیم ملی باشد و از عملکردش رضایت داریم اما اگر او اصرار دارد که نباشد باید براساس قرارداد عمل شود. قطعا کی‌روش باید زودتر و ظرف امروز و فردا جواب دهد که می‌ماند یا می‌رود.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا گزینه دیگری برای جانشینی کی‌روش مطرح است گفت: کی‌روش در حال حاضر سرمربی تیم ملی ایران است و تا زمانی که هست به گزینه دیگری فکر نمی‌کنیم اگر وی نخواست ادامه دهد سراغ گزینه‌های دیگری می‌رویم. ما زمان کمی در اختیار داریم و از این موضوع ناراحت هستیم.

کفاشیان در خصوص اینکه گزینه‌های مدنظر فدراسیون فوتبال داخلی یا خارجی است گفت: ترجیح ما و هیات رئیسه گزینه خارجی است.

وی در خصوص اینکه آیا این گزینه‌ها در حد کی‌روش نامدار هستند تصریح کرد: زمانی هم که کی‌روش به ایران آمد این موفقیت‌ها را نداشت و این همه محبوب نبود و حالا بعد از ۴ سال به این جایگاه رسیده است.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص نامه کمپانی آل‌اشپورت برای قطع همکاری با فدراسیون به خاطر صحبت‌های جواد نکونام گفت: متاسفانه در برنامه نود صدا قطع و وصل می‌شد و متوجه مطالبی که نکونام در خصوص توپ‌های آل‌اشپورت عنوان کرد نشدم. نکونام دیگر کاپیتان تیم ملی و زیر نظر فدراسیون فوتبال نیست که بخواهیم از او چه مطالبی را عنوان کنم. ما از محصولات آل‌اشپورت رضایت کامل داریم و پاسخ نامه آنها را دادیم و قرار شد همکاری ادامه پیدا کند.

کفاشیان در خصوص نارضایتی کی‌روش از کیفیت محصولات آل‌اشپورت و پیشنهاد وی برای همکاری با کمپانی آدیداس گفت: فعلا بحث کی‌روش ماندن یا نماندن است و در اختیارات او نیست که در این خصوص نظر دهد و مسئولیت با فدراسیون فوتبال است. مسئولیت کی‌روش داخل زمین و فنی است و صحبت خاصی هم درباره کمپانی خاصی نکرده است. کی‌روش بیش از ۴ سال است که در ایران حضور دارد و کاملا ایران را می‌شناسد و ما هم به تعهدات خود عمل خواهیم کرد.

وی در مورد مشکلات مالیاتی کی‌روش گفت: فدراسیون فوتبال به تعهداتی که داده در این زمینه عمل خواهد کرد.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا کی‌روش از اظهارات اسدی ناراحت است و تصمیم به قطع همکاری دارد گفت: روز گذشته مذاکرات را به صورت کامل با کی‌روش انجام دادیم حتی در مورد حرف‌های تاریخ گذشته هم صحبت کردیم اما چون او از ما سوال کرده بود بار دیگر شرایط را برایش شرح دادیم. کی‌روش باید تصمیم به ادامه همکاری و لغو قرارداد بگیرد.

وی در خصوص برخورد لفظی کی‌روش و ترابیان عنوان کرد: با توجه به اینکه ترابیان در گذشته سرپرست تیم ملی بود و برخوردهایی با کی‌روش داشت صلاح دیدیم سرپرست تیم ملی تغییر کند البته در این میان واسطه‌هایی بودند که مطالب را به اشتباه از ترابیان به کی‌روش منتقل می‌کردند که اشتباه بوده است.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد کی‌روش به دنبال اخراج از تیم ملی است تا مطالبات خود را به طور کامل در یافت کند تصریح کرد: ما هم این موضوع را می‌دانیم و زرنگ هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یولا

      کافاشیان که میگفت هنوز با اقا جواد کار داریم قبول نکردیم الان مگه خداحافظیش رو قبول کرده که اینطور میگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج