۱۹۵۰۹۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

حدادعادل: احساس دلواپسی مي کنم

رييس فراکسيون اصولگرايان مجلس گفت: به نوبه خود احساس دلواپسي مي کنم اما به تيم مذاکره کننده اعتماد داريم و مي دانيم فرزندان راستين مملکت در جهت منافع و مصالح کشور گام برمي دارند.

خبرگزاری ایرنا: رييس فراکسيون اصولگرايان مجلس گفت: به نوبه خود احساس دلواپسي مي کنم اما به تيم مذاکره کننده اعتماد داريم و مي دانيم فرزندان راستين مملکت در جهت منافع و مصالح کشور گام برمي دارند.

غلامعلي حداد عادل در مورد الزامات اجرايي شدن شعار سال جاري گفت: اين الزامات را رهبر معظم انقلاب در سخنراني و پيام سال بيان کردند.

وي در مورد نقش نشست مشترک دولت و مجلس در تحقق اين شعار نيز اظهار داشت: اين نشست ها بسيار مفيد است؛ مقداري ديدگاه ها مطرح و سوء تفاهم ها برطرف مي شود. اين نوع نشست ها در ايجاد دوستي بيشتر هم بسيار موثر است.

حدادعادل افزود: اعتماد مردم به دولت و مهرباني دولت با منتقدان، کليد اصلي دست يافتن به همدلي و همزباني است.

پنجمين جلسه مشترک قواي مجريه و مقننه در دوره دولت يازدهم، عصر روز يکشنبه در سالن شهيد بهشتي نهاد رياست جمهوري برگزار شد.

حداد عادل در سخنراني خود در اين نشست نيز با اشاره به برگزاري آن در آغاز سال همدلي و همزباني دولت و ملت، گفت: مجلس همدل، همزبان و همراه دولت است و نمونه آن را مي توان در تصويب بودجه سال ۱۳۹۴ مشاهده کرد به طوري که امسال بودجه از هر سال ديگري راحت تر تصويب شد.

وي به مساله هسته اي اشاره کرد و اظهار داشت: مساله هسته اي که موضوع مشترک ملت، دولت و مجلس است، ظرفيت دو قطبي کردن جامعه ما را دارد و ضرورت دارد با همدلي و همزباني از بروز آن پرهيز کرد.

حداد عادل، نگراني، دلواپسي و دغدغه نسبت به مساله هسته اي را ناشي از اهميت موضوع دانست و خاطرنشان کرد: به نوبه خود احساس دلواپسي مي کنم اما به تيم مذاکره کننده اعتماد داريم و مي دانيم فرزندان راستين مملکت در جهت منافع و مصالح کشور گام برمي دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فارغ التحصیل بیکار

      آقای حداد 8 سال از احمدی نژاد دفاع کرد ای کاش یک ذره احساس دلواپسی می کرد بودجه را دیر می آورد زود تصویب می کردید و می گفتید در اختیار دولت ، همدلی شما را در رای اعتماد و سوالات و استیضاح ها دیدیم مردم دم خروس را دیده ان دیگر قسم شما را باور ندارند. این همه بدون آزمون و مدارک لازم و شایستگی فله ای استخدام کرد حمایت کردید . فارغ التخصیلان بهترین دانشگاه را عقب زدید بیسوادترین ها را استخدام کردید . راستی سهمیه های دکتر چی شد ؟ حداقل از آقای حداد به عنوان یک استاد دانشگاه یک شخص مدافع فرهنگ انتظار می رفت جدی بگیرد اما یک ذره هم دلواپس نشد . وزیر رفاه شب اخر وزارت خود لیست فامیل ها و آشنیان خود را داد جهت استخدام و همه الان سر کارند . آن دولت چقدر جرأت داشت که 11 روز رفت خانه خوابید آقای حداد کجا بودند . متأسفانه روحانی جرات استخدام با مجوز مجلس را برای مربیان پیش دبستانی ندارد .ولی حاجی بابایی با یک تلفن استخدام می کرد. بعد آمد گفت نه سن ، نه رشته و نه جنسیت مهم نیست .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج