۱۹۵۷۷۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

توصیه آیت الله صافی به وزارت خارجه

آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید گفت: امروز مردم یمن مظلوم هستند و وظیفه اصلی وزارت خارجه کشور این است که با دیپلماسی قوی وارد شده و بتواند دست ظالم را از آنها کوتاه نماید.

ایسنا: آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید گفت: امروز مردم یمن مظلوم هستند و وظیفه اصلی وزارت خارجه کشور این است که با دیپلماسی قوی وارد شده و بتواند دست ظالم را از آنها کوتاه نماید.

این مرجع تقلید روز پنجشنبه در دیدار معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه با وی، افزود: حکام عربستان باید بدانند که این تجاوز جنایتکارانه سرانجام خوبی برای آنان ندارد و باید پاسخگوی این همه قتل و غارت باشند.

وی ادامه داد: مردمی بی گناه؛ اعم از کودک و زن و پیر و جوان به دست ظالمین جنایتکار در این چند روز به خاک و خون افتاده‌اند، آیا نباید کشورهای عربی و جهان اسلام از آنها حمایت کنند؟

آیت الله صافی گلپایگانی با توجه به حوادث یمن و تجاوز جنایتکارانه عربستان سعودی به مردم مظلوم و بی دفاع یمن اظهار داشت: چرا باید جوامع بین المللی و بخصوص سازمان ملل در مقابل کشتار مردم بی گناه یمن بی تفاوت باشند و چرا بجای اینکه از مظلوم دفاع کرده و داد او را از ظالم بگیرند، این سازمان که وظیفه حمایت از مظلوم بی گناه و بی دفاع را دارد، علیه آنان قطعنامه صادر می کند و در حقیقت، دست ظالم را در ادامه جنایات خود باز می گذارد؟

وی با اشاره به وظایف امور خارجه در خصوص یمن گفت: خوشبختانه تا به حال هم اقدامات خوبی از طرف این وزارتخانه انجام شده و باید این مسیر ادامه پیدا کند و مسوولان دیپلماسی کشور، تعامل با کشورهای منطقه و جهان اسلام را سرلوحه اصلی کارهای خود قرار دهند.

آیت الله صافی گلپایگانی با تشکر اقدامات وزارت خارجه در این رابطه افزود: حوادث مهمی که در منطقه رخ داده است، باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد و با دقت کامل و تأمل زیاد، اقدام مناسب را انجام داد.

وی در پایان برای پیروزی مردم بی دفاع یمن و مظلومین منطقه دعا و از خداوند متعال نابودی دشمنان اسلام را مسئلت و برای توفیق بیشتر آقایان وزارت خارجه جهت خدمت به اسلام و مملکت اسلامی دعا کرد.

حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه، در ابتدای این دیدار، گزارشی از اوضاع جاری منطقه و حوادث تجاوز عربستان به یمن ارائه داد.

معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه، امروز در سفر یک روزه به قم با شماری از مراجع تقلید دیدار کرد.

این دیدار ها خصوصی و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج