جاباما
۱۹۸۶۴۷
۳ نظر
۵۴۰۴
۳ نظر
۵۴۰۴
پ

روش‌های مراقبت دست از زبان یک مدل

سوزان شل، طراح جواهرات و مدل دست ۲۳ ساله در شهر نیویورک از رمز و رازهای زیبایی دستانش برای ما می‌گوید.

سایت نیکو: سوزان شل، طراح جواهرات و مدل دست ۲۳ ساله در شهر نیویورک از رمز و رازهای زیبایی دستانش برای ما می‌گوید.

من به‌طور خیلی تصادفی به کار مدلینگ دست وارد شدم و فکر نمی‌کنم هیچ دختری رویای مدل دست شدن را در سرش داشته باشد. من هم تا قبل از اینکه خانه و زندگی‌ام را به نیویورک بیاورم به‌عنوان یک شغل واقعی به آن نگاه نمی‌کردم. این کار هم مثل همه کارهای دیگر فراز و نشیب‌های خاص خودش را دارد اما فرصت‌های فوق‌العاده‌ای هم در زندگی به وجود می‌آورد. مانیکورها و طراحی ناخن‌های مجانی، شانس انداختن جواهرات گران و باورنکردنی و فرصت قرار دادن دست به روی صورت ستارگان و افراد مشهور.

روش‌های مراقبت دست از زبان یک مدل

از دست‌های من برای مجله‌هایی مثل ووگ، عروس، نیویورک و خیلی برندهای دیگر عکاسی شده است. هر کار با کار قبلی کاملاً متفاوت است. من از انجام دادن کارهای جدید لذت می‌برم و شغلم این فرصت را به من می‌دهد چون گاهی باید برای عکس، غذاهای هیجان‌انگیز را با دست‌هایم بردارم، محصولات زیبایی را با آن‌ها نگه‌دارم یا زیر دست بهترین مانیکوریست ها بنشینم و جالب‌ترین طرح‌ها را روی ناخن‌هایم ببینم.

کار من خیلی جالب و درعین‌حال عجیب است. من در شهر این‌طرف و آن‌طرف می‌روم و دست‌هایم را در تبلیغات و پوسترها می‌بینم اما هیچ‌کس دیگری نمی‌داند که این دست‌ها مال من است. اما باید بدانید برای اینکه مدل خوبی باشید، مراقبت یکی از اصول اساسی کار است. من راهکارهای زیادی دارم که یا از مدل‌های دیگر آموخته‌ام یا از تجربیات خودم به دست آورده‌ام و تمام آن‌ها را انجام می‌دهم که در مقابل دوربین دستانی سالم را به نمایش بگذارم. با من همراه باشید.

پوست اطراف ناخن‌ها را نگیرید.

روش‌های مراقبت دست از زبان یک مدل

اولین و مهم‌ترین کار، دور انداختن قیچی‌هایی است که برای پوست اطراف ناخن طراحی‌شده‌اند. من به‌جای آن‌ها یک کرم یا روغن دست را پیشنهاد می‌کنم چون گرفتن این پوست‌ها اگر به‌صورت حرفه‌ای انجام نشوند باعث می‌شود تا موقع رشد، پوستی کلفت و زبر دربیاید. این پوست مانند ریشه ناخن است. اگر ناخن‌های بلند و سالم می‌خواهید باید به‌جای قیچی کردن از آن‌ها مراقبت کنید. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که کرم یا روغنی با ناخن بزنید سپس، پوستش را به‌آرامی به سمت عقب فشار دهید. من شخصاً کرم لیمویی برتز بیز و روغن دبورا لیپمن را دوست دارم.

روش‌های مراقبت دست از زبان یک مدل

روش‌های مراقبت دست از زبان یک مدل


یک ماسک شبانه روی دستتان بگذارید.

روش‌های مراقبت دست از زبان یک مدل

توصیه دیگر من مرطوب نگه‌داشتن دست‌هاست. من شب‌های قبل از عکاسی، با دست‌ودل‌بازی، دستانم را درون لوسیون ها می‌گذارم سپس روی آن یک دستکش نخی دستم می‌کنم و می‌خوابم. بدین‌صورت تمام شب به دستم آب‌رسانی می‌شود و صبح باپوستی فوق‌العاده نرم از خواب بیدار می‌شوم. من دوست دارم که این لوسیون ها را با کرم برتز بیز تهیه‌شده از شیر و بادام مخلوط‌کنم چون بسیار غنی است و چسبندگی کرم به‌نوعی است که با تکنیک دستکش خوب عمل می‌کند.

روش‌های مراقبت دست از زبان یک مدل

پارافین ذوب‌شده را امتحان کنید.

روش‌های مراقبت دست از زبان یک مدل

اگر دستتان ترک می‌خورد یا پوست آن خشم می‌شود، به‌خصوص در زمستان، تکنیک پارافین را حتماً امتحان کنید. این کار را مادرم به من یاد داد و من هم از انجام دادن آن نتیجه خوبی گرفتم. دست یا پایتان را درون پارافین ذوب‌شده فروببرید. زمان بدهید تا پارافین سفت شود سپس همان‌طور صبر کنید تا گرمای پارافین به درون دستان شما نفوذ کند. بعد از تقریباً ۱۰ تا ۱۵ دقیقه، وقتی‌که پارافین خنک شد، آن را از روی دستانتان بخراشید و ببینید که پوست آن چه قدر صاف و مرطوب شده است.

پاک کردن لاک ناخن

روش‌های مراقبت دست از زبان یک مدل

این ترفند را از یک مانیکوریست حرفه‌ای یاد گرفتم. برای پاک کردن لاک، اول پنبه را به محلول پاک‌کننده آغشته کنید بعد بگذارید کمی روی ناخنتان بماند. این کار باعث رقیق شدن و حل شدن لاک می‌شود. در قدم بعدی، پنبه را کمی فشار دهید و روی ناخن به سمت پایین بکشید. با این کار بیشتر لاک از روی ناخن پاک می‌شود. مخصوصاً وقتی‌که می‌خواهید لاک تیره‌ای را پاک‌کنید بسیار مؤثر است.

ناخن‌ها را تمیز نگه‌دارید

روش‌های مراقبت دست از زبان یک مدل

همیشه یک‌لایه لاک پایه روی ناخنتان داشته باشید و بعد آن‌ها را به هر رنگی دوست دارید دربیاورید. این کار ناخن‌های شما را همیشه تمیز نشان می‌دهد. اگر نمی‌خواهید لاکی روی ناخن داشته باشید، اول با یک سوهان ناخن ملایم روی ناخن‌هایتان را تمیز کنید سپس یک مسواک آغشته به لیموترش و آب گازدار را روی ناخن بکشید تا آن‌ها را تمیز و شفاف کنید. این کار به قوی‌تر کردن ناخن هم کمک می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • tina

      دستای من ک از دستای این مدله خوشگلترن!!

      پاسخ ها

      • ...

        خب انصافا ایرانی جماعت همش وهمه چیشون خشگل تر از این مدلای خارجی هشت دیگه.ولی خب قدر خودمونو نمیدونیم

    • زیبا

      سلام.
      دقت کردین.
      همیشه هر جا یک چیزی مطرح میشه مثلا در مورد زیبایی یک عده که تعدادشون هم کم نیست میان نظر میدن که من خوشگلترم و بهترم و از این حرفا. به نظرم یکم بچگانه میاد
      حرف زدن راحته و عمل سخت
      یک مدل شدن به جز خوشگلی خیلی چیزهای دیگه هم میخواد.
      همه کارها همین هستن ولی متاسفانه ما خیلیهامون عادت کردیم فقط بیرون گود بنشینیم و انتقاد کنیم.
      بیاید یکم اهل کار باشیم نه حرف، منظورم این مساله خاص نیست. توی علم توی همه چی
      بیاین به همه چی به عنوان کمکی برای بهتر شدن استفاده کنیم نه انتقاد کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج