۲۰۳۰۴۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

راهکار ساده برای تغییر حال و هوای خانه

تغییر جلوه دكوراسیون و حال و هوای چیدمان خانه مستلزم انجام تغییرات اساسی و صرف هزینه‌های هنگفت نیست. هنگامی كه جلوه دكوراسیون خانه برای شما قدیمی و كسل‌كننده به نظر می‌‌رسد، به فكر راهكارهای كوچك هم باشید.

راهکار ساده برای تغییر حال و هوای خانه
مجله زندگی ایده آل: تغییر جلوه دكوراسیون و حال و هوای چیدمان خانه مستلزم انجام تغییرات اساسی و صرف هزینه‌های هنگفت نیست. هنگامی كه جلوه دكوراسیون خانه برای شما قدیمی و كسل‌كننده به نظر می‌‌رسد، به فكر راهكارهای كوچك هم باشید. گاهی یكسری اقدامات و تغییرات جزیی چنان تحولی را در جلوه دكوراسیون ایجاد می‌‌كنند كه تصورش را هم نمی‌توانید بكنید. یك تابلوی بزرگ و زیبا كه سبكی هماهنگ با سبك دكوراسیون خانه شما دارد به دیوار نصب كنید. با این كار روحی تازه به دكوراسیون دمیده می‌شود و رنگ‌ها و بافت‌های جدیدی را به دكوراسیون اضافه می‌‌كنید. سعی كنید تابلو را درست در سطح دید بر دیوار نصب كنید.

راهکار ساده برای تغییر حال و هوای خانه

یكی از مزایای بزرگ ایجاد تحول در دكوراسیون با اثر هنری این است كه هر زمان كه بخواهید می‌توانید آن را به سادگی از دكوراسیون حذف كنید. یك اثر هنری باید احساس بیننده را برانگیزد و او را به ستایش وادارد. بنابراین اثر هنری‌ای‌ را انتخاب كنید كه از دیدن آن لذت می‌برید. شما می‌توانید این حس و حال را با تابلوی كار دست خودتان تجربه كنید.

روش ساخت:

۱. فیبر را به چسب آكواریوم آغشته كنید (با كاردك رود فیبر بزنید)؛ سپس پوستر را روی سطح آن كاملا بچسبانید. دقت كنید این عمل به صورتی باشد كه هیچ حبابی باقی نماند.

۲. پوستر را به وسیله قیچی به تكه‌های مختلف برش بزنید. قسمت‌هایی كه برجستگی بیشتری دارند، تعداد بیشتری برش زده و قسمت‌هایی كه در عقب طرح قرار می‌گیرند، كمتر برش بزنید.

۳. به عنوان مثال از پوسترها ۳ تا ۵ گلبرگ در می‌آوریم، یعنی اگر گلبرگی زیر گلبرگ دیگر قرار دارد باید خودمان به‌طور فرضی آن را ادامه داده، برش بزنیم. هر یك از گلبرگ‌ها را باید در جای خود قرار دهیم.

۴. لبه‌های پوستر را با ماژیك وایت‌برد مشكی خط بكشید.

۵. پشت پوسترها را چسب آكواریوم می‌زنید؛ چسب‌ها باید به طور برجسته گذاشته شود.

۶. در انتها این تكه‌های چسب زده را روی هم متصل كنید. پوسترهای برش خورده را به ترتیب روی كار بچسبانید؛ ‌طوری‌كه از الگوی زیرین خود فاصله بگیرند و برجسته شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج