جاباما
۲۱۷۴۳۷
۳ نظر
۵۰۱۵
۳ نظر
۵۰۱۵
پ

دکوراسیون خاصِ خانه شما...!

گاهی وسایلی هر چند كوچك به قدری می‌تواند خانه شما را خاص جلوه دهد كه فكرش را هم نمی‌كنید. همیشه افرادی كه به جزئیات به خوبی توجه می‌كنند، خانه‌های زیباتری را هم طراحی می‌كنند.

دکوراسیون خاصِ خانه شما...!
مجله زندگی ایده آل - شیرین کرمی: گاهی وسایلی هر چند كوچك به قدری می‌تواند خانه شما را خاص جلوه دهد كه فكرش را هم نمی‌كنید. همیشه افرادی كه به جزئیات به خوبی توجه می‌كنند، خانه‌های زیباتری را هم طراحی می‌كنند. در واقع آنها قانون كوچك‌های بزرگ را می‌دانند و به خوبی به آن عمل می‌كنند. در این گزارش می‌خواهیم وسایلی متفاوت از آنچه در اغلب خانه‌ها وجود دارد، به شما معرفی كنیم. اگر شما هم جزو بانوانی هستید كه خاص بودن را در متفاوت و لوكس بودن وسایل می‌دانید، این گزارش مختص شماست.

ظرف كریستال

دکوراسیون خاصِ خانه شما...!

همه خانم‌های خانه‌دار می‌دانند كه حضور یك ظرف میوه كریستال چقدر برای هر خانه‌ای واجب است. تراشكاری‌های این كاسه بسیار ظریف است. رنگ مشكی آن هم بسیار شیك است و رنگ‌بندی میوه‌ها را به خوبی به نمایش می‌گذارد. اگر مهمان‌های ویژه‌ای دارید و می‌خواهید پذیرایی مجللی از آنها بكنید، كاسه میوه كریستال بهترین انتخاب است. كاسه میوه كریستال كلاسیك با طراحی شیك و زیبایی كه دارد توسط شركت واترفورد طراحی شده است. این كاسه میوه Black Cut بیش‌از یک میلیون تومان ارزش دارد.


گلدانی با طرح سنگ رودخانه‌ای

دکوراسیون خاصِ خانه شما...!

این گلدان‌های دكوری یادآور طرح‌های سنگ‌های رودخانه‌ای است. با نگاه كردن به آنها حس خنكای خوب یك رودخانه را تصور كنید! گلدان‌های Lama با ظاهر زیبا و متفاوتی كه دارند، توجه همه را به سوی خود جلب می‌كنند. این گلدان‌ها توسط «هنری دین» طراح معروف بلژیكی طراحی شده‌اند و دست‌ساز هستند. شهرت و محبوبیت این طراح به قدری است كه ظروفش به كشورهایی مثل: فرانسه، آلمان، سوییس، چین‌و. . . صادر می‌شوند. این گلدان‌ها در سه ابعاد كوچك، متوسط و بزرگ وجود دارند و می‌توانید آنها را در یكی از قفسه‌های كتابخانه‌تان بگذارید. قیمت این گلدان حدود ۱۲۰ هزار تومان است.

آینه

دکوراسیون خاصِ خانه شما...!

انتخاب یك آینه زیبا و مهم‌تر از آن جای قرارگیری‌اش بسیار مهم است. بسیاری از آینه‌های جدید با فرم‌هایی نا‌متقارن جالب به نظر می‌رسند. به غیر از راهرو ورودی منزل‌تان، جای خلوتی كه زیاد از كنارش عبور می‌كنید هم جایگاه مناسبی برای حضور یك آینه با فرمی متفاوت است. برای خرید این آینه‌ها قیمت‌هایی متفاوت وجود دارد. حتی شما می‌توانید به یك آینه‌ساز سفارش آنچه را كه می‌خواهید بدهید و سپس با میخ‌هایی خاص این آینه را به دیوار متصل كنید.

روتختی

دکوراسیون خاصِ خانه شما...!

فصل تابستان است، با یك روتختی خوش رنگ و لعاب رنگ‌ها را به اتاق خواب‌تان ‌مهمان كنید. رنگ‌های شاد این روتختی جذاب كه توسط برند اسپریت شناخته شده است، به كلی حال و هوای اتاق شما را تغییر می‌دهد. ویژگی منحصر به فرد اسپریت دورو بودن تمام طرح‌های آن است. اسپریت معمولا از پارچه اطلس نمای ۳۰۰ شانه و از الیاف طبیعی صددرصد نخی استفاده می‌كند. پارچه نخی هوا را از خود عبور می‌دهد و درجه حرارت بدن شما را هنگام خواب متعادل می‌کند.

شومینه قابل حمل

دکوراسیون خاصِ خانه شما...!

ابعاد این شومینه قابل حمل و كوچك ۳۴×۱۶ با ارتفاع ۱۷ سانتی متر است. این شومینه كوچك و متفاوت می‌تواند به دكوراسیون خانه شما جذابیت خاصی ببخشد. نور بسیار دلنشین آن به شما كمك می‌كند فضای دوستانه و گرمی در خانه به وجود بیاورید. كوچك و سبك است و با الكل روشن می‌شود. بنابراین به سادگی می‌توانید آن را در خانه جا‌به‌جا كنید. از همین الان می‌توانید به فكر خرید این شومینه برای سال آینده باشید.

جای نان

دکوراسیون خاصِ خانه شما...!

روز خود را با یك صبحانه دوست داشتنی شروع كنید! دیگر زمانش است كه فكری هم به حال نان‌های تست‌تان بكنید. به دلیل نداشتن جای مناسب برای نگهداری نان تست و به دلیل اینكه در معرض دید ما نیستند، متاسفانه گاهی مجبور می‌شویم نان‌ها را دور بریزیم. در این ظرف، ۶ تكه نان قرار می‌گیرد و طراحی آن به سبكی كلاسیك است. با هزینه‌ای حدود ۵۰ هزار تومان می‌توانید صاحب یكی از این جانانی‌ها بشوید.

صندلی

دکوراسیون خاصِ خانه شما...!

صندلی مدل Stool Mousse بیش از اندازه هیجان‌انگیز است! این صندلی با سه پایه كوچك، ۴۱ سانتی متر ارتفاع دارد. پس آنقدر هم كه به نظر می‌رسد، كوتاه نیست. تركیب چشم‌نوازی از چوب با ظاهری طبیعی و روكشی مرغوب حاصل طراحیBleu Nature ساخت فرانسه است. برای این صندلی كه مناسب برای تراس‌هایی با طراحی مدرن است، بالای یك و نیم میلیون باید بپردازید!

گلدان سبز

دکوراسیون خاصِ خانه شما...!

گلدان‌های رنگی از آن وسایلی است كه در زمینه‌ای از رنگ‌هایی مثل سفید و خاكستری جلوه‌ای بی‌نظیر خواهد داشت. خیلی مواقع طراحان برای خانه‌هایی كه با رنگ‌های سفید و خاكستری چیدمان می‌كنند، لكه‌های رنگی خوش رنگی را هم به فضا اضافه می‌كنند تا جلوه‌ای دو چندان پیدا كند. شما هم اگر در بخشی از خانه دكوری سفید یا خاكستری دارید حتما در میان فهرست خریدتان، یك گلدان رنگی را هم بیفزایید. قیمت این گلدان‌ها بسته به كیفیت كریستال و شركت سازنده متفاوت است. برای این گلدان‌ها كه نیازی هم به حضور گل در داخل‌شان نیست، حدود ۶۴۰ هزارتومان باید بپردازید.

جا شمعی

دکوراسیون خاصِ خانه شما...!

مطمئنا این جا شمعی را در كمتر خانه‌ای دیده‌اید. بسیار متفاوت و خاص است. این محصول با برند ALESSI عرضه می‌شود. تك تك محصولات برند ایتالیایی السی توسط بر‌ترین و معروف‌ترین طراحان سراسر دنیا طراحی شده‌اند. پشت هر یك از طرح‌های نوین و ابتكاری محصولات السی فكری خوابیده و هر یك از آنها حرفی برای گفتن دارند. مهم‌ترین ویژگی این جاشمعی، طراحی خاص و ابتكاری آن است. قیمت آن هم حدود ۲۲۰ هزار تومان است.

فنجان قهوه‌خوری

دکوراسیون خاصِ خانه شما...!

یك دست فنجان با خال‌هایی رنگی برای ‌مهمانی‌های عصرانه و دورهمی‌های دوستان بسیار شیك به نظر می‌رسد. برای طراحی این ست فنجان، كه هر كدام از چهار عدد آن به یك رنگ است، از مدل‌های قدیمی الهام گرفته شده است. این فنجان‌های قهوه خوری یادآور ظروفی است كه در گذشته استفاده می‌شده است. این فنجان‌ها محصول كشور انگلستان است و مدل آن Polka Dot است. قیمت آن هم ۱۲۰ هزار تومان است.

ظرف میوه فلزی

دکوراسیون خاصِ خانه شما...!

حضور یك ظرف میوه فلزی، روی هر اپن آشپزخانه‌ای جذاب است. در هم تنیدگی حلقه‌هایی فلزی كه حاصل یك ظرف میوه است برای آشپزخانه مدرن شما لازم به نظر می‌رسد. برق فلزی رنگ این حلقه‌ها در تركیب با رنگ‌های محیط اطرافش بسیار جذاب است. این ظرف میوه دست‌ساز است و از یك تكه سیم فولاد كرومی ساخته شده است. در واقع یك اثر هنری محسوب می‌شود! ابعاد این ظرف ۲۶×۲۶ و به ارتفاع ۱۴ سانتی متر است.

كارد پنیرخوری

دکوراسیون خاصِ خانه شما...!

كاردهای پنیر خوری معمولی در همه خانه‌ها پیدا می‌شود اما این مدل كارد چیز دیگری است! طراحی متفاوت كاردهای« Reef» بسیار مورد پسند خانم‌هایی است كه به دنبال انتخاب‌هایی متفاوت هستند. پنیر برای خیلی‌ها پای ثابت خوراكی‌های صبحانه و میان وعده است. شما هم با داشتن این كارد‌ها كه ست چهار تایی‌ آن در حدود ۱۵۰ هزار تومان برای‌تان آب می‌خورد، میز صبحانه‌ای متفاوت خواهید داشت. هیچ بعید نیست كه از همین الان برق این كاردها چشم‌تان را گرفته باشد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زینی

      کاش بجای تبلیغ یک سری جنس لوکس خارجی...از اجناس ایرانی حرف میزدید...مثلا بعضی کالاهای سنتی جلوه زیادی دارند مثل میناکاری. خاتم و ...قیمتشونم خیلی از اینها بهتره...چهار تا چاقو 150 هزار تومان!!! بعد این چاقو کجای دکوراسیون شماست؟!

      بد نیست گاهی وقتها از کالای ایرانی هممم حمایت کنید!!!

    • بدون نام

      قشنگ نبود وسلیقه نویسنده هم اصلا خوب نبود .

      پاسخ ها

      • فرزانه

        اشتباهی منفی دادممممممم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج