۲۰۶۱
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

با چند كرم ضد‌چروك موجود در بازار آشنا شويد

همه لوازم پیشگیری از پیری!

اگر مي‌خواهيد پوست‌تان دچار پيري زودرس نشود، بايد نكات خاصي را رعايت كنيد؛ كرم‌هاي ضدچروك مي‌توانند در پيشگيري از چروك‌ها موثر باشند

همه لوازم پیشگیری از پیری!
اين روزها يكي از محصولاتي كه در مارك‌ها و مدل‌هاي مختلف در داروخانه‌ها وجود دارد،كرم‌هاي ضد‌چروك است. كافي است سري به يك داروخانه بزنيد تا با حجم وسيعي از اين كرم‌ها مواجه شويد. هركدام از اين كرم‌ها داراي خواص ويژه و مخصوص خود هستند. كرم مناسب با نوع و ويژگي‌هاي پوست خود را شناسايي كرده و بهترين را خريداري كنيد، البته پيشنهاد ما اين است كه براي يك انتخاب بهتر از يك پزشك متخصص پوست و مو كمك بگيريد تا با راهنمايي او انتخاب بهتري داشته باشيد. به‌خصوص كه معمولا اين نوع كرم‌ها نسبتا گران قيمت هستند و بهتر است كرمي را بخريد كه مطمئن باشيد براي پوست شما مناسب است.


همه لوازم پیشگیری از پیری!

LOREAL / REVITALIFT DOUBLE

براي رفع كبودي دور چشم

اين كرم مرطوب‌كننده حاوي پروتئين الاستين است كه در پيشگيري از چروك‌ها موثر است و پوست را تا حدي محكم كرده و از افتادگي آن جلوگيري مي‌كند. همچنين اگر جزو كساني هستيد كه دور چشم‌تان كبودي دارد، كافئين موجود در اين كرم مي‌تواند تا حدي پف و كبودي دور چشم شما را برطرف كند.
  • قيمت:18هزار تومان


همه لوازم پیشگیری از پیری!

NIVEA / VISAGE Expert Lift

ضد‌افتادگي دور چشم

اين نوع كرم مي‌تواند تا حدي با محافظت از پوست در مقابل افتادگي به آن كمك كند و پوست را كمي سفت‌تر و صاف‌تر كند. از مواد درون اين كرم هيالورونيك اسيد است كه به‌عنوان يك آبرسان فعال مي‌تواند در پيشگيري از چروك‌ها موثر باشد. اين كرم را بيشتر به افراد بالاي ۴۰ سال پيشنهاد مي‌كنيم.
  • قيمت:18هزارتومان


همه لوازم پیشگیری از پیری!

lierac / Lift Fermete

ضد‌چروك براي صورت آقايان

اگر جزو آقاياني هستيد كه به‌شدت به زيبايي پوست خود اهميت مي‌دهند، احتمالا اين كرم براي شما مناسب باشد. اين محصول با بازسازي ماهيچه‌هاي صورت تا حدي از ايجاد غبغب تا حدي جلوگيري مي‌كند. همچنين داراي عوامل تحريك‌كننده ساخت كلاژن است كه مي‌تواند حالت الاستيسيته پوست را بهبود دهد.
  • قيمت:70 هزارتومان


همه لوازم پیشگیری از پیری!

Esthederm / Intensif Hyaluronic

ماسك هيالورونيك

هيالورونيك اسيد از موادي است كه كم شدن آن در پوست مي‌تواند باعث به‌وجود آمدن چروك‌هاي مختلف شده و خشكي پوست را هم ايجاد كند. اين ماسك مي‌تواند خطوط ريز و چروك‌هايي را كه ناشي از خشكي پوست هستند، باز كند. براي مصرف آن بايد لايه ضخيمي از ماسك را حدود ۱۵ تا ۲۰ دقيقه روي پوست بماليد.
  • قيمت:55 هزارتومان


همه لوازم پیشگیری از پیری!

Phytomer / ogenage excellence

مرطوب‌كننده براي حفظ شادابي پوست

اين كرم را به خانم‌هاي مسن پيشنهاد مي‌كنيم چون داراي كلسيم و امگا۳ است و كلسيم آن مي‌تواند به پوست استحكام ببخشد و فرآيند تنفسي پوست را بهبود بخشد. امگا ۳ آن نيز مي‌تواند خاصيت ارتجاعي پوست را تقويت كند و از پوست در برابر افتادگي و شل شدن محافظت كند. از اين كرم به‌عنوان مرطوب‌كننده هم مي‌توانيد استفاده كنيد.
  • قيمت:77 هزارتومان


همه لوازم پیشگیری از پیری!

Cinere

براي ليفتينگ صورت

اين كرم داراي بيوپليمرهاي دريايي است كه مي‌تواند از افتادگي پوست جلوگيري كند. همچنين كمپلكس MDI براي افزايش استحكام پوست مي‌تواند مفيد باشد. از ديگر مواد موثر در آن، كالاندولاست كه مي‌تواند براي ترميم و نوسازي پوست به كار آيد. مواد مرطوب‌كننده موجود در آن نيز مي‌تواند شادابي پوست را حفظ كند.
  • قيمت12400 تومان


همه لوازم پیشگیری از پیری!

lierac / anti-rids youx

ضد‌چروك و ضد‌آفتاب دور چشم

اين ضد‌چروك قوي دور چشم را مي‌توانيد به‌عنوان يك ضد‌آفتاب دور چشم نيز استفاده كنيد، چون داراي عوامل محافظت‌كننده از پوست در مقابل نور خورشيد است و مي‌تواند پوست و بافت دور چشم را به‌خوبي مرطوب كند. اثر محافظتي اين كرم در مقابل آفتاب ۳۰ است و در واقع يك ضد‌آفتاب متوسط است.
  • قيمت: 33 هزارتومان


همه لوازم پیشگیری از پیری!

Galenic re/‌ Argan

براي محافظت از لب‌ها

در اين كرم نوعي روغن به نام روغن آرگان وجود دارد كه داراي خواص بسياري مانند مغذي بودن است، اين روغن داراي اسيدهاي چرب به‌ويژه امگا۳ است كه مي‌تواند پوست را قوي كند و آن را جوان سازد و به پوست كمك كند تا ميزان مناسب ويتامين E را جذب كند. اين كرم براي دور چشم‌ها و لب‌ها موثر است.
  • قيمت:58 هزار تومان


همه لوازم پیشگیری از پیری!

Rilastil /instant serum

براي رفع خستگي

سرم‌ها براي زماني مناسب هستند كه پوست بسيار خسته و افتاده است و شما مي‌خواهيد علائم خستگي و چرو‌ك‌ها را برطرف كنيد، چون مي‌توان گفت سرم‌ها نسبت به كرم‌ها اثربخشي زيادتري دارند و مي‌توانيد در مدت نسبتا كوتاهي اثربخشي آن‌ها را ببينيد. اين سرم مي‌تواند براي مواقعي كه يك مهماني در پيش داريد، مفيد باشد.
  • قيمت:23هزار تومان


همه لوازم پیشگیری از پیری!

Phytomer/ décolleté parafait

ژل گردن و دست

از اين لوسيون مي‌توانيد بيشتر براي پوست گردن و شانه‌هاي خود استفاده كنيد تا هم تا حدي از چروك شدن اين نواحي جلوگيري كنيد و هم اگر لك‌هاي پيري روي اين نواحي به وجود آمده باشد لك‌ها را كم‌رنگ مي‌كند. از اين محصول براي از بين بردن لك‌هاي دست نيز مي‌توانيد استفاده كنيد.
قيمت:59 هزار تومان


راهنماي انتخاب كرم ضدپيري

۱. يك كرم ضدچروك خوب، حتما بايد يك ضدآفتاب با۱۵ spf يا بالاتر باشد چون يكي از علل اصلي چين‌و‌چروك زودرس، نورخورشيد است.

۲. بهترين كرم ضدچروك از موادمعدني و طبيعي تشكيل شده است. در مواد تشكيل‌دهنده كرم حتما بايد روي ويتامين C، E، D، A، ضداكسيدان و كراتين وجود داشته باشد. اين ويتامين‌ها و پروتئين‌ها به‌طور فعالانه با نشانه‌‌‌هاي پيري مبارزه مي‌كنند.

۳. به قيمت و مارك توجه نكنيد و فقط روي مواد تشكيل‌دهنده تمركز كنيد، بهترين كرم، كرمي است كه داراي مواد مغذي و طبيعي بيشتري باشد.

۴. اگر در مراقبت از پوست خود جدي هستيد، با متخصص پوست خود مشورت كنيد، او مي‌تواند بهترين پيشنهاد را براي شما داشته باشد.

۵. دستورالعمل‌هاي كرم ضدچروك خريداري شده‌تان را به دقت اجرا كنيد و هميشه و همه‌جا كرم ضدپيري خود را همراه داشته باشيد.

باز نشر اختصاصی: B artarinha.ir

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج