۲۰۷۲۶
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

درآمد عربستان از حج چقدر است؟

سازمان جهانی گردشگری در گزارش آماری خود اعلام کرد در سال ۲۰۱۰ میلادی، ۱۱ میلیون نفر(که بیشتر آنها زائر و عمره گزار و حاجی هستند) به عربستان سفر و بیش از ۲۵ میلیارد دلار هزینه کردند.

تابناک :سا زمان جهانی گردشگری در گزارش آماری خود اعلام کرد در سال ۲۰۱۰ میلادی، ۱۱ میلیون نفر(که بیشتر آنها زائر و عمره گزار و حاجی هستند) به عربستان سفر و بیش از ۲۵ میلیارد دلار هزینه کردند. این گزارش می افزاید تعداد زائرانی که در سال ۲۰۱۰ میلادی به عربستان سفر کردند، بیش از ۱۰ میلیون و ۸۵۰هزار نفر برآورد شده است که این تعداد، شش میلیارد و هشتصد میلیون دلار(بیش از ۲۵ میلیارد ریال سعودی) هزینه کردند.

این در حالی است که در سال ۲۰۰۹ میلادی، تعداد کسانی که به عربستان سفر کردند، ۱۰ میلیون و نهصد هزار نفر بودند که هفت میلیارد و هشتصد میلیون دلار(بیش از ۲۹ میلیارد ریال سعودی) خرج کردند.

بر اساس گزارش صادره از سازمان جهانی گردشگری، عربستان، ۸/۱۷ درصد از تعداد کل مسافران خارجی را که به منطقه خاورمیانه سفر کردند به خود اختصاص داده است که این درصد در سال ۲۰۰۹، بیش از ۲۰ درصد بوده است.

عربستان مکان دوم را در جهان عرب و جایگاه بیست و دوم را در سطح جهان در میان کشورهایی که بیشترین تعداد گردشگر را در سال ۲۰۱۰ داشته اند به خود اختصاص داده است. بر اساس این گزارش با وجود کاهش نسبت ورود گردشگران خارجی به کشورهای عربی از جمله مصر، سوریه و اردن، نسبت ورود مسافران خارجی به عربستان، بیش از ۸۸ درصد افزایش یافته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • shima

      من امروز ی مطلبیو خوندم ک دلم واسه مظلومیتمون سوخت!!! نوشته بود ابلیسک فراماسونری ک اسلام دستور ب ساختش داده تا نمادین حجاج بش سنگ بندازنو سالها پیش عربستان نوکر کشور اروپایی و آمریکایی ب بهبنه ای تغییر شکل میده و میشه دیوار امروزه ای ک ما میبینیم!!!!!!!! خدا ازشون نگذره ک در حقیقت ابلیسک اونی بوده ک قبلا بوده نه اینی ک الان ما میبینیم! تازه ی چیزه دیگه هم درس کردن ب نام برج ال.. حالا یادم نمیاد ک میگن ایقد بزرگه ک آدم از ساده ترین فیض ک همون خونه خدا باشه محروم میشه و حواسش پرته اون میشه!!!!!!!!! لعنت ب آل سعود خیانت کار!!!!!!!

    • مملي

      به به. به به به به

    • ali

      خطر عربستان برای ایران از اسراییل کمتر نیست

    • نسرین

      لعنت بر آل سعودی

    • بدون نام

      ماایرانیان بااعزام زائربه این کشورودشمن همسایه بیش ترین نقش راداریم به امیداین که روزی حداقل بااین لطفی که فقط برای خانه خدامی کنیم باماایرانیان رفتاربهتروپسندیده تری داشته باشند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج