۲۰۹۷۸۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فیلم تحریم شده سینما چقدر فروخت؟

جدیدترین آمار فروش گیشه سینماها حکایت از فروش نیم‌میلیاردی «نهنگ عنبر» و بیش از ۶۰۰ میلیونی «قصه‌ها» دارد.

خبرگزاری ایسنا: جدیدترین آمار فروش گیشه سینماها حکایت از فروش نیم‌میلیاردی «نهنگ عنبر» و بیش از ۶۰۰ میلیونی «قصه‌ها» دارد.

امیر قطبی مدیر پخش «فیلمیران» فروش فیلم «نهنگ عنبر» را چشمگیر دانست و به خبرنگار سینمایی ایسنا گفت: این فیلم فقط در شب گذشته ۹۳ میلیون تومان فروش داشته است، این درحالی است که سینماهای حوزه ‌هنری و شهرداری،این فیلم را اکران نمی‌کنند.

او با بیان اینکه این فیلم تا امروز تبلیغاتی نداشته است درباره آمار فروش آن توضیح داد: این فیلم در تهران پس از ۹شب با ۲۴ سالن؛ ۳۸۰ میلیون تومان و در شهرستان‌ها با کمتر از ۳۰ سالن ۱۴۰ میلیون تومان فروش داشته است که در مجموع فروشش به مرز ۵۲۰میلیون تومان می‌رسد.

قطبی همچنین با اشاره به فروش فیلم «قصه‌ها» توضیح داد: این فیلم در طی ۲۳ روز اکران با ۱۲ سالن در تهران فروش ۴۸۰ میلیون تومانی و در شهرستان‌ها با ۳۵ سالن فروش ۲۰۰ میلیون تومانی داشته است که در مجموع فروشش از مرز ۶۸۰ میلیون تومان گذشته است.

مدیر پخش فیلمیران فروش کلی فیلم «ایران برگر» را پنج میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان در طی ۷۵ روز اعلام کرد که به تفکیک در تهران با ۱۵ سالن؛ سه میلیارد و ۵۰ میلیون و در شهرستان‌ها با کمتر از ۴۵ سالن، دو میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان فروش داشته است.

مدیر پخش فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» به کارگردانی صفی یزدانیان هم خبر داد که فروش این فیلم با وجود اینکه همچنان هیچ تبلیغی ندارد، در این هفته نسبت به هفته‌ی گذشته ۴۰ درصد رشد داشته است و فقط در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه پرفروش‌ترین فیلم سینما «آزادی» بوده است.

این فیلم تا شب گذشته پس از ۱۷ روز در تهران با ۱۷ سالن ۲۷۲ میلیون تومان و در شهرستان‌ها پس از ۱۰روز با ۹ سالن ۶۸ میلیون تومان فروش داشته است.

خانی که پخش «استراحت مطلق» را هم برعهده دارد از فروش یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان و ۷۲۰ میلیون تومانی در شهرستان‌ها خبر داد.

بنا بر این گزارش، طبق آخرین آمار اعلام شده دو فیلم دیگری نیز که به تازگی اکران شده‌اند، «اسب سفید پادشاه» محمد حسین لطیفی ۶۵ میلیون و «آتیش‌بازی» بهمن گودرزی ۱۰۰ میلیون تومان فروش داشته‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج