جاباما
۲۱۴۲۰۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

۷ دلیل برای انتخاب LG G۴ به جای Galaxy S۶

ال‌جی در طراحی و تولید این گوشی هوشمند در برخی موارد جانب احتیاط را رعایت کرده و در برخی موارد قابلیت‌های ویژه‌ای به این گوشی هوشمند افزوده است.

وب‌سایت فارنت: جی ۴ ال‌جی هم‌اکنون در بازار ایران به صورت غیررسمی در دسترس قرار گرفته است اگرچه این شرکت قصد دارد روز سه‌شنبه آن را به صورت رسمی در بازار ایران عرضه کند اما اگر قصد دارید گلکسی اس ۶ را به عنوان همراه آینده خود انتخاب کنید در این مطلب ما دلایلی را پیش روی شما قرار خواهیم داد که بر اساس آنها انتظار برای خرید جی ۴ ال‌جی را منطقی‌تر نشان خواهد داد.

7 دلیل برای انتخاب LG G4 به جای Galaxy S6

ال‌جی در طراحی و تولید این گوشی هوشمند در برخی موارد جانب احتیاط را رعایت کرده و در برخی موارد قابلیت‌های ویژه‌ای به این گوشی هوشمند افزوده است. با این اوصاف همچنان مواردی وجود دارند که کاربران در خصوص آن‌ها احساس شک و تردید دارند و یا از آن‌ها ناراضی هستند. در طرف مقابل، یکی از رقبای سرسخت جی ۴ یعنی گلکسی اس ۶ سامسونگ از قابلیت‌هایی برخوردار بوده که مورد استقبال عموم واقع شده است. پیش از هرچیز به شما پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به بررسی گلکسی اس ۶ سامسونگ در فارنت داشته باشید.

در این مطلب قصد نداریم برتری جی ۴ بر اس ۶ را به اثبات برسانیم بلکه قصد داریم بر روی قابلیت‌هایی که در جی ۴ به نظر ما برتر از نمونه مشابه در اس ۶ سامسونگ هستند تمرکز کنیم، پس با ما همراه باشید.

فرار از مواد کلیشه‌ای استفاده شده در ساخت گوشی‌ها

مطمئنا یکی از مواردی که جی ۴ ال‌جی را متمایز از دیگر گوشی‌های هوشمند موجود در بازار می‌کند، بهره‌گیری از مواد متمایز یعنی چرم در قسمت پشتی این دستگاه است. از سویی دیگر، اکثر شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در پرچمداران جدید خود از موادی مانند شیشه یا فلز استفاده می‌کنند اما ال‌جی این‌بار تصمیم گرفته مواد متفاوتی را امتحان کند.

7 دلیل برای انتخاب LG G4 به جای Galaxy S6

اگرچه استفاده از این پوشش چرمی باعث خواهد شد قیمت تمام‌شده دستگاه چیزی در حدود ۱۰۰ دلار افزایش یابد اما در صورتیکه شما از جمله افرادی هستید که بدون سِت‌کردن رنگ کمربند و کفش و کیف خود از خانه خارج نمی‌شوید می‌توانید جی ۴ ال‌جی را نیز در سِت جدید خود قراردهید.

طراحی نوآورانه به‌سبک ال‌جی

اگرچه گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج از طراحی شاخص و ویژه‌ای بهره‌ می‌برند اما استفاده از قابلیت‌های ظاهری نظیر آنچه در اس ۶ اج دیده می‌شود کمی زیاده‌روی بوده و شاید از نظر کاربرانی که طراحی کلاسیک‌تری دوست داشته باشند مدنظر قرار نگیرد.

7 دلیل برای انتخاب LG G4 به جای Galaxy S6

7 دلیل برای انتخاب LG G4 به جای Galaxy S6

در جی ۴ ال‌جی اگرچه طراحی ساده را شاهد هستیم اما استفاده از لبه‌های مدرن، بدنه ارگونومیک و البته ترکیب منحصر به‌فرد کلیدهای خاموش و روشن و تنظیم صدا در پشت دستگاه، به‌نوعی تداعی کننده طراحی زیبا به سبک ال‌جی است.

اهمیت ابعاد صفحه‌نمایش در مقایسه با ابعاد گوشی

ال‌جی بهره‌گیری از صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی را در جی ۴ در دستور کار خود قرار داد اما این اندازه صفحه‌نمایش در مقایسه با ابعاد بدنه با بهره‌گیری از نسبت ۷۲.۴۶ درصد و حاشیه‌های کم صفحه‌نمایش در مقایسه با اس ۶ اج با نسبت ۷۱.۵ درصد یک برتری محسوس به‌حساب می‌آید.

7 دلیل برای انتخاب LG G4 به جای Galaxy S6

امکان بهره‌گیری از گزینه‌های متنوع در فضای ذخیره‌سازی

گلکسی اس ۶ سامسونگ در مدل‌های ۳۲،۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت روانه بازار شده که هر مدل نسبت به مدل با ظرفیت پایین‌تر چیزی در حدود ۱۰۰ دلار افزایش قیمت دارد.

7 دلیل برای انتخاب LG G4 به جای Galaxy S6

در جی‌ ۴ ال‌جی شاهد بهره‌گیری از ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و البته امکان بهره‌گیری از مموری‌کارت به‌منظور افزایش این فضا تا میزان دلخواه و مورد علاقه هستیم.

باتری

همزمان با معرفی اس‌ ۶ سامسونگ، انتقادهای زیادی برعلیه عدم استفاده از باتری قابل تعویض در این گوشی هوشمند مطرح شد. در صورتی که شما از جمله کاربران محتاطی هستید که ترجیح می‌دهند یک باتری یدکی از قبل شارژ شده همراه خود داشته باشند، جی ۴ ال‌جی گزینه بهتری برای شما به‌حساب می‌آید.

7 دلیل برای انتخاب LG G4 به جای Galaxy S6

از طرف دیگر ظرفیت باتری جی ۴ در مقایسه با اس‌ ۶ سامسونگ بیشتر بوده و شاهد کارایی بالاتری از آن هستیم.

استفاده از کلیدهای خاص

در صورتیکه احساس می‌کنید بهره‌گیری از کلیدهای مختلف در پشت دستگاه‌های هوشمند ال‌جی باعث کاهش زیبایی دستگاه‌های یادشده می‌شود باید اذعان کنیم سخت در اشتباهید.

7 دلیل برای انتخاب LG G4 به جای Galaxy S6

با استفاده از این کلیدها می‌توانید قابلیت‌های منحصربه‌فردی را در جی ۴ تجربه کنید. با دوبار لمس کلید کاهش صدا حتی در زمانی که صفحه‌نمایش خاموش است می‌توانید برنامه دوربین را اجرا کنید. در صورتیکه نیاز به استفاده از قابلیت مالتی تسکینگ داشته باشید ال‌جی امکان مرتب‌سازی کلیدهای جی ۴ را نیز به شما خواهد داد.

قابلیت‌های نرم‌افزاری و ظریف‌کاری‌های ال‌جی

رابط کاربری در دستگاه‌های تولیدی سامسونگ و ال‌جی تا حد زیادی بهینه شده تا کاربر، تجربه بهتری در استفاده از گوشی‌های هوشمند این دو شرکت داشته باشد اما به‌نظر می‌رسد رابط کاربری اندرویدی ال‌جی حتی در صورت استفاده از لانچری متفاوت، سبک‌تر از همتای سامسونگی خود است.

7 دلیل برای انتخاب LG G4 به جای Galaxy S6

ال‌جی از قفل صفحه‌نمایش بهتری بهره می‌برد و قابلیت Knock Code نیز در مقایسه با سیستم تشخیص اثرانگشت سامسونگ که حتی تا حد زیادی بهینه شده است کارایی بالاتری دارد.

میانبرهای برنامه با قابلیت شخصی‌سازی و یا استفاده از آلبوم آرت‌های تمام‌صفحه بر روی قفل صفحه‌نمایش نیز از جمله دیگر قابلیت‌های ویژه نرم‌افزاری جی ۴ ال‌جی است. مدنظر داشته باشید که در آزمایش ما اسپیکرهای جی ۴ ال‌جی به‌مراتب عملکرد بهتری در مقایسه با اس ۶ سامسونگ داشتند.

سخن آخر

هر دو دستگاه یادشده از بهترین گزینه‌های موجود در بازار هستند و نمی‌توان یکی را بر دیگری ترجیح داد. هر دو دستگاه از دوربین خوب، طراحی و کیفیت ساخت خوب در کنار مشخصه‌های نرم‌افزاری ویژه بهره می‌برند اما به عنوان قابلیت‌های شاخص، استفاده از چرم در ساخت دستگاه و باتری بهتر، برتری‌های جی ۴ در مقایسه با اس ۶ به‌حساب می‌آیند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامد

      فقط ال جی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج