۲۱۷۰۴۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

هدفون های Beats، بی کیفیت اما گران و پرفروش

به ندرت پیش می آید که در قطار، هواپیما یا در حال پیاده روی باشید و یکی از همین هدفون های بیتس با لوگوی نمادین «b» را نبینید.

وب‌سایت دیجیاتو: به ندرت پیش می آید که در قطار، هواپیما یا در حال پیاده روی باشید و یکی از همین هدفون های بیتس با لوگوی نمادین «b» را نبینید.

این شرکت در حوزه بازاریابی بسیار موفق عمل کرده و به همین خاطر موفق شده که با تولید هدفون هایش سهم قابل توجهی از بازار این محصولات را به خود اختصاص دهد.

هدفون های Beats، بی کیفیت اما گران و پرفروش

اما آیا کیفیت این دستگاه ها به قدری هست که کاربران را مجاب به پرداخت قیمت نجومی ۱۹۹ دلاری کند؟

حقیقت این است که هدفون های Beats by Dre کیفیت پایینی دارند و به خاطر طراحی خاصشان مستعد شکستن هستند. شرکت سازنده در هر کجا که توانسته در هزینه های خود صرفه جویی کرده و با بکارگیری ترفندهایی، محصولی در ظاهر عالی و با کیفیت را به کاربرانش ارائه کرده است.

استفاده از قطعات فلزی برای افزایش وزن

هدفون های Beats، بی کیفیت اما گران و پرفروش

یکی از نکات مهم در رابطه با هدفون های سولوی این شرکت سنگینی و حس قابل توجهی است که در هنگان به دست گرفتن آنها احساس می شود. کمی سنگینی، نوعی حس محکم بودن، دوام داشتن و ارزشمندی را به یک کالا می بخشد و یکی از روش ها برای ایجاد این حس، کاربرد قطعات فلزی برای اضافه کردن وزن به دستگاه است.

در این هدفون ها، ۳۰ درصد از وزن دستگاه از چهار قطعه کوچک فلزی حاصل می شود که صرفا برای سنگین شدن هدفون در داخل بدنه قرار گرفته اند.

دو قطعه بزرگ تری که روی ترازوی سمت راست مشاهده می کنید از روی ریخته گری شده تهیه گردیده اند. این قطعات شبیه به آنهایی هستند که از طریق قالب گیری تهیه می شوند منتها هزینه تولیدشان پایین تر است و دوام کمتری هم دارند.

اما نکته جالب در اینجا آن است که دو قطعه بزرگ روی ترازوی سمت راست نمونه قرینه همدیگر نبوده و در اصل یکی هستند. این یعنی، برای تولید آنها تنها به یک ابزار نیاز خواهد بود و در نتیجه هزینه طراحی ابزارها نیز کم می شود. از طرفی چون تعداد قطعا منحصر بفرد و تک در داخل هدفون با این کار کم می شود، فرایند سر هم کردن دستگاه نیز آسان تر خواهد بود.

حداقل میزان استفاده از پیچ

هدفون های Beats، بی کیفیت اما گران و پرفروش

پیچ ها قطعاتی ارزان قیمت هستند اما بستنشان دشوار است و به همین خاطر، تقریبا همه قطعات به کار رفته در این هدفون ها به یکدیگر چسب یا چفت شده اند و به ندرت از پیچ برای اتصالشان استفاده شده.

در نهایت این هنر طراحان شرکت مورد بحث است که وارد عمل شده و از محصولی که صرفا ۱۶٫۸۹۲ دلار تمام می شود، کالایی می سازد که با قیمتی بیشتر از ۱۹۹ دلار به فروش می رود.
جدولی که در بالا مشاهده می کنید لیستی از کلیه قطعات به کار رفته در ساخت این هدفون ها را به همراه قیمت آنها نشان می دهد که مجموعا 16.892 دلار تمام می شود و این در حالی است که قیمت تمام شده برای مشتری ها بیش از 12 برابر این میزان است.

هدفون های Beats، بی کیفیت اما گران و پرفروش

جدولی که در بالا مشاهده می کنید لیستی از کلیه قطعات به کار رفته در ساخت این هدفون ها را به همراه قیمت آنها نشان می دهد که مجموعا ۱۶٫۸۹۲ دلار تمام می شود و این در حالی است که قیمت تمام شده برای مشتری ها بیش از ۱۲ برابر این میزان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج