جاباما
۲۱۷۰۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

زورگیری میلیونی ۶ سارق از قهرمان پاورلیفتینگ آسیا!

دارنده مدال نقره قهرمانی آسیا در رشته پاورلیفتینگ از سوی ۶ دزد جوان مورد حمله قرار گرفت. دزدان با وارد آوردن ضربه‌های چاقو گردنبند ۴ میلیونی این مرد قوی هیکل را قاپیدند.

روزنامه ایران: دارنده مدال نقره قهرمانی آسیا در رشته پاورلیفتینگ از سوی ۶ دزد جوان مورد حمله قرار گرفت. دزدان با وارد آوردن ضربه‌های چاقو گردنبند ۴ میلیونی این مرد قوی هیکل را قاپیدند.

علی اصغر فاطمی، دارنده مدال نقره قهرمانی مسابقات آسیایی در رشته پاورلیفتینگ ظهر روز یکشنبه ۲۰ فروردین ماه سال جاری به همراه یکی از دوستانش قصد سوار شدن به خودرواش را داشت که از سوی چند جوان زورگیر مورد حمله قرار گرفت.

این ورزشکار ۳۰ ساله که پسرعموی مهراب فاطمی یکی از قوی‌ترین مردان ایران است گفت: روز حادثه به همراه «مهدی» بعد از خارج شدن از خانه در آریاشهر به سمت خودرو در حال حرکت بودیم. زمانی که به خودرو رسیدیم ناگهان از پشت یک پسر زنجیر طلای ۴ میلیونی‌ام را از گردنم کشید وقتی برگشتم جوان دیگری با چاقو ضرباتی به بازوی چپم زد و در حالی که غافلگیر شده بودم قصد سرقت کیف پول و دستبند طلایم را داشتند که «مهدی» به کمکم آمد و دزدان چاقوکش از محل فرار کردند.

وی افزود: دوستم «مهدی» که مثل من غافلگیر شده بود وقتی دید که دزدان ۶ جوان ۱۸ تا ۲۰ ساله هستند به سمت صندوق عقب خودرو رفت و بعد از باز کردن صندوق که خالی از هر وسیله دفاعی بود باعث شد که دزدان ترسیده و از محل فرار کنند. اگر «مهدی» نبود آنها مرا می‌کشتند چرا که تعدادشان زیاد بود و همه آنها با چاقو قصد گرفتن دیگر اموال مرا داشتند و جانم را مدیون دوستم «مهدی» هستم.

این قهرمان آسیا گفت:« بعد از فرار زورگیران خشن و درمان در بیمارستان پیامبر(ص) برای شکایت به کلانتری ۱۰۴ باغ فیض رفتم و بعد از تشکیل پرونده برای رسیدگی بیشتر پرونده‌ام در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.»

این قهرمان ملی که در سال ۲۰۰۵ نایب قهرمان آسیا و در سال ۱۳۸۳ قهرمان کشوری در رشته پاورلیفتینگ است برای شناسایی دزدان به پایگاه دوم پلیس آگاهی رفته تا با چهره نگاری سرنخی از دزدان خشن در اختیار مأموران قرار دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج