اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۲۰۲۸
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

پاسخ آزاده نامداری به مجری طرح نارنجی پوش

من هیچ نیازی به دیده شدن با نام دیگران در خود حس نمی کنم. برای آنچه شما دیده شدن می نامید، ظرفی به نام تلویزیون در اختیار دارم که گاهی حتی میل به استفاده از آن را هم در خودم نمی بینم.

پاسخ آزاده نامداری به مجری طرح نارنجی پوش

تماشا: دو هفته پیش، آزاده نامداری، در گفت و گویی خواندنی، از پیشنهادهای بازی در فیلم های مختلف برای ما گفت. با اصرار ما، بالاخره نام یکی از این فیلم ها را فاش کرد: «نارنجی پوش»؛ نامی که خیلی برای ما عجیب نبود. چون در روزهای پیش تولید این فیلم، نام های زیادی به فهرست بازیگران این فیلم اضافه یا کم شدند.

پاسخ آزاده نامداری به مجری طرح نارنجی پوش

گفت و گوی آزاده نامداری از طرف رضا درمیشیان، مجری طرح فیلم «نارنجی پوش» با واکنش رو به رو شد. او در متنی که در اختیار تماشا قرار داد، اعلام کرد که اگرچه نامداری در فهرست بازیگران نامزد در این فیلم قرار داشته اما جلسه ای بین آنها برگزار نشده و...؛ آزاده نامداری، در نامه ای، در این باره توضیحاتی داده که روشن کننده است:

«با سلام و احترام

می گویند همیشه از چیزی که بترسی اتفاق می افتد و این حاشیه های کش دار و بی سروته، همه آن چیزی است که روح ما را بی جهت و بی سروصدا می خورد!

قبل از هر چیزی اعتراض می کنم که در حرفه ای گری و جسارت خبرنگاری گیر افتادم و او موفق شد از یک فهرست حتی شاید ۱۰ نفره اسم یکی را از دهانم بیرون بکشد و ماجرا بی آنکه دوست داشته باشم به اینجا رسید. هیچ میلی برای واکنش یا توضیح یا ارایه سند و مدرک یا نشان دادن sms یا بردن نام اشخاص، ارایه فیلمنامه یا گفتن نام لوکیشنی مثلا حوالی قیطریه و... را ندارم، فقط چند نکته ای برایم حائزاهمیت است:

۱- آقای درمیشیان! من هیچ نیازی به دیده شدن با نام دیگران در خود حس نمی کنم. برای آنچه شما دیده شدن می نامید، ظرفی به نام تلویزیون در اختیار دارم که گاهی حتی میل به استفاده از آن را هم در خودم نمی بینم.

۲- آقای درمیشیان! من شما را به «بغض»تان می شناسم و داریوش مهرجویی را قطعا به اندازه شما که سال ها دستیارش بوده اید، نمی شناسم. اما با آن تصور افسانه ای از هامون و لیلا و پری و سارا، ایشان را بسیار بلند بالاتر از آن می دانم که حتی نامشان را درگیر بحث هایی چنین کودکانه کنند و این چند جمله را هم «هتک حرمت» یا القاب موهومی از این دست نمی دانند. پس مرحمت بفرمایید با هر نیتی که برای خودتان محفوظ است، نام مهرجویی را برای ما که از او اسطوره ای در خاطره هایمان ساخته ایم، به هر دلیل ساده و کودکانه ای خرج نکنید. باشد که ایام بر وفق مراد شما باشد.

۳- در ضمن، به طناز طباطبایی از صمیم قلب برای ایفای نقشش تبریک می گویم و از شما تقاضا می کنم به دلایلی به این سادگی به اندازه یکی دو جمله در روزنامه ای در آخر هفته، خودتان را اذیت و وقتتان را تلف نکنید!»

آزاده نامداری
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مخفی

      ایول
      جواب دندان شکنی بود
      آفرین آزاده جون

    • بدون نام

      چه جواب مسخره ای آخی چقد ضایع شده که دروغش لو رفته :)

    • بدون نام

      این جواب چیزی از دروغی که گفته کم نمیکنه.عقده ای تا دید فرزاد حسنی فیلم بازی کرده خواست کم نیاره

    • میلاد

      چی نوشته این؟اصلا معلومه چی داره میگه؟ مسخره!!!

    • سارا

      چه ادعائی!
      کم دروغ بگو !تقصیر تو نیست تقصیر اقای ضرغامیه که ادم بلد کار نمیاره که شماهای هیچی بلد شدین مجری
      حالا هوا برت داشته هی فیل هوا میکنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج