۱۳۷۸۱۱۶
۲۷۵۰
۲۷۵۰
پ

محتوای حمایت‌شده

آموزشگاه اکستنشن مژه در شرق تهران را بشناسید

آموزشگاه‌ اکستنشن مژه در شرق تهران به آموزش اکستنشن مژه به صورت تخصصی به فعالیت می‌پردازد.

چشم و مژه‌ها از مهمترین و زیباترین اجزای تاثیرگذار در زیبایی صورت به شمار می‌روند. داشتن مژه‌هایی پرپشت و بلند تاثیر بسیار فراوانی بر زیبایی چشم‌ها و صورت دارد؛ از این رو، بسیاری از افراد برای این کار از کاشت یا اکستنشن مژه استفاده می‌کنند. در اکستنشن مژه، با استفاده از چسب تارهای مژه مصنوعی را به مژه‌های اصلی فرد می‌چسبانند. امروزه با توجه به رایج شدن اکتنشن مژه، آموزشگاه‌ اکستنشن مژه در شرق تهران به آموزش اکستنشن مژه به صورت تخصصی می‌پردازد.

آموزشگاه اکستنشن مژه در شرق تهران را بشناسید

همین حالا برای مشاوره آموزش صفر تا صد اکستنشن مژه با بهار مسعودی تماس بگیرید.

۰۲۱-۷۷۴۶۹۶۱۳

۰۹۱۲۲۱۸۲۴۹۶

اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن یا به عبارتی کاشت مژه، به عملی گفته می‌شود که با استفاده از آن تارهای مژه مصنوعی را با استفاده از چسب به مژه‌های طبیعی می چسبانند. تارهای مژه مصنوعی اغلب از موی انسان یا ابریشم تهیه می‌شوند. اکستنشن مژه حجم و بلندی مژه‌ها را تغییر داده و جلوه‌ای زیبا و خاصی را به چشم‌ها می‌بخشد.

لازم به ذکر است که اکتنشن مژه انواع مختلفی دارد. هر یک از این انواع ویژگی‌ها، مشخصات، مزایا و معایب مختص خود را دارند. با شرکت در دوره‌های آموزشی که در آموزشگاه اکستنشن مژه در شرق تهران برگزار می‌شود، می‌توانید با انواع روش‌های اکستنشن مژه آشنا شوید. با شرکت در این دوره‌های آموزشی، به راحتی می‌توانید کسب مهارت کرده و وارد بازار کار شوید.

آموزش اکستنشن مژه

آموزشگاه اکستنشن مژه در شرق تهران، آموزش‌های اکستنشن مژه را در چندین سطح و از مقدماتی تا پیشرفته به کارآموزان خود ارائه می‌دهد. کلاس‌های آموزش اکستنشن مژه به دو صورت تئوری و عملی برگزار شده و هنرجویان به راحتی می‌توانند این عمل را بیاموزند. عمدتا سرفصل‌هایی که در این کلاس‌ها آموزش داده می‌شود شامل موارد زیر خواهد بود:

آموزشگاه اکستنشن مژه در شرق تهران را بشناسید

  • آشنایی با مواد و ابزارآلات مورد نیاز برای انجام اکستنشن مژه (در این سرفصل به معرفی کامل انواع مواد مورد نیاز از جمله انواع چسب، مژه و ... پرداخته خواهد شد.)
  • راهکارها و تکنیک‌های اعمال مژه مصنوعی بر روی مژه‌های طبیعی
  • مباحث مربوط به بهداشت کار
  • آموزش انواع مختلف اکستنشن از جمله کاشت والیوم، کلاسیک، مگاوالیوم، هیدن، لمه‌ای، فانتزی، آمبره، خط چشمی، کاشت ال، اکلیلی کردن مژه و ...
  • آموزش ریمو کردن مژه‌های مصنوعی
  • شناخت انواع مختلف چشم و همچنین نحوه‌ی انتخاب نوع اکستنشن متناسب با نوع چشم

آموزش اکستنشن مژه در تهران به شیوه حرفه ای

در تهران آموزشگاه‌های بسیاری وجود دارند که کاشت و اکستنشن مژه را به علاقه‌مندان این حرفه آموزش می‌دهند. برای یافتن آموزشگاه اکستنشن مژه در شرق تهران می‌توانید به صورت آنلاین و از طریق وب‌سایت‌های مرتبط یا موتورهای جستجو اقدام کنید. در این آموزشگاه‌ها، آموزش کاشت و اکستنشن مژه توسط آرایشگران یا افراد حرفه‌ای در این زمینه آموزش داده می‌شود. پس از گذراندن این دوره‌ها در آموزشگاه اکستنشن مژه در شرق تهران، با انواع مژه و ساختمان مو، انواع روش‌های کاشت مژه، کاشت انواع مژه (هیدن، روسی، طبیعی، کلاسیک، فانتزی و ...)، ترمیم و ریمو مژه و مراقبت‌های پس از اکستنشن به صورت کامل آشنا خواهید شد.

آموزشگاه اکستنشن مژه در شرق تهران را بشناسید

مزیت‌های شرکت در دوره آموزش اکستنشن مژه

با شرکت در این دوره‌ها، به راحتی و در مدت نه چندان زیادی می‌توانید تخصص و مهارت مرتبط با اکستنشن و کاشت مژه را به دست آورید. شرکت در دوره‌های تخصصی، این امکان را به شما می‌دهد تا به عنوان یک آرایشگر حرفه‌ای در زمینه‌ی کاشت و اکستنشن مژه وارد بازارکار شوید؛ همچنین با گذراندن این دوره‌ها، امکان دسترسی به تجربیات آرایشگران و مربیان حرفه‌ای را نیز خواهید داشت. از این طریق می‌توانید تمامی فوت و فن‌ها و راهکارهای دستیابی به موفقیت در این حرفه را از آن‌ها بیاموزید.

در صورتی‌که تمایل به راه‌اندازی یک کسب‌ و کار مرتبط با این حرفه را دارید، شرکت در دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه اکستنشن مژه در شرق تهران، می‌تواند بسیار راهگشا باشد. کسب مهارت‌های لازم برای مدیریت و راه‌اندازی یک کسب‌ و کار موفق را می‌توانید از همین کلاس‌ها بیاموزید.

آموزشگاه اکستنشن مژه در شرق تهران را بشناسید

انواع مختلف اکستنشن مژه

همان‌طور که پیش‌تر نیز بیان شد، مژه‌های مصنوعی در انواع مختلفی کاشت می‌شوند. از جمله این انواع می‌توان به والیوم، هیدن، فانتزی، کلاسیک، ضربدری، ال، خط چشمی و ... اشاره کرد. آموزشگاه اکستنشن مژه در شرق تهران تمامی روش انجام تمامی این انواع را به هنرجویان خود آموزش می‌دهد. لازم به ذکر است که امروزه کاشت مژه والیوم از محبوبیت بسیار بیشتری نسبت به سایر انواع کاشت مژه برخوردار است. مژه‌های که در این نوع به کار گرفته می‌شوند از پلیمر ساخته شده‌اند. این نوع از مژه‌ها از ظاهری طبیعی و همچنین ماندگاری بیشتری نسبت به سایر مژه‌ها برخوردارند؛ به همین خاطر طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

در اکستنشن مژه کلاسیک، به هر یک از تارهای مژه طبیعی، یک مژه تار مژه مصنوعی چسبانده می‌شود. این نوع اکستنشن برای افرادی که می‌خواهند مژه‌هایشان طبیعی به نظر برسد بسیار مناسب است. در کاشت و اکستنشن ضربدری مژه، از تکنیک‌هایی مشابه با کاشت والیوم استفاده می‌شود؛ با این تفاوت که، حجم مژه‌ها بسیار بیشتر خواهد بود.

دوام اکستنشن مژه

دوام اکستنشن مژه به عوامل متعددی بستگی خواهد داشت. از جمله این عوامل می‌توان به نوع مواد مورد استفاده برای انجام کار، روش اجرا، مراقبت‌های شخصی و غیره اشاره کرد. لازم به ذکر است که برخی عوامل محیطی همچون انجام برخی ورزش‌ها، شستن مکرر صورت، استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی نیز می‌توانند بر میزان ماندگاری اکستنشن مژه تاثیر داشته باشند؛ اما، به طور معمول ماندگاری اکستنشن مژه در حالت عادی بین 2 تا 6 هفته خواهد بود. با انجام مراقبت‌های پس از اکستنشن می‌توان این مدت زمان را اندکی افزایش داد.

آموزشگاه اکستنشن مژه در شرق تهران را بشناسید

جمع‌بندی

اکستنشن یا کاشت مژه، یکی از راهکارهای موثر در افزایش جذابیت و زیبایی چشم‌ها است. در اکستنشن مژه، تارهای مژه مصنوعی را با استفاده از چسب‌های مخصوصی به مژه‌های طبیعی می‌چسبانند. با این کار می‌توان حجم و بلندی مژه‌ها را بیشتر کرده و در نتیجه چشمانی زیباتر و جذاب‌تر ایجاد کرد. برای ورود به این حرفه، ابتدا باید در دوره‌های آموزشی این کار شرکت کرد. برای شرکت در این دوره‌ها می‌توانید به آموزشگاه اکستنشن مژه در شرق تهران مراجعه کنید. این آموزشگاه‌، کاشت انواع مژه را در سطوح مختلف مبتدی تا حرفه‌ای را به هنرجویان خود آموزش خواهد داد.

آموزشگاه اکستنشن مژه در شرق تهران را بشناسید

اکستنشن مژه بهار مسعودی

  • به روزترین تکنیک های مژه
  • مستر لش استودیو روسیه
  • رویال آرتیست آکادمی مری گلد روسیه

آموزش اکستنشن مژه

دخترا یه خبر خوب دارم برای کسایی که میخوان وارد یه کار پر درآمد بشن

ما به همراه تیم حرفه ایمون کمکتون میکنیم تا بتونید بیزینستون رو به حرفه ایی ترین و بی نقص ترین حالت ممکن استارت بزنید .

به همین خاطر یه آف پاییزه خفن برای آموزش براتون در نظر گرفتیم

آموزشگاه اکستنشن مژه در شرق تهران را بشناسید

همین حالا برای نوبت دهی تماس بگیرید.

۰۲۱-۷۷۴۶۹۶۱۳

۰۹۱۲۲۱۸۲۴۹۶

آموزشگاه اکستنشن مژه در شرق تهران را بشناسید

انواع نمونه کارها را از اینستاگرام دنبال کنید.

@baharmasuodii

آموزشگاه اکستنشن مژه در شرق تهران را بشناسید

خیابان پنجم نیروی هوایی، ضلع شرقی فلکه، نبش ۵/۳۰، پلاک ۸ (بالای سوخاری مهدی)، واحد۱۱، طبقه۴

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج