جاباما
۲۲۳۲۴
۳۱۸ نظر
۲۱۸۱۱
۳۱۸ نظر
۲۱۸۱۱
پ

زشت ترین خودرو های ایران را بشناسید!

این بار سراغ خودروهای شهرمان رفته ایم تا ببینیم چه مدل هایی بدون توجه به ظاهرشان در خیابان ها تردد دارند و می توان برچسب زیبانبودن (بخوانید زشت) را به آنها چسباند.

روزنامه هفت صبح: اگر ارزش ظاهری خودرو کمتر از بعد فنی آن بود سالانه میلیاردها دلار از سوی غول های صنعت خودروسازی صرف پروژه های سنگین طراحی نمی شد. درواقع برترین های این صنعت پذیرفته اند که ظاهر خودرو درواقع خوشامدگویی آن به خریدار است. آن هم در دوره ای که مد و پیروی از آن بیش از هر زمانی مورد توجه است و خیلی ها دیگر به خودروی شان تنها به عنوان وسیله ای برای عبور و مرور نگاه نمی کنند.

مگر اینکه توجیهات اقتصادی و نگاه مصرفی به خودرو خلاف آن را ثابت کند. بگذریم؛ این بار سراغ خودروهای شهرمان رفته ایم تا ببینیم چه مدل هایی بدون توجه به ظاهرشان در خیابان ها تردد دارند و می توان برچسب زیبانبودن (بخوانید زشت) را به آنها چسباند. مطمئنا بحث در این مورد کاملا تخصصی و در عین حال سلیقه ای است ولی آنچه که مرور می کنیم از برآیند نظرات و سلیقه هایی به دست آمده که حوالی این مدل ها می چرخند؛ آنجا که جدا از تخصص در زمینه طراحی، آنچه که فرد عادی با دیدن یک مدل به ذهنش خطور می کند.

می تواند بگوید با خودرویی زیبا طرف است یا نه! پس اگر خودروی شخصی تان در این لیست بود دلیل بر بدبودن آن نیست. درواقع طراحانش نتوانسته اند آنچنان که باید و شاید آن را از نظر دیگران زیبا جلوه دهند. این را ما نمی گوییم، مقایسه با رقبا و آنچه که واقعا زیبا ساخته شده است می گوید.

پژو ۴۰۵ SLX؛ قاتل ۴۰۵ معروف

زشت ترین خودرو های ایران را بشناسید!

اگر قرار بود کاریکاتور پژو 405 که طراحی قدیمی ولی اصولی و معقول دارد را بکشند، مطمئنا همانی می شد که این روزها جلوی چشم مان رژه می رود. از آنجایی که طراحان شرکت های خودروسازی کشورمان بسیار خوش ذوق هستند، تصمیم گرفتند تا بر چهره قدیمی این 405 خسته از تغییرات، دست هنرمندانه ای بکشند و این شد که 405 SLX در سال 1388 وارد بازار شد تا مثلا طرفداران این خودرو را با شاهکاری جدید رو به رو کنند. البته شاهکاری فقط در قسمت چراغ ها، سپرها، قالپاق و آینه های جانبی! چراغ های مه شکن داخل سپر در قسمت جلو که هیچ گونه همخوانی با دیگر قطعات سپر ندارد، در باز کن صندوق بار روی سوییچ و همچنین باله ای با طرحی بسیار عجیب روی صندوق عقب اوج این هنرنمایی بود که ظاهر کلاسیک این خودرو را کاملا از بین برد.

MVM ۱۱۰؛ شوخی با هنر طراحی

زشت ترین خودرو های ایران را بشناسید!

خواهر کوچک تر دوو ماتیز روزهای خوبی را در ایران می گذراند. البته به خاطر شرایط فنی و مصرف سوختش؛ وگرنه اگر این خودرو را بدون شناخت اولیه پشت ویترین نمایشگاهی ببینید اولین عکس العمل تان تعجب خواهد بود! هرچقدر که می شد به ماتیز خرده گرفت، این محصول چینی روی ماتیز را کم کرده است. کاری به کوچک بودن و تناسب آن برای مانورهای شهری نداریم که از حق نگذریم خوب است ولی چراغ های درشت و جلو پنجره عجیب شکاف مانندش چیزی نیست که بتوان به راحتی هضم کرد. این خصیصه به نمای پشتی آن هم سرایت کرده و بیشتر از هر چیزی در این قسمت چراغ می بینید! فرم بدنه که بدون هیچ گونه خلاقیت، جذابیت و خطوط قوی شکل گرفته هم کاملا تیر خلاص را بر طراحی آن می زند. MVM 110 در واقع موتور، صندلی و چهار چرخی است که درون یک کابین معمولی قرار گرفته است.

سانگ یانگ اکتیون؛ خاص بودن به قیمت زشت شدن

زشت ترین خودرو های ایران را بشناسید!

شاید اولین چیزی که در مورد ظاهر اکتیون به ذهن تان برسد این باشد که چراغ های این خودرو برعکس نصب شده! طراحی اکتیون زیاد دلچسب نیست و مانند کیا اسپورتیج با آن هیبت و قیافه عضلانی شما را مجذوب خود نمی کند اما خوشبختانه خطوط به کار رفته تا حدی هماهنگ با هم هستند و یکپارچگی در طراحی اکتیون از نکات بارز آن است. طراحی عقب و مخصوصا فرم چراغ های آن این قست هم کاملا ساده است و هیچ جذابیت و نکته خاصی در آنها دیده نمی شود. در مورد طراحی و ظاهر این خودرو به نظر بیشتر از هر چیزی این سلیقه است که قضاوت می کند. چرا که همان قدر که این مدل می تواند برای شخصی زیبا و مناسب باشد شاید از دید شخصی دیگر کاملا نامناسب و زشت به نظر برسد. ولی مطمئنا هنگامی که خودرویتان را اولین بار به دوست تان نشان دهید از او خواهید شنید: «این چیه که خریدی؟»

هافی لوبو؛ اسباب بازی

زشت ترین خودرو های ایران را بشناسید!

جدیدا شاهد محصولی جدید با نام لوبو از کمپانی چینی Hafei هستیم که در کلاس هاچ بک های کوچک شهری قرار می گیرد. در مورد این خودرو باید گفت در نگاه اول شاید فکر کنید با یک اسباب بازی طرفید! اسباب بازی که چراغ های عقب عجیبی دارد؛ شکل مثلثی آنها که از دو استوانه هالوژنی ساخته شده اند شمایل خاصی را به آن بخشیده اند؛ مخصوصا قسمتی از آنها که از نمای کناری نیز معلومند. چراغ های جلو هم حالت ذوزنقه ای دارند که در سر پیچ ها، راننده خوردوی جلویی را نسبت به خطر آگاه تر می کند و به نظر می رسد همان نقش راهنما و چراغ های خطر روی آینه ها را در جایی دیگر بازی می کند. در کل می توان این گونه گفت که آن دسته از رانندگانی که تنها می خواهند خودروی شان کمی از لحاظ ظاهری نامتعارف باشد، لوبو را انتخاب می کنند. بد نیست بدانید حتی خانم ها هم به این مدل آنچنان روی خوش نشان نداده اند.

MVM ۵۳۰؛ به یاد دهه ۹۰

زشت ترین خودرو های ایران را بشناسید!

از چینی ها بیشتر از این می توان انتظار داشت؟ این خودرو هرچند در سال 2006 برای اولین بار به بازار عرضه شد و آنچنان قدیمی نیست اما طراحی ظاهری آن بیشتر شبیه خودروهای دهه 90 است. در نمای بیرونی و در بخش جلو، بیش از هر چیز چراغ های بزرگ خودنمایی می کند که البته متناسب با آن جلوه پنجره اش که کرومی است، بزرگ تر از حد معمول طراحی شده تا حداقل توازن حفظ شود. در نمای جانبی هم، شیشه ها شکل تخم مرغی دارند که در کنار خط صاف کشیده شده از چراغ جلو تا انتها، تلاش کاذب طراحان برای جلوگیری از یکنواختی را نشان می دهد. در نمای عقب هم دوباره شاهد طراحی چراغ هایی هستیم که بارزترین نکته آن بزرگ بودنشان است و به نوعی بین بخش عقب و جلوی خودرو از این نظر هماهنگی ایجاد شده! با این تفاوت که صندوق بزرگ و مرتفع در این قسمت آن تا حدی بزرگی این چراغ ها را تعدیل کرده است. اگر استایل خودرو یکی از فاکتورهای شماست، این دستپخت چینی چیزی نیست که انتظارتان را برآورده کند.

پروتون ویرا؛ به یاد دهه ۷۰

زشت ترین خودرو های ایران را بشناسید!

ویرا محصول شرکت پروتون مالزی با همکاری شرکت میتسوبیشی ژاپن بود که در سال ۸۳ تولید و مونتاژ آن در زاگرس خودرو شروع شد. کمتر این خودرو را در خیابان ها شاهد هستیم و اکثرا نام پروتون را با مدل GEN.۲ می شناسند. شاید دلیل اصلی این نادیده گرفته شدن، اصرار این مدل روی طراحی کلاسیک قدیمی آن باشد. ویرا در اصل همان میتسوبیشی لانسر است و از این نظر نمی توان به آن زیاد خرده گرفت ولی از حق نگذریم ظاهرش آنچنان که باید و شاید دلچسب طراحی نشده، یعنی بهتر است بگوییم امرزوی نیست! فرم اتاق ساده بوده و کمترین خلاقیتی به خصوص در طراحی چراغ های عقب به کار نرفته است و کلا المان های مدرن کمتر در استایل آن به چشم می خورد. اگر طرفدار خودروهای دهه ۷۰ هستید از ویرا خوشتان خواهد آمد؛ در غیر این صورت حتی از پارک شدن آن کنار خودرویتان شاکی هم خواهید شد!

تیبا؛ چند دقیقه سکوت (1)

زشت ترین خودرو های ایران را بشناسید!

اگر سواد بصری داشته باشید از نزدیکی این خودرو هم رد نخواهید شد. محصولی که بیش از 45 درصد مراحل ساختش کار خودمان بوده ولی گفته اند طراحی بدنه اش با مشاوره طراحان ایتالیایی صورت گرفته! وقتی این محصول جدید سایپا را در خیابان ها ببینیم، اگر با خودمان روراست باشیم عکس العمل اکثرمان به محض دیدنش به جای تحسین، پوزخند خواهد بود. مثل اینکه طراحان ایتالیایی بیشتر مشغول فعالیت های جانبی و مافیابازی شان بوده اند تا کار روی زیبایی تیبا، در مورد طراحی ظاهری اش تنها می توان گفت: جشنواره خطوط! خطوطی اغراق شده که در هماهنگی کامل با بدنه نیستند. چراغ های برگی شکل جلو، جلو پنجره کوچک به همراه کپی خش داری از چراغ های عقب مزدا 323 تمامی داشته های این خودرو است. فراموش نکنیم که خطوط بدنه هم جزیی از شخصیت تیبا است. به خصوص آنجا که دو خط هم شکل روی گلگیر جلو و عقب توازن طراحی را کاملا به هم زده است. به طور کلی تیبا در یک نگاه، خوب به نظر می رسد ولی گول نخورید؛ اگر به جزئیاتش دقت کنید پشیمان خواهید شد.

پراید ۱۳۲؛ چند دقیقه سکوت (۲)

زشت ترین خودرو های ایران را بشناسید!

چند دقیقه سکوت کنیم بهتر است. بیچاره پراید که هرچند وقت یک بار تیغ طراحان داخلی را روی بدنه خود حس می کند. ظاهر کلاسیک فورد فیستا را کره ای ها به اندازه کافی تغییر داده بودند که بعدها با نام پراید به بازار ایران رسید. ولی انگار تجربه مدل 141 برای طراحان خوش ذوق کافی نبود تا شاهکاری جدید با نام 132 خلق شود. شک نکنید اگر ارتقای فنی، ایمنی، تجهیزات و توقف تولید مدل های قبلی نبود کمتر کسی سراغ این مدل می رفت. چراکه فرم بچگانه سپرهای جلو به همراه تقلید خنده دار چراغ ها از BMW چیزی نیست که خوشایند هر کسی باشد. البته این موضوع در بخش عقب آن هم شکل وخیم تری به خود می گیرد. اینجا با صندوقی بزرگ که سپر کوچکش را به چالش کشیده به همراه چراغ هایی با طراحی ناموزون و عجیب طرفیم. از حق نگذریم هیچ جوره نمی توان با ظاهر این خودرو کنار آمد به خصوص در مدل های سفید رنگش!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • maha

      مگه ایران خودروی خوشگل هم داره؟؟؟

      پاسخ ها

      • رها

        بی انصاف نباش مها جون ماشین های قشنگم داریم
        البته اونا هم همه اش ساخت خارج از ایرانه

      • بدون نام

        سورن ای ال ایکس واقعا قشنگه هم داخلش و هم خارجش
        از ایرانخودرو بعید بود فکر کنم از دستشون در رفته

      • محمد - شیراد

        ال 90 ( یا همون داچیا لوگان رومانی) هم اولش که اومده بود تو ایران همه می گفتن چقدر زشته و بد قوارس و از این حرفا . الان چند سال گذشته ؟ ببین تا 3 برابر قیمت مردم دارن می خرن به قول معروف می دون طرفش . تیبا هم همین عاقبت رو خواهد داشت .

      • بدون نام

        131

      • 666

        پژو206 یادت رفت.سمندم که اوج زشتی کل ماشینای دنیاس.

      • علی

        والا

      • R.S

        اگه راست میگی برو نسخه خارجی رو نگاه کن بعد این حرف بزن .ماشین به این قشنگی

      • بدون نام

        اگه 405 قاتل معروفه پس پراید چیه.سمند که زشت ترین ماشین دنیاست هم نگفتی

    • سمیرا

      . به نطر من ال90از همه اینا زششششششششششترهl

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا...بعد ادعا میکنیم داریم میشیم ابر قدرت سازنده های ماشین!!!!!!

      • shayan

        واقا این ماشین ها بدن

      • بدون نام

        بد

    • خواننده خبر

      ریو ، 206صندوقدار ، هیوندای ورونا رو فراموش کردید

      پاسخ ها

      • maryam

        اما این نظر شخصی شماست.ماشینهایی که تو خبر بود واقعا زشت هستند.اما اینایی که شما گفتید از نظر من و خیلیا زیبا هستند.بخصوص 206SDو ریو

      • بدون نام

        206SD هه هه هه ه ه ه ه ه . . . !

      • ملودی

        درسته ریو و هیوندای ورونا واقعا زشته ولی 206 که سالره همه ی ماشین های ایرانیه منم خودم 206دارم واقعا تکه

      • سید حمید

        یعنی با این نظرت ثابت کردی که سلیقه نداری

    • افشین

      ژیانو نگفتی

    • احمد

      دنیا و پژو صندوقدار. بسیار زیباست

      پاسخ ها

      • داریوش سیامردی

        با سلام...اگر پژو sd کمی عریض میشد بسیار زیبا دیده میشد

      • ملودی

        دقیقا احمد

      • 0111

        اره عزيز

      • بدون نام

        دنا پلاس از همه بهتره

    • meshki push

      از تمام ماشینای ایرانی بدم میاد
      فقط یک ماشین هست که توی ایرانه اونم زانتیا دوسش دارم مخصوصا بادیش

      پاسخ ها

      • خودم

        راست میگی زانتیا خدایی ماشین لوکسیه.

      • زلیخا

        می خرم واست البته با نخش

      • علی

        پروتون ویرا لیفت بک ماشین زیبا و باکلاسیه البته نسبت به قیمت و ....

      • بدون نام

        زانتیا که انگار که سپر جولوش خول شده

      • بدون نام

        سیتروئن

    • مشتاق

      اینا هنوز خوبشن ولی سعی کنید تیبا رو از همه جهات نشون بدید...من موندم کی طراح این بوده بازم 1ریو به 100تا ازایناشرف داره

      پاسخ ها

      • ملودی

        خدایی تیبا هم ماشینه ادم سوارش شه

    • معین

      پیکان،ناز نفست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره زمان خودش خیلی خوشگل بوده و طرفدار داشته فرم بدنش محشره به هم میاد هیچ نامتعارفی نداره هنوز هم زیباس به نظرم یه زیبایی خاصی داره بین بقیه ماشین ها عجب ماشینی بوده واقعا اون زمان که ساخته شد دم کشور سازندش گرم به این میگند طراحی مهندسانه و شیک و باکلاس که هنوز هم زیبا یی داره و میشه زیباییشو با وجود این همه ماشین جديد بازم حس کرد

    • محمد

      این همه شعار کم آوردن به تیبا میگن زیبای ایرانی
      خدا می دونه دیگه زشتش چیه

      پاسخ ها

      • ملودی

        دقیقا

    • مهدی ( گرافیست)

      چرندمیگی
      بهتره زیباترین خودروها ( هرچند زیبایی سلیقه ایست ولی این مقوله های هم دارای المانهای کاملا علمی و ثابت شده ایست که شما به هیچکدام از این المانها اشاره نکردید) هم انتخاب می کردید تا مخاطب خودش حق انتخاب داشته باشد
      به نظر می آید نویسنده بیشتر نظرات شخصی خودش را آورده ( شاید هم پدرکشتگی با این خودروها داشته )
      تا یک بحث علمی و کارشناسی شده

    • hossein

      نمیگم لامبورگینی و بوگاتی و فراری و ....خداوکیلی فقط کیا اوپتیما 2011 رو با اینا مقایسه کن.قیمتش هم توی کشور سازنده تقریبا 20 میلیون خودمونه.

    • خواننده

      چه جالب این مطلب رئ دیروز توی روزنامه هفت صبح خوندم
      چه کپی جالبی بدون ذکر منبع

      پاسخ ها

      • صادق

        پس اون :هفت صبح: اولش چیه!

    • davood

      میکه نمیشه نمیشه ولی اکه بشه چی میشه

      پاسخ ها

      • adfgsd

        دقیقا چی می گی؟؟؟؟

    • saeed

      نظر من در مورد ماشین های ایرانی باشه کدوم خوشگل تر هست ، همون 405 ولی شکل قدیمش مدل های 85 که واقعا زیبا است نه این مدل جدید چینی که همش چینی هست

      پاسخ ها

      • محمد

        گل گفتی 405 قدیمی اش محشر بود فرم بدنشو خیلی دوست دارم با چهره ی جلوییش به خصوص اگه کپ بشه این ماشین البته از نظر من از دور شبیه مک لارن اف 1 هست از نظر من البته من وقتی یکیشو از دور میبینمیاده این سوپر اسپورت میفتم خیلی از قیافه ی این ماشین خوشم میاد

    • من

      تو اين رنج قيمت ، تقريبا فقط پارس قشنگه . بقيه در حد اعلا مذخرفن .

      پاسخ ها

      • خودم

        پارس چیه؟
        اسمش (پرشیا)س.
        اونم خیلی زشته، ببخشیدا البته.

    • MSM

      زانتیا فیس لیفت یادتون رفت...

      پاسخ ها

      • AMIR HOSSIEN

        چرت پرت نگو. پرشیا خیلی هم زیباست از تیباو... که بهتره

    • شهرزاد

      نه به نظر من تیبا خیلی خوشگله. شما اصلا حس زیبایی شناختی ندارین. تیبا که قشنگه با بقیه شو کاری ندارم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببخشید اشتباهی دستم خورد مثبت دادم

      • بدون نام

        خوشگل ندیدی پس

      • ملودی

        ÷س اگه ماشین منو ببینی چی می گی

      • بدون نام

        احیانا شما دختر نیستی؟ دخترا معمولا از این ماشین های عجیب و یکم ظریف و نامتعارف خوششون میاد نه از ماشین های با چهره ی خشن و خفن و پر ابهت دیکه دخترن دیگه سلیقشون بهتر از این نمیشه

    • SaRaH

      همین که 99% ماشین های ساخت ایران از سلامت کامل به دورند و قاتل جان آدمند برای همه ما بسسسسه حالا خوشگلیش ارزونیمون ما خوشگلی نخواستیم فقط ایمنی داشته باشن از سر ما زیاده...انقدر که زانتیا جون آدمارو گرفت که ساختش متوقف شد!!!

    • عليرضا از ملاير

      پس پيكان وانت چي شد؟

      پاسخ ها

      • ملودی

        مزدا باحاله

      • علی

        به نظر من وانت مزدا خیلی خوشگله

      • سالار جاده

        داداش اشتباه نكن پيكان وانت سالار جاده هست من خودم يه 90 طلايي متاليك دارم كه يه چرخشو به 100 تا شاسي بلند نميدم

    • بدون نام

      اصلا مگه ماشین زیبا داریم؟

    • MM

      دلتون هم بخواد- ماشین ها به این خوشگلی!!!!!!!!!!!!

    • Amir

      به نظر من ال 90 از همه این ماشینا زشت تره...

      پاسخ ها

      • ملودی

        دقیقا

      • melika

        خداییش ال90 خیلی داغونه

      • melika

        خداییش ال90خیلی داغونه

      • بدون نام

        مزخرفه روی دست انداز که میره اتاقش چنان میلرزه میخاد از جا کنده شه به غیر از اینکه خیلی هم زاقورت بد ترکیبه هیچم نرم و روان نیس اونایی که میگن روونه ماشین نرم سوار نشدن ال 90 از پیکان هم بدتره من پیکانو بیشتر ترجیح میدم  

    • امير

      انقدر بدم مياد از اينايي كه الكي افاده ميان كه بايد بحث كارشناسي بشه
      ولمون كن بابا (مهدي گرافيست) برو دنبال تيله بازيت................

      پاسخ ها

      • ملودی

        باباباحال

    • امیرمهدی

      زشت ترین ال 90موافق با سمیرا
      206خوشگلتره با پول ما دانشجوهاااااااااا

      پاسخ ها

      • ملودی

        ال 90 که ماشین نیست 206 را بچسب خدایی تکه

    • بدون نام

      دلنون خوشه.همنیش مردم باید برند دنبال وام که یکی چهارچرخ زیر پاشون داشته باشند شما رفتین دنبال زشتی و خوشکلی.از همه زشتتر 206مثل تخم مرغ

      پاسخ ها

      • maryam

        فراموش نکن 206 زیباترن هارمونی رو داره

      • ملودی

        اره گرونیه بدجور اما 206 که باحاله

      • امیر

        دول بخور

      • بدون نام

        پژو 206 انچنان زیبایی نداره که اکثرا سنگشو به سینه میزنن . ماشینی که هندلینگ پایینی داره و با کوچکترین تصادف سریع چپ میکه که اسمش ماشین نیست باز صد رحمت به پراید.
        اکثر 206 سوارها عقده سرعت رو دارن ببینید توی اتوبان ها چجوری لایی میکشن و جون خودشون و دیگران رو در خطر میندازن متاسفانه

    • یونس

      وانت تراکتور با موتور زانتیا و بدنه قایق یادت نره با قیمت فقط و فقط وفقط و فقط 40 میلیون

    • faranak

      kashki pool dashtam mvm 110 zesht male man mishod.

      پاسخ ها

      • امید

        فرانک جان شما با 2میلیون میتونی ماشین های خیلی بهتر از MVM 110 بخری

    • ریحانه

      از نوع ایرونیش فقط
      زانتیا"$$$$$$$$$$$$$

    • زهرا موسوی

      البته زست تر از اینام هست
      لطفا به کاپوت جلو تیبا توجه کنید!!!!

    • abol

      jenabe Email ferest, be fekre joone mardomo iimenie mardom bashin benazare man behtare ta be fekre ghiafe mashin! salon mod ke nemibarim mashinamoono baba!!

    • baran

      وای همش یه طرف ماتیزم یه طرف از افتضاحیش
      ماشینای ایرانی افتضاهست
      از کامنت امیرم کلی خندیدم باحال گفته

      پاسخ ها

      • Melody

        vaaaaaaaaay az matiz motenaferam

    • بدون نام

      حرف الکی نزن اولا . تو بی سلیقه ای . L90 و پیکان وانت از همه زشت ترند.

      پاسخ ها

      • ملودی

        دقیقا

    • حسن

      پراید هم خیلی خیلی قشنگه.......... خوب اونم ماشینه دیگه، ناراحت میشه ها

    • علی از لاهیجان

      ادم پیکان مدل55سوار شه اما ال90هرگز.ازبس زشته این ماشین نه ماس ماسک

      پاسخ ها

      • ملودی

        اره دقیقا من استان بقلیم

    • محمدرضا

      قشنگ ترین ماشین ایرانی همون 206 چه sd چه هاش بک به درد همه سنسن هم می خوره

    • امید

      من که خودمو راحت کردم رفتم یه رنو 5 خریدم نه حرفی و نه حدیثی پشتشه سگشم میرزه به 100 تا تیبا وقتی میشینی پوشت فرمون تیبا انگار موتورش رو صندلی مسافره کنارته انقدر که صدا میده خیلی مسخرست توش میشینی باید صدا اهنگو انقدر بربری بالا که صدا های داشپورتو موتورشو نشنوی کجاش خوبه بد میخوان ملیش کنن بخدا لیفان 520 بهتر از تیبا

    • فاران

      فعلا" تو خودروهای ایرانی ، سمند ال ایکس که اخیرا" با نام سمند EF7 تولید میشه خوبه که تیپ قشنگی داره - بدترین خودرو از نظر تیپ و ظاهر L90 است و بعد هم 206 SD  

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمیدونم چی بگم.اما sd با کمی تغییر خیلی زیبا میشه ....یکم وت میخواد...

      • ملودی

        206 کمی تغییر میخواد

    • احسان

      پس زانتيا دو كوش

    • bahram

      عمر دست خداست همه این ماشینهای ایرانی فقط وسیله هستند !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • غزال

      واقعا لوبو مثل اسباب بازی میمونه ولی 206 ماه اگه صندوق دار باشه که دیگه نگو

    • amin

      مگه ماشین خوشگل ایرانی وجود داره؟همشون مسخرن باید نصفه قیمت بدن

    • احمدتکخال

      من فقط سورن رو میپسندم

    • Melody

      mashine man 207 sefide dosesh daram mashine mamimam dost daram mazda3

      پاسخ ها

      • داریوش سیامردی

        207 یعنی پول زیادی دادن اما با mazda3 کاملا موافقم...حرف نداره و به نظر من از new زیباتره.

      • ملودی

        207 کیلویی چند

    • مهدی

      فقط پیکان جوانان رو عشقه

    • آریا

      با سلام
      نظر مجله رو دست کم در مورد پروتون ویرا لیفت بک اصلا قبول ندارم.نویسنده نظرات شخصی خودش رو نوشته.حتی لازم نیست اشاره کنم چه خودروهایی به زشتی جلو یاعقب معروفند که نامی از اونها به میون نیومده!!!

    • سام

      حيف شركتهاي بزرگ ماشين سازي از طراحان ايراني استفاده نمي كنند تاسود بيشتري ببرند

    • بدون نام

      ال نود رو از قلم انداختید. میتونست رتبه ی اول بیریخت ترین ماشین هم باشه.

    • mohammad

      پس ريو كو؟اون كه از همه بيريخته

    • محمد

      دلم به حال مردم کشورمون میسوزه . هرچی آفتابه لگنه مسولیین میارن براسواریشون
      مــــــــــــــــردم تورو خدا تورو جدتون تحریم کنید ماشینای به اصطلاح ساخت داخل و بذارید ی تکونی ب خودشون بدن .بابا کره از ما عقب تر بود الان ی کیاموتورزش همه خودروسازای مارو با یه ماشینش میذاره تو جیب با یه ماشین! اینا لایق مردم ما نیست که بیان ماشین بیست سال پیش کره رو سوار شن

      پاسخ ها

      • علی

        کاملا" موافقم،فقط تحریم...اما مردم ما خیلی.....................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • مهتاب

      خودروهای ایرانی کدومش خوشگله؟
      ترتیب خودروها ازخوشگل ترین به زشت ترین
      -پارس
      -مگان
      -سورن
      -زشت ترین ماشین دنیا ال نود ودویست وشش
      -

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بگم

      • بدون نام

        چرت نگو

      • 206

        خوردی ؟

      • جواد

        سورن-
        مگان-
        پارس-
        206-
        رانا-
        سمندال ایکس-
        پراید131-
        تیبا-
        ال90 بدبختم آخره پرایدپیشرفتس!!!!

      • Hossein

        مگان که عالیه با ... مقایسه میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        ... یعنی 206 و ال90 و هر چی ایران خودرو

    • عادل

      پیشاپیش عذر خواهی میکنم ولی یه ضرب مثل معروف هست که میگه : کار هر بز نیست خرمن کوفتن گاوه نر میخواهد و مرد کهن...

    • داریوش سیامردی

      با سلام خدمت تمامی دوستان... من یک پژو 405 gli دارم مدل 1384 که بسیار تمیز و خوب نگه داشتم.یک سری تغییرات دادم...شامل اینکه پروژکتور سمند و پراغهای slx برای جلو نصب کردم که البته نور خیلی خوبی نداشت و مجبور به استفاده از لامپ philips 55 w night with شدم و چراغهای عقب هم led sport نصب کردم که به علت نداشتن مه شکن مجبور شدم روی سپر عقب از مه شکن rio استفاده کنم.دوستانی که دیدن .... تایید کردن و زیبا شده...به نظر من میشد با کمی دقت پژو slx بسیار زیباتر ساخته میشد و با توجه به قدرت موتور 1800 که تسمه دار میباشد از حالت تمسه به حالت دندهای کوپلینگ دار موتوری با امنیت بیشتر و اطمینان بیشتر حاصل میشد. سیمکشی لامپهای جلو هم کلا با رله 2 کنتاکت انجام شد که عالی جواب داد . با تشکر ds

    • ارش

      واقعا پزو slxماشین مضخرفی

      پاسخ ها

      • علیرضا

        خیلی هم قشنگ است مخصوصا رنگ سفیدش

    • بدون نام

      خیلی موافق نیستم. زیبایی یک امر کاملا نسبی هستش. مقاله شما نظر شخصی نگارنده بوده و هیچ ارزش بالاتری نداره

    • رضا

      قشنگ بود . بیشتر بچه ها گفتن ال 90 با تیبا زشته موافقم اما اگه کپش کنی یه کم زشتی اش کمتر میشه . فقط 206

    • محمد صادق

      فقط لند کروز

    • ملودی

      از زیبا به زشت 206 پرشیا زانتیا ال90

    • ali

      سلام فقط اینو بگم که آلمان دوبار تو جنگ جهانی شکست خورده الان خوذرو سازهای المانی حرف اول وآخر تو صنعت خودرو میزنن ولی ماچی؟؟؟؟؟ ایران خودرو و سایپا کجا بنز بی ام و پورشه فولکس کجا؟!؟!؟

    • مصطفی

      ال نود تنها ماشین داخلی استاندارد با قیمت مقول ساخت داخل البته بالای 60 درصدش هنوز ایرانی یا چینی نشده و تنها ماشین داخلی که در دنیا هنوز تولید میشه حتی در المان هم فروش میره

      پاسخ ها

      • 206

        بحث استاندارد و قیمت و معقولیت نیست موضوع طراحی هستش که ال نود مثله وانت میمونه و یا میتونی بهش بگی قوطی کبریت دیگه دوره ماشین های مربع مستطیل تموم شده

      • علی از انزلی

        خداییش یماشین راحتیه وقتی پدالشو فشار میدی زمینو میکنه 206راحت میگیره

    • اوا

      به نظرمن 132خیلی هم خوشکله،یه دنیاویه132

    • احمد

      تیبا اشتباه بزرگ سایپا بود

      پاسخ ها

      • محسن

        به شدت موافقم

    • رضا

      واقعاتیبا ماشینه بایدبدنشون سه تا هزار

      پاسخ ها

      • 222

        من با نضر تو معافقم

      • علی

        به نظر من فقط وانت مزدا 2000 عشقه

    • 222

      زشت ترين ماشين تيبا همچين گفتن مينياتور که ادم فکر مي کرد از فراري قشنگ تره

    • يك دوست

      خيلي زست است مخصوصا ام وي ام 110و530

    • محمدامین

      باید پژو پارس هم تو این لیست قرار می گرفت،چون خداییش تو زشتی نظیر نداره،قیافه مضخرفی داره،به نظر من که زشت ترینه ....

      پاسخ ها

      • کریم خان

        l90 دست کمی از پژو پارس نداره،عین جعبه کبریته..زشتی هم حدی داره !

      • داود

        پرشیا عالیه

    • محمدامین

      پژو پارس زشت ترین ماشین ایرانی ست(نظر خودم)

      تا چه حد موافقید با این حرف؟

      پاسخ ها

      • kian

        پرشیا از همه ماشینهای ایرانی زیباتره...

      • امید

        بیش از حد موافقم

      • محسن

        اوج زیبایی در طراحی گربه صورت گدا بکار رفته منظورم تیباست

    • محمدامین

      پروتون ویرا+هافی لوبو
      ++++++++++++++
      این دو تاهم تو زشتی و بد شکلی دست کمی از پژو پارس ندارند،قیافه آشغالی دارند !

    • alirezafarazi

      ولی از حق نگذریم پارس اسپرت یک چیز دیگست.

    • بدون نام

      سمندef7 خداییش حرف نداره هم ظاهرش قشنگه هم داخلش به صد تا پرشیا هم می ارزه .ال 90 هم خداییش از زشتی رو دست نداره

    • mahdi

      حیف132.405.نیست.دلتون بخواد.اصلا همه ی اون ماشی نایی که میگین زشته بدین به من.

    • parham

      به نظر من سورن از همه ی ماشین های ایرانی زیباتره کلاس بالاتری داره و L90 زشت ترین ماشینی که تاکسی کشور رومانی بوده و قرار بوده جایگزین پیکان در ایران بشه !

    • آندر تیکر

      خداییش ال 90 از پشت که نگاهش کنی،مثل گوش الاغه،اونایی که دارن ناراحت نشن

    • moslem

      سلام.یه ماشینو یادتون رفته ها ! پارس .خدایماشینای ایرانیه.خودمم پارس دارم عاشق پارسم

    • بدون نام

      چند تا از اىن زشت ها رو دارىد به ما هم بدىد

    • sina

      تورو به خدا اینا رو ببین هر کی یک ماشین داره از اینا میگه خشگله.من خودم پارس دارم و اعتراف میکنم خاک بر سرمونو این ماشینامون
      یارو تو المان مرسدس سوار میشه اگه بیاد یه سر به این تاپیک بزنه میفهمه ما فقیرهای بدبخت ایرانی هیچ وقت پیشرفت نمیکنیم

    • ندا

      یه سری پشت ازرا نشستم دیگه دوس ندارم 206 تیپ 2 مدل 86 خودمو سوار بشم ماشینای ایرانی کمترین امکانات و چرت ترین طراحی رو دارن فنی که دیگه اصلا حرفشو نزن !!!!!!!

      پاسخ ها

      • امیر

        افرین نضر منم اینه

    • علرضا

      چشم هاتو کمی باز کن 405 اس ال ایکس خیلی هم قشنگ است مخصوصا رنگ سفید

      پاسخ ها

      • مهسا

        دمت گرم واقعا قشنگه.رنگ سفید که محشره

    • mina

      سمند رو نگفتی.دقت کردی هر چی دهاتی و کارمندای مفت خور همه ال 90 و سمند سوار میشن؟نمیدونم از چی این ماشینها خوششون میاد؟من به این دوتا ماشین میگم ماشین مفت خوری.جان من یه روز که میرین بیرون فقط به قیافه این سمند سوارها توجه کنید

      پاسخ ها

      • سعید

        مینا خانوم بنده هم سمند سوارم قیافم هم بدنیست .نکنه سمندسوارها مزاحمت ایجادکردن واستون؟؟؟هیچ سمند سواری نیاز به توجه شماوامثال شماندارد.

      • علي

        خداييش راس ميگه

      • بدون نام

        ببخشید میشه حرف اضافه نزنید اینجا آدما دارن نظر میدن جای شما نیست یه نگاعی به منفی هات بنداز بعدش هم مفت خور خودتی !!!!!!!!!!

      • بدون نام

        دهاتی و کارمند مفت خور خودتی هفت جدت
        فکر کردی خودت خیلی آدمی

    • ماشین باز

      mina شما که نظر میدی سمند ماشین نیست....اولا دهاتی و کارمند هفت جدو آبادهته دوما سالار هر چی ماشین سمند هستش ......

    • علی مرتضوی

      خوشا خودم که یه وانت مزدا 1000 سبز رنگ دارم اخ اخ نمیدونی چه صفایی داره تو دست انداز ها چند متر اینو بالا میشی نمیدونی چیه

    • کامران

      ال90تنها ماشین استاندارد ایرانه کمی توجه کنیم

    • محمدDivdas

      شما ها چی میفهمین فقط L90عشق است هم نرمه هم جادار هم زیبا .مثل امرسان میمونه

    • محمدDivdas

      فقط تو رو خدا دیگه نظر ماشین ندین با این نظراتون هه هه گند ترین ماشین ایرانیه

    • behrooz

      تو ایران بهترین ماشینه به جای این یه پراید میزاشتین

    • بدون نام

      قلت کردی ام وی ام زشته سانگ یانگم زشت نیست پروتونم زشت نیست

    • جواد

      به نظرمن عروس ایرانی سورن ای ال ایکس خیلی خوشکله!

      پاسخ ها

      • حمید

        داشتم آشغال بود با ال90 عوضش کردم از قیافش که بگذریم خداییش قابل مقایسه با اون سورن لاشی نبست

    • ptd

      تیبا=صندوق عقب 206sd+کاپوت پراید که روش سوهان کشیدن+ در 206 که با کفگیر زدن روش یکم صاف شده!!!
      3تا پلتفرم از پژو گرفتن جایگشت هاش رو میسازن!!!

    • ارمین

      SLXسالاره

    • محمد علی

      شما ها همه از روی تعصب حرف میزنین هیچ وقت نمیخواین حقیقتو بفهمین فقط هم پول زیبایی رو میدین نزدیک 50 میلیون واسه یه 206 مسخره با امکاناتی که تندرم داره با قیمت 35 میلیون من خودم تندر دارم خیلی هم ازش راضی هستم به نظرم یکم خرجش کنی و اسپرتش کنی 100 تای پارس و سورن و 206 همه مدلو میکنه تو جیبش تندر سالاره به نظرم باید بهش برسی

    • علی میرزایی

      ماشین ها جیگربودند

    • reza deriver

      ماشین ایرانی فقط پژو پارس نوک مدادی. اوف کوپش کنی

    • javad

      پرچم سورن ELXبالاست

    • بدون نام

      درسته 132 کمی عجیب ه ولی تنها مدلی از پرایده که قابلیت اسچرت کردن بالایی داره

    • هادى

      اقايون عزيزماشين ما كردهافقط بارس موتورزانتياست خداييش كيفت داره البته مدل زير٩٠ش ولى براخوشكلي تيبا اخرابروريزى بودبراماايرانيها

    • هادى

      اقايون عزيزماشين ما كردهافقط بارس موتورزانتياست خداييش كيفت داره البته مدل زير٩٠ش ولى براخوشكلي تيبا اخرابروريزى بودبراماايرانيها

    • بدون نام

      سمند و رانا و 206 sd و آردی و روآ و پراید 131 و 111 و.... زشت

      زانتیا و ال90 و ریو و 405 slx سفید و 206 هاچ بک و پراید هاچ بک های قدیمیا و پراید151 !! ... زیبا هستند...

    • بدون نام

      سلام، کشورهایی که الان خودروهای خشکل میزنند سالهای سال تولیدو فکر کردن تا الان همچین ماشینهای خوشکلی میزنند ، مثل سیتروئن که ابتدای کارش ماشینهایی مثل ژیانو میزد حالا هم امثال سی فایو ، کشور ما حدود ۱۲ ساله داره تولید میکنه ،همواره مونتاژ میکرده ، تجربه خیلی مهمه

      پاسخ ها

      • علي

        قشنگ گفتي

    • مهسا

      بین ماشینهای ایرانی فقط پارس خوشگله بقیه که ... تیبا که افتضاحه ههه ههه

    • مهراسا

      ماشینای ایران خیلی زشتن من بنز دارم فقط بنز خوبه اره

    • جواد

      فقط پژو پارس اونم ای ال ایکس موتور زانتیا عاشقشم...
      قیافه ترسناک و با ابهت و باوقاری داری...
      موتورشم که حرف نداره میکنه میره...
      سواریه خوبی هم داره...
      بنظرم پارس قشنگترین ماشین ایرانه

    • احسان

      هیچ ماشین ایرانی قشنگ نیست

    • متین

      هیچیش زشت نبود

    • حسین

      جان من ال 90 خودم عالیه لوکس زیبا محکم دارای جذابیت خاص این ماشین مال فرانسه هست

      پاسخ ها

      • محمد-شیراد

        ال 90 ساخت رومانیه . داچیا لوگان هست برادر .

    • م م

      به نظر من زشت ترین ماشین روی کره زمین ال لگن ببخشید ال ۹۰ که در راس همه این ماشینا که گفتید هستش و متعجبم که چرا اسمی ازش برده نشده اینقدر زشته که از جلو شبیه قوطی کبریت از عقب شبیه فرقون از بالا شبیه فرقون وارونه و از بغل شبیه سرسره میباشد واقعا باعث تاسفه

    • سجاد

      مگه غیر از این چندتا مدل و مشتقاتشون ، ماشین دیگه ای هم تو ایران داریم؟؟؟

    • محمدرضا

      فقط پارس،سورن با سمند

    • شهاب

      به نظر من زیبا ترین ماشین ایران سورنelx هست و بس
      فقط سسسسسسسسسسسسسسسسسورن

    • لرا

      ماشین فقط ماشین بابام بوگاتی ویرون

    • علیرضا

      فقط باید مدح ونا شما را گفت تاکنون چهار خودرو صفر از ایران خودرو گرفتم که تمامی خودرو های صفر دارای اشکال های عديده ای بوده خدا را گواه میگیرم اگر بودجه ای بالای 100میلیون داشتم هیچ خودرو آشغال ایرانی نمی خریدم با این که اگر تعرفه واردات خودرو را برداشتند هیچ ایرانی این آشغالها نمی خرید آخرین خودرو صفر پارس turn که گرفتم که هر روز تعمیرگاه ونمایندگی بودم خودرو صفر که برچسب کنترل نهایی دارد متاسفم که باید بگویم که هیچ نمایندگی قطعات نداشته وخود نمایندگی معترض به ایران خودرو بوده چه خدمات چه گارانتی چه کارت طلایی همه دروغ از خودرو ایرانی متنفرم اگر نقد پذیر هستید نظر من را بدون سانسور بارید آیا وجدانا خودروهای اروپایی وامریکایی وژاپن کوره این کیفیت را دارند و مانند خودرو سازهای ما پاسخگو ملتشان هستند

    • حامد

      ماشین یعنی پژو خوابیده وسلام هم قیمتش خوبه هم کیفیتش

    • ali

      سواد بصری یعنی چه؟
      خیلی فکر کردی تا این جمله رو ابداع کردی؟

    • زهرا

      من نمیبینمشون ک

    • رومینا

      ما می گیم خوشگله توذوق شون نخوره

    • بدون نام

      بنظر من تیبا زشت ترین خودرو جهان است

    • محمد حسام

      يه چيزي داداش پروتون ويرارو مدل ليف بك با رنگ نوك مدادي براق و داشبورد خوشگلش بزار تا همه بدونن پروتون ماشين خوبي شتابش عاليه كم مصرف كولرش مثل كولر هاي اتوبوس بين شهريه نو توش يه بوي خاصي داره كه نگو خدايي دلت مياد با پروتون اين جوري حرف بزني.

    • مهسا

      بیچاره تیبا گناه داره چرا اینطوری پشته سرش میگین خیلی بدینا.

    • تبریز

      ماشین بهتراز اینا نساختین؟بسازین این همه تکنولوژی هست خخخخخ

    • علی از انزلی

      درستهL90 از نظر قشنگی قشنگ نیس اما پشت فرمونش بشینین ببینین چقد ماشین راحتیه میارزه د اگه ماشین قوی نبود الان قیمتش 40 تومن نبود قیمت اتوماتش 50 نبود

    • مهدی

      همینکه لوبو بدست ایرانی ها کالبد شکافی نشده خداییش ارزش داره حتی اگه چینی باشه .اوناییی که میگن ال90 بده تا حالا شمردن نسبت تعداد این ماشینو نسبت به بقیه ماشینا تو تعمیرگاه

    • جواد

      به نظر من تیبا نه تنها از نظر قیافه خیلی زشته ازلحاظ ایمنی هم در حد صفره از هر طرف ماشین تصادف کنه رانندش پوکیده!

      پاسخ ها

      • محمد

        گل گفتی داداش خییلی نوکرتم قربون دهنت

    • mohammad7

      سمند رو یادت رفت خیلی زبالست


      فقط و فقط پارسELX

    • mohammad

      فقط فورد

    • بابک

      سلام من یک تیبا دارم تزینی ازش کردم پیچ چرخشو نه با سمند نه با انواع پژو ها عوض نمیکنم واقعا از انواع خانواده پژو ها نرم تر پرشتاب تر کم خرج تر و دوام و ماندگاری قطعاتش بالا تره پژو دوسال یک بار باید موتورشو تعمیر کنی یا واشر سر سلند عوض کنی بهد کیلومتری باید روغن موتورش که کم میشه روغن به موتورش اظافه کنی من ال 90 و تیبا رو از همه تولیدات داخلی بیشتر قبول دارم

      پاسخ ها

      • مهدی

        دلم برات میسوزه که داری خودتو گول میزنی همه تولیدات داخل آشغالن

    • ایمان

      به نظر من امنیت از همه چیز مهمتره مثلا پراید هم قیافه نداره هم امنیت

    • ملاویس

      اگه من تیبا خریدم خیلیم خوبه ، اصلا عجبه مال خودمه

      پاسخ ها

      • مهدی

        داداش ظاهر شهر رو خراب میکنی.با اون اسباب بازیت

    • رامین

      شورولت کامارو

    • هست

      تیبا روهرچی پژو،پراید،ریو وماشین ایرانی روتوجاده کم کرده

    • shayan

      ب نظر من زشت ترین ماشین همون L90 ب قول بچه ها ال لگن لامصب داخلشم بیریخته مثل پراید میمونه سقفشم ک مثل مینی بوسه از پشتم ک شکل وانته با اون چراغای مسخرش
      خوشگل ترینشم پرشیا خودمون پرشیا سال سفید داریم خیلی جیگره هم جاداره هم خوشگل هم اسمش قشنگ باکلاسه هم خیلی نرم راحت خداییش سواریش نرمتر از بقیست
      حالا اگه مدل ELX باشه ک دیگه رقیب نداره لامصب آسفالتو میکنه

    • رویا

      لطفا لطفا بخوانی حتما واقعا برای شما متسفم که اینجوری در مورد ماشین های شهر ما این طوری بد حرف می زنید

    • Arsam

      جونه من اصن تیبا مث تخم مرغ میمونه،ولی قشنگترین ماشین ایرانی همون دنا هستش بعدش رانا و 206 407هم قشنگه مگه نه؟؟؟

    • علی

      به نظر من بجای این قضاوتهای مغرضانه و شخصی کمی راجع تمام مراحل ساخت و تولید و... یک خودرو مطالعه کنید تا بفهمید تولید و تغییرات مهندسی در یک اتومبیل حتی زشت چقدر همت میطلبه . مثل یک کارشناس نظر بدید .نظر دادن راجع قیافه هر شیئی راحت ترین کار هست و به نظر من اون شخص نویسنده مقاله یه انسان بیکار و فارق الافکار هست .

    • رامین

      زشترین ماشینهای ایرانی ....... تیبا .. پزو 206 صندوق دار ...پراید . 405اس ال ایکس و ال 90 که فقط به خاطر موتورش و از ناچاری خریداری مشه

    • Ehsan

      قشنگ ترین ماشین ایرانی سمندِ اونم مدل SE...هرکی مخالفه بی سَلیقَست... ;-)

    • ارسام

      من تیبا دارم و راضیم

    • حسین

      ام وی ام واقعا عالیه اصلا سر صدا نداره امکانات زیادی داره ایمنی بالایی داره واقعا به قیمتش میارزه ما گرفتیمش راضی هستیم خیلی خیلی خوبه پیشنهاد میکنم اگه یه ماشین به درد بخور میخواهید بگیریدش

    • مهدی

      اگه بخواییم برحسب زیبایی بسنجیم
      دنا بعد سورن بعد سمند اس ای و ال ایکس و تازه پژو پارس شبیه جعبه هست و 405 هم همین طور اما ال نود بدی ظاهریش چراغ های جلوش هست که خیلی درازه و در هاش و تازه 206 اصلا ماشین زشتی نیست و رانا هم ماشین بد ریختی هست و اگه رانا هاچ بک میبود حیلی بهتر بود برحسب قیمت سمند ال ایکس امکانتاتش از پارس سال بیشتر هست و از اون هم ارزون تر هست صندلی های سنمد ال ایکس برقی هست صندلی های پارس سال برقی نیست و تازه اگه کسی بگه سمند زشت یعنی bmw هم زشته و اس ال ایکس هم اصلا زیبا نیست چراغ مه شکن گرد چراغ جلو کشیده و یه نبشی مسخره رو کاپوتش هست تازه برحسب شتاب هم باشه سمند از پژو پارس و اس ال ایکس بهتره و تو سرعت توی جاده هم پارس و پژو نمیتونن بخ گرد پاش برسن و با سمند 120 بری انگار داری 50 تا میری و با پارس اگه 120 بری انگار داری تند میری واین بگم هرکی پارس و پژو و تس ال ایکس داره من باهاش مسابقه میدیم و تازه پژو خر لنگه و یکی از مزیت های l90 شتابش هست

    • عسل

      خیلی باحال بود واقعا حقیقتو گفته. Like. Happy.

    • احمد

      تیبا زشت ترین ماشین دنیا

    • علی

      بهنظر من بهترین شون سمند EF7

    • داود

      خدایی انتخابتون افرین داره

    • بدون نام

      مدیر عامل شرکت ایران خودرو روز چهارشنبه مورخ 14 مرداد 94 جلسه ای فوق العاده با نماینده وزارت صنعت معدن و تجارت و شورای عالی فضای مجازی برگزار کرد.
      تقاضای مدیر عامل ایران خودرو جلوگیری و مقابله با پیام ها و شکل گیری اتحاد ضد منافع شرکت ایران خودرو بوده است. مدیر عامل ایران خودرو تاکید کرده در صورتی که روند کاهش خرید اتومبیل ادامه پیدا کند قادر به پرداخت سهم دولت که به رقم فروش هر اتومبیل اضافه می کند را ندارد و چاره ای به جز کاهش جدی نرخ تولیدات ایران خودرو را ندارد و یا مجبور به تعطیل کردن خطوط تولید خودرو است.
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      گویا صدای انقلاب ضد خرید اتومبیل به گوش مدیران خودروساز رسیده است.
      این پیام را منتشر کنید.
      هموطنان گرامی اندکی صبر سحر نزدیک است اطلاعیه شماره دو صنف مصرف کنندگان پیرو اطلاعیه شماره یک تاریخ ۲/۳/۱۳۹۴ ضمن تبریک به هموطنان عزیز بخاطر همراهی بااطلاعیه شماره یک در خصوص عدم خرید خودرو به استحضار میرساند از تاریخ مذکور قیمت انواع خودروهای داخلی به دلیل نبود تقاضا بین سه تا پنج.ملیون تومان افت داشته درضمن این اطلاعیه در حالی اعلام میگردد که شورای تولید کنندگان خودرو طی نشست اضطراری قیمتهای پیشنهادی خودرا درصورت عدم تقاضای خرید کما فی سابق ازتاریخ ۱۳۹۴/۱۰/۱ به شرح ذیل اعلام میدارد بدین جهت از همه هموطنان درخواست میشود تا تاریخ مذکور از خرید هرگونه خودروی ایرانی خودداری فرمایید
      پژو۴۰۵سال قیمت تمام شده و فروش ۱۸میلیون تومان
      سمند سورن """"""""""""""""۱۷/۵""""""""""""""""میلیون تومان
      سمند ال ایکس" " " " " " " " " " " " "۱۷میلیون تومان

      خوروی ال نود " " " " " " " " " " " " " " "۱۹میلیون تومان
      پژو پارس سال """"""""""""""""""""""""۲۰میلیون تومان
      سایپا ۱۴۱ """"""""""""""""""""""""""۱۰میلیون تومان
      پراید سال " " " " " " " " " """""""""۹میلیون تومان
      به امید عدالت شورای دفاع از حقوق مصرف کنندگان

    • پارسا

      هیچی مثله ماشین های ژاپنی و آمریکایی نمیشه.من پدرم یه لندکروز 2013 داره عالیه.

    • بدون نام

      آهاي شما ها واقعا همتون خيلي بد سليقه ايد اتفاقا ال 90 تو ايران واقعا تكه شايد از نظر ظاهري بد بياد ولى واقعا ماشين پر سرعتى هستش بابام خودش بدونه داره

    • ايليا كبيرى

      آهاي شما ها واقعا همتون خيلي بد سليقه ايد اتفاقا ال 90 تو ايران واقعا تكه شايد از نظر ظاهري بد بياد ولى واقعا ماشين پر سرعتى هستش بابام خودش يدونه داره خيلهم عاليه

      پاسخ ها

      • ایلیا

        ال 90 رو من داشتم دو قدم باهاش رفتم خراب شد فروختمش با بدبختی…افرین به بابای تو

    • تیبا سوار

      تیبا خیلیم قشنگه سالاره پرقدرته پرسرعته 24 میلیون پولشه 200 راه می ره دیگه بدشو نگینا

    • علی اصغر خیر خواه

      تیبا زشت ترین ماشین دنیا؟

    • علی اصغر خیر خواه

      تیبا زشت ترین ماشین دنیا؟

    • بهرام

      آهای شماها که میگید تیبا زشته و دارید بدشو میگید باید بگم همه ی مشت بی سلیقه هستید و از ماشین چیزی نمیدونید و الکی دارید اظهار نظر میکنید. تیبا هم کم استهلاکه هم پرقدرته و بدنه مقاومی هم داره خیلی رانندگی هم باهاش راحته . ماشین سوسولی هم نیست

    • ايليا

      هيچكدوم اينا اصلا خوشگل نيستن خوشگل ترين ماشين فقط فولكس واگن gol من خودم يدونه بژ رنگشو دارم خيلى دوستش دارم نمايى هاچ بكى كه داره خيلى ماشينو خوشگل كرده

      پاسخ ها

      • harmin

        خو شکل نیستند فقط من خودرو بارس ایران را دوست دارم

    • بدون نام

      خیلی ماشین زشت است

    • رفیق خوب

      شاید پیکان قدیمی و از مد افتاده باشه ولی طراحیش شرف داره به تیبا و اون ام وی ام گندهه ماشین فقط دهه هفتادی، پیکان جوانان، فورد موستانگ، والسلام

    • محمود

      بجای مسخره کردن ماشین ها و همدیگر به فکر پشت سرتون باشید.یاحق

    • Shayan

      برحسب زیبایی تا 20میلیون ب نظرم پراید 132 اسپرت خیلی خوشگله نمیدونم چجوری اینجا گفتن زشته من خودم یک 132 آبی کاربنی اسپرت دارم ارتفاع زدم شیشه ها دودی جیگری شده ک نگووووو
      رنج قیمت بالاترم فقط پرشیا و دنا ک خداییش اسپرت خورشونم عالیه
      زشت ترین ماشین دنیا هم همون L90 با اون سقف دراز و چراغای وانتیش و البته داشبورد بسیار ساده بدتر از پراید

    • احسان

      فقط پروتون ویرا

    • Amin

      ماشین فقط شورولت کوروت،بحث ماشینهایه ایرانی هم نکنید ک بی فایدس،فک کنم قشنگ ترین ماشین سمند باشه،البته نظر شخصیمه،البته واقعا ن قدرت موتور ن دکوراسیون داخلی هیچکدوم از ماشینهایه ایرانی واقعا از نظر من جالب نیست،ماشین زیر 180 اسب بخار جالب نیست،یه دور با گرانجور یا اپتیما بزنید متوجه میشید بحث بیخودی ک راجب ماشینها ایرانی نظر دادن

    • سیاوش

      خدا وکیلی ماشین فقط پژو 405

    • علیرضا

      باسلام اینجانب علیرضاشغل مکانیک نظربنده کل ماشینای ایران خوبنند ناخوبیش این است که پژوتسم تایم پاره کنه چراکل سوپاپ کچ میشه مردم ازاین خیلی نارازند ولی بنده سابقه کارم 24سال است میتونم به شرکت ایران خودروبگم کاری راروی موتورانجام میدم دیگرسوپاپ کج نکند لطفه این پیغام بنده راپخش کنید

    • بدون نام

      زیبایی سلیقه است...

    • علی پا طلا

      به نظر من توی ماشین های ساخت داخل قشنگترینها اول دنا، بعد پارس، بعد 206 . این نظر شخصیمه. البته نباید به قیافه پارس و 206 ببالیم چون اصلا طراحی ایران نیست فرانسویه. ولی دنا انصافا ماشین خوشکلیه مخصوصا جلوش.

    • سعید

      درسته پراید 132 قشنگ نیست ولی حقیقتا زشت هم نیست و تغییراتی ک دادن بهتر از خود پراید شده

    • بدون نام

      پس پیکان وانت و نیسان وانت چی؟

    • مهدی

      فقط ال نود بقیه ماشینهای زیر40 میلیون آشغال واقعیند
      از همه آشغالتر206 ماشین دونفره مثل قبرمیمونه

    • حامد

      الان که MVMهارو یه کم تغییرچهره دادن مردم جذب بشن سمتش . دنااتومات هم که داره میاد طراحیش بی نظیرشده شده .سایپاهم جدیدا ساینا زده خیلی زشته .مخصوصا سپراش .تیبا هم کلانمیشه گف ماشین بدی یه.

    • رضا

      سلام اینا که بعضیاشون ساخت کره .چین یا کشورهای دیگه هستن بازم خیلی بهتر پراید لعنتی هستن 18 میلیون تومن از مردم بدبخت میگیرن نه جون ادم براشون مهمه نه پولی که با بدبختی طرف بیچاره کلی قرض کرده و وام گرفته و نخوری کرده با کمال پر رویی میگیرن . اگر یه ریال این ماشینشون که به لگن و یا ماشین اسباب بازی بچه شبیه گران شد پول خریدار روکه چندین ماه گرفتن و خوابوندن میگن مثاا 2 میلیون گرون شده پولو بده تا ندی هم ماشین رو تحولیت نمیدیم . طلب پولت رو میکنی کلی باید صبرکنی که پشیمان شدی! میگی اغا من پشیمون نشدم اینقدر داشتم دادم تا این ماشین رو بخرم حالا میگی گرون شده ؟ منم ندارم دیگه پولی بدم پولم رو پس بدید کلی اذیتت میکنن! ماشینیم که تحویلت میدن بایه ماشین اوراق که باید کلی تعمییر بشه فرقی نداره . میبینی کلی مشل برقی داره و انواع مشکلات دیگه . اون هم از گارانتیشون . من نمیدونم این چجور گرانتی هستکه بازم برای قطعه ای باید پول پرداخت کنی؟!

    • Hadi

      انقده آت و آشغال به خورد مردم دادن، یه کم فیس لیفت رو ماشینا می زنن همه کف می کنن...به قول دوستان، عمر دست خداست...فرعون های ایرانی فقط وسیله هستند...
      من موندم چیجوریه این شرکتای خودرو سازی ایرانی میرن دنبال زشت ترین ماشینای دنیا تا اونا رو بیارن ایران؟ نکنه نمی خوان سلیقه و انتظارات مردم بالا بره؟؟؟
      در ضمن نمی دونم طراح پراید و مخصوصا تیبا کی بوده که اگه دست یه بچه آبرنگ و دفتر نقاشی می دادن تا مدل ماشین طراحی کنه، خیلی بهتر از اینا طراحی می کرد...
      کلا امیدی به نجات این مردم از این گرگای درنده صنعت خودرو نیست.افسوس!

    • ایرانی بی حلبی

      با تفسیر شما موافقم. در حد یه اسباب بازی بد نیستند یا اینکه این ماشین ها 55 سال پیش اگه بود ممکن بود نظر خیلی ها رو جلب بکنه. البته اگه به کارخانه روغن غو اجازه میدادند که تو حلبی هاش روغن نمیریخت و زیرش چهار تا چرخ میذاشت میش پراید دیگه

    • به تو چه

      ماشینای به این قشنگیو گزاشتین برا ماشینای ب واقعا .........

    • اذربایجانی

      یکی از زیباترین خودروهای داخلی هم پژو پارس سفید هست

    • علی

      سلام ..دوستان وهموطنان عزیز ..بعنوان یک مالباخته که فریب شعار " ایرانی کالای ایرانی بخر " را خورده با شما سخن میگویم یک ماه پیش با گرفتن دو فقره وام 23 درصد اقدام به خرید یک پژوی 206 از کارخانه ایران خودرو نمودم پس از طی مسافت 1255 کیلمتر با شنیدن صدای ناهنجار در موتور به تعمیرگاه مجاز ایران خودرو مراجعه و کارشناس فنی تعمیرگاه پس از بررسی اعلام کرد باید موتور خودرو تعویض شود !!! خدا شاهد است حدودیکهفته است حال خودم را نمی فهمم...این است کالای ایرانی!!!! این است اعتماد به کارگر وتولید کننده ایرانی !!این است اعتماد به کسانی که مسئولیت صیانت از حقوق این مردم بر گردنشان است !!

      پاسخ ها

      • خودم 206 ندارم

        ماشالله توهمه سایت ها همین مطلب رو کپی می کنی ها!!! چیه باجناق شما 206 خریده حرص می خوری؟

    • بدون نام

      تيبا و ال ٩٠ جز زشت ترين خودروهاى مونتاژى ايران هستن كه اگر واقعا سواد بصرى داشته باشين تو نگاه اول هم خوب به نظر نميرسن

    • علی

      فقط پیکان جوانان دوکاربراتوری عشق است سرعت۱۸۰تضمینی

    • شاه

      فقط ix55خودمو عشقه شما ها هم برید با این زیبایی تون

    • Mohammad

      132 بهترین ماشینه برا اسپرت کردن

    • سارا

      ساینا محصول جدید سایپا خوشگله!بعنوان یه ماشین ایرانی!!!

    • Milad007

      132 خیلی زیباست اصلا جالب نبود کلا نظرات
      یجورایی بعضیاشو نظر شخصی گفتی

    • علی

      شماکه این همه ادعامیکنیدچراخودتون طراحی نمیکنیدکه ببینیدچقدرسخته
      ایرانی هاخیلی هم ماشین های خوبی میسازند
      ناسلامتی ماایرانی هستیم

    • مصطفی

      ال90 از همه زشتتره دقیقا مثل جعبه کبریت میمونه

    • بدون نام

      یه جوری از خودروهای داخلی صحبت میکنین میگین پارس خوشگله اون یکی خوشکله ببخشید اینو میگم ادم اسهال میگیره دلتون خوش ،یه سوال اگه یکی به شما بگه بین مازراتی یا پورشه و فراری و خودروهای داخلی یه خودرو انتخاب کن کدام انتخاب میکنین

    • محمد ن

      خودروهای فرانسوی هیچ کدوم زنشت نیستن ال90 هم همون اندازه زانتیا زیبایی داره ولی ما نمیتونیم درکش کنیم فرانسویا میدونستن چی بسازن چراغ خطر ایستاده عقب ال 90 یه زیبایی خاص داره که عموم مردم نمیتونن هضمش کنن طرحی از آینده است نیاز به زمان داره جالبه بدنید شورلت هم تو مدلهای خیابونی قیمت متوسط چراغ ایستاده زیاد استفاده کرده در ظمن ال 90 درکلیت طراحی خودش یکپارچگی و تناسب رو به طرز حرفه ای رعایت و پیاده کرده اگه ایرادی باشه باید از تیبا که همون مینیاتوره گرفت که دیدن اسمش ضایع است و مینیاتور یه نوع نقاشی هستش سریع عوض کردن گذاشتن تیبا یا ساینا که طراحی جلو پنجره نوک سوزنی با خودرو بائوجین 630 تفاوت نداره و از قسمت عقب افتضاحه یا همون دنا که همه عاشقشن فاصله دماغه خورو با گلگیرو چرخ جلو زیاده و از بغل زشت دیده میشه و تنها تفاوتش باسمند از دورخارج شده جلو پنجره اش است که بازم حرفه ای درنیودمه مشتری فریبه ولی سرش به تنش نمیارزه خواسته ادای ماشین های عضلانی آمریکایی همچون دوج و موستانگ رو دربیاره نتونسته به نظر من باید ازپایه و ریشه طراحی عضلانی بشه نه دوتا چراغ جلو

      پاسخ ها

      • وحید

        ال ممدو با زانتیا مقایسه میکنی طراحی جانبی زانتیا رو دیدی عین موشکه
        ال ممد خخ

    • ناشناس

      برای. 132 نیم ساعت سکوت

    • hamed

      بنظر من که از نظر زیبایی و فنی بهترین ماشین ایرانی دنا و سورن و 405 slx هستن به شخصه از slx خوشم میاد و 4ساله دارم رازیم واقعا

    • متین

      MVM110نه قندون مش میرزا

    • بدون نام

      مافیا بازی ایرانی ها که بدتره ‌.در حدی نیستی که بخوای در مورد ایتالیایی ها نظر بدی.ایتالیا یکی از بهترین و قدیمی ترین و قوی ترین سازندگان اتومبیل در جهانه.

    • Mohi

      دوره تمام اين ماشينا گذشته
      پژو پارس كه اصلا ديگه براي پژو فرانسه مثل پيكان ما مينونه اما ايران هرچي كه توش پول باشه رو ول نمي كنه همين تيبا و پرايد و پارس فقط برا اينا سوده سايپا هم كه فقط بلده موتور پرايد رو كپي كنه تو هرچي ماشين كه جديد تراحي مي كنه به نظر من ساينا از تيبا هم زشت تره

    • ناشناس

      من موندم slxاونجا چی کار می‌کنه چون جایگزینGLX شده الکی داری اونم خراب میکنین

    • ناشناس

      باسلام.خدایش ماشین خوبیه از نظر سوخت قدرت ومستحکم بودن.. یهوی نظر ندید

    • ناشناس

      باسلام.خدایش تیبا ماشین خوبیه از نظر سوخت قدرت ومستحکم بودن.. یهوی نظر ندید

    • mr wolf

      عشق فقط یک کلام پیکان

    • اسی

      پرشیا زشت ترین ماشین جهان است

    • میلاد

      سورن داشبورد سوناتایی معرکه است.....شیک و با استیل

    • امیر

      خداییش پراید ماشین خوشگلیه به نظر من اگه رو پراید کارمیکردن امنیتشو میبردن بالا صد شرافت به اون تیبایی که از پشت شبیه سوسکه

    • جواد

      پرشیابهترینو زیباترین ماشینه سلطان جاده هاست

    • محسن

      به نظر من 141سری اول بالاش نیست هم از نظر روخ هم تز نظر موتوری

    • سعید

      من نمی دانم
      که چرا می گویند، پراید چیز عجیبی است
      سوناتا زیباست،
      و چرا در این سایت، اسمی از نیسان نیست؟!
      ال نود، چه کم از مرسدس بنز دارد؟؟؟
      توقع زیاد را باید کشت، و قناعت باید کرد
      ماشین را باید، کمتر به کارواش برد و، نباید ماشین را شست؛
      ماشین را تعمیرها باید
      با امداد خودرو غفط، سفرها شاید
      در تصادف باید مرد
      در ترافیک باید کرد گیر
      بیمه باید بود در هر صورت
      جریمه و خلافی را باید داد زود

    • علی رضا

      خیلی متاسفم برای اونایی که تندر ۹۰ سوار نشدن و هی بدگویی میکنن . من همه ماشینها رو سوا رشدم به غیر از اونایی که قیمتشون بالای ۱۰۰ میلیونه . تندر تنها ماشین است که تمام استانداردها رو داره . تنها ماشینی است که جلوبندی مثل لودر داره.و نیمه شاسی بلنده .اگه سه نفر چاق بشینن
      پشتش مثل ماشینهای دیگه مثل قورباغه به زمین نمیچسبه
      تنها ماشینی است که اگه سوارش بشی و گاز ندی نمیتونی تشخیص بدی که ماشین روشنه یا خاموش .تکنولوژی فرانسه مورد از ایران عقب موند!!!

    • بدون نام

      نقدتون در مورد ام وی ام 110 منصفانه نبود

    • محسن

      تیبا جذابترین خودرویی که تا حالا بشر تولید کرده......نباید گفت تیبا باید گفت گربه صورت گدا

    • شهرام

      طراحی قشنگ میخوای فقط ماشینای آمریکایی مثلا ابهت و هیبت کاپریس کلاسیک یا کادیلاک یا کروت یا کامارو یا جیپ از مدلهای قدیمش گرفته تا جیپ هامر لامصبا تو هیچ چیز کم نگذاشتن چه توی طراحی چه توی کارایی بعدش ایران اومده چسبیده به چین کودک مغز که هرچی ماشین تولید میکنن همشون شیه اسباب بازی یا یه سری شخصیت های حیوانات کارتونیه ماشینای چینی ماشین نیست که باغ وحشه خخخخخخخخخخخ خاکتوسر این وارد کننده های آشغال کله

    • برتر

      206 عشقه 206 نازه 206 خوشگله عاااااااااشقتم 206 خیلی خیلی دوست دارم .خوشگل تر از 206 تو دنیا نیست.یه ماچ بده

    • خاتمی

      برخلاف نظر شما 530 یه ماشین قشنگیه.حتی ایرانیا به خاطر چراغ هاش بهش یوز پلنگ میگن.من 16 ملیون خریدم و 27 ملیون فروختم

    • محمد

      هیچ کدومتون از ماشین سردر نمیارین فقط چرتو پرت میگین ببخشیدا .اقایوون تیبا سوار پرشیا سوار هروقت پولد رسید
      النود خریدی بعدن قضاوت کنید درسته قیافه نداره ولی میدونی ماشین داری سوار میشی .ما انقدر بدبختیم که هنوز داریم پرشیا و 405 داریمممممم میشیم .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر وقت پول رسید اپتیما سوار شدی آن وقت بیا و اظهار فضل بنما

    • ابوالفضل

      خداییش لیفان 620 شبیه بی ام و هست جلوش و سمند ها ماشینایه خیلی قشنگین

    • بدون نام

      slx قشنگه ولی دنا پلاس توربو بهترینه

    • بدون نام

      سورن خوبه. اما تیبا با شعار زیبای ایرانی همان کچلی بود که زلفعلی می نامیدند

    • نیما

      پروتون جنتو رو نگفتی

    • محمد

      ولی پراید 132ازهمه زشت تره

    • مهدی

      سلام، سایپا جدیدا موتور و گیربکس تیبا رو تقویت کرده که قدرتش از 80 به 87 اسب رسیده و ضریب دنده 1 و 2 رو بهبود داده تا شتاب تیبا افزایش پیدا کنه شتاب تیبا 80 اسب قبلا حدود 11.8 و شتاب تیبای 87 اسب گیربکس جدید حدود 10 ثانیه،،، تیبا نسبت به قیمتش ماشین نرم و کم مصرف و پرشتاب و تند و تیز است، موفق باشید. در ضمن زشت نیس جون میده واسه دستکاری!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یکی از بهترین تولیدات سایپا هست. بخصوص نسخه 2

    • نادر

      من چندساله تیبا دارم خدایی ازش راضیم همه جا باش رفتم موتور سگ جونی داره اصلا مثل پژو یا سمند واشرسرسیلدر نمی سوزونه شتاب خوبی هم. داره

    • پویا

      از تیبا نگین که دارم بالا میارم، یه تیبا 2 صفرشو درآوردم که هر موقع پشت فرمونش مینشستم صد بار به خودم لعنت میفرستادم، از حق نگذریم موتور خوبی داره ولی بقیه چیزاش مخصوصا گیربکسش مفت هم نمی ارزه، جلوبندی ضعیف، اتاق پره سر و صدا، بدنه فوق العاده ضعیف که اگه یه مختصر جایی بمالی خیلی سخت میشه با صافکاری بدون رنگ درش بیاری، خلاصه مفت هم نمی ارزه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جلو بندی این ماشین جزو نکات مثبتش هست. بدنه از پارس و 405 و... محکم تر کار شده بپرسید از صافکار ها. گیربکس درسته مشکل داره اما نرم می کنه. مثلا پارس و 206 مفت می ارزه که این نیارزه. والا

    • حسین

      حیف.هزارتومان به ماشین ایرانی ادم خرسواربشه بهتراست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سوار شو. گواهینامه هم نمی خواد

    • بدون نام

      چند قلم زشت دیگه برات نام می برم. تندر 90 - 206 صندوق - 207 صندوق - سمند - آریسان - وانت پیکان - انواع پراید - حتی خود 206 و پارس با ظاهری خسته کننده و کسالت بار طراحی 25 سال پیش. یه نگاه بندازی تمام تولیدات سطح متوسط رو به پایین هستند. همه حس زیبایی شناختی دارن فقط شما نیستی عزیز! کسی که پراید می خره عاشق این خودرو نیست در این رده قیمتی انتخابی دیگری نداره یا تیبا یا 206 و پارس. آره عزیزم جو نگیرتت فعلا همین تیبا شده آرزو برای ملت.

    • مریم

      به نظر من بعضی هاشون زشت و بعضی هاشون قشنگن

    • مهدی ش

      بنظر من ال 90 علی رغم موتور قوی و کیفیت خوب طراحی بدنه و داخلی ضعیفی داره و بعد تیبا زشت ترین ماشین ایرانه تیبا که وحشتناک زشته پراید وانت و باقی پرایدها هم زشتن جز پراید هاچبک که بهتره
      206 هم زیباترین ماشین ساخت ایرانخودروس پرشیا هم خوبه ظاهریش زانتیا هم که عالیس

    • بتوچه

      پراید131 از همه قشنگ تره

    • بدون نام

      فیس تیبا بخصوص تیبا 2 قشنگه

    • حمید

      الدزرموبیل کاتلاس فقط حیف که سوختش بالاس وگرنه خبلی شیکه

    • بدون نام

      بعضی هاش قشنگن

    • محمد

      اگه فقط از نظر قیافه مقایسه کنیم ال 90 زشت ترین و سمند سورن و پارس و 405 حتی مدل اس ال ایکس ماشین های قشنگ و جوان پسند هستند ولی در مقایسه با برند های مطرح دنیا واقعا قدیمی هستند

    • نویان

      ال ۹۰ چی ادم می بینه یا د حا لت تهوه میفته

    • نویان

      ال ۹۰ چی ادم می بینه یا د حا لت تهوه میفته

    • Ali

      به نظر منslxهیچ زشتی باخودش نداره خیلی هم زیباست
      فقط مشکل تیبا 2 سمند 3 ام وی ام 4 ال90
      مشکل خودرو سازی اینها هستن

    • علی

      فقط مزدا۳۲۳عاشقشم

    • بدون نام

      چرا تیبا که خیلی خوشگله

    • پژو405GLX

      سلام 405GLX رخ سلطانی داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج