adexo3
۲۲۴۵۲۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فرکی: نباید به قرعه لیگ کاری داشته باشیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: تیمی که ادعای قهرمانی دارد باید بدون توجه به قرعه بازی‌ها قدرتمند ظاهر شود.

خبرگزاری ایسنا: حسین فرکی با اشاره به اردوی آماده سازی سپاهان در ترکیه گفت: اینجا همه چیز خیلی خوب است و تمرینات بسیار خوبی را هم پشت سر گذاشته‌ایم. در اولین بازی تدارکاتی انتظار داشتم با تیم قدرتمندی بازی کنیم اما واقعا تصور نمی‌کردم حریف تا این اندازه قوی باشد. چه به لحاظ فیزیکی و چه به لحاظ فنی. با اینکه ۳-۳ مساوی شدیم اما در مجموع رضایت داشتم، چون برای دقایقی از حریف ۲ بر یک عقب بودیم. امروز هم با تیم بهتری بازی داریم که از تیم‌های لیگ برتری ترکیه است.

وی درباره اخراج هادی عقیلی در بازی تدارکاتی اول خاطرنشان کرد: خطایی که هادی عقیلی انجام داد داور تشخیص داد او را با کارت قرمز اخراج کند. البته چون بازی تدارکاتی بود و از قبل هماهنگ کرده بودیم ما به جای هادی یک بازیکن را وارد زمین کردیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان درباره قرعه کشی لیگ پانزدهم تصریح کرد: من در این باره روز گذشته با بازیکنان صحبت کردم و به آنها گفتم این قرعه برای ما در جاهایی خوب و در جاهایی هم بد است. در شروع لیگ شاید خیلی خوب نباشد که زیاد در خانه بازی کنیم چون از آن طرف در نیم فصل دوم به مشکل می‌خوریم. به طوری که بعد از داربی اصفهان در دور برگشت ۳ بازی پشت سر هم را در خارج از خانه خواهیم داشت.

او ادامه داد: از طرفی میزبان تیم‌های مدعی در نیم فصل اول هستیم و چون باید در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور پیدا کنیم بازی در خانه مدعیان در نیم فصل دوم شاید شرایط را برای ما سخت‌تر کند. البته اینکه در هفته پایانی در خانه بازی می‌کنیم خوب است. به همین دلیل به بچه ها گفتم این قرعه یک جاهایی خوب است و یک جاهایی خوب نیست.

فرکی ادامه داد: اگر ما یا هر تیم دیگری ادعای قهرمانی دارد باید بدون توجه به قرعه بازی‌ها بسیار قدرتمند ظاهر شود. من این توصیه را به بازیکنانم داشتم که هر بازی برای آنها حکم یک فینال را دارد. چه داخل خانه بازی کنیم و چه خارج از خانه. در واقع ما خودمان باید قوی ظاهر شویم.

وی درباره لغو بازی با تیم ملی ترکمنستان در اردوی ترکیه عنوان کرد: خیلی دوست داشتم با این تیم بازی و نتیجه بازی تیم ملی خودمان مقابل این کشور را جبران می کردیم. با این حال تیم دیگری جایگزین شده که روز ۲۸ تیرماه با آنها بازی می کنیم و یک روز بعد به ایران بر می‌گردیم.

فرکی در پایان درباره شکست سنگین ذوب آهن مقابل تیم فنرباغچه ترکیه بیان داشت: شک نکنید آنها غافلگیر شدند. من مطمئنم اگر این بازی دوباره تکرار شود هرگز چنین نتیجه‌ای رقم نخواهد خورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج