۲۲۷۰۹۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

۲ خبر سلفی و فوتبالی از سازمان انتقال خون

سازمان انتقال خون ایران اعلام کرد، به جهت توسعه فرهنگ انسانی اهدای خون در کشور، قصد دارد تا برترین عکس‌های سلفی با مضمون اهدای خون را انتخاب و معرفی کند. هم چنین، قرار است، هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران که از ۵ شنبه همین هفته آغاز می‌شود، به نام هفته اهدای خون نام گذاری شود.

2 خبر سلفی و فوتبالی از سازمان انتقال خون



برترین ها: هفته سلفی و فوتبالی سازمان انتقال خون ایران، آغاز شد. روابط عمومی سازمان انتقال خون کشور اعلام کرد، به مناسبت برگزاری پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران که از 5 شنبه این هفته برگزار می‌شود، ترویج فرهنگ ارزشمند اهدای خون، توسط باشگاه‌های فوتبال به ویژه ورزشکاران و کادر فنی تیم‌های لیگ برتری برگزار خواهد شد.

به نقل از سازمان انتقال خون ایران، موج سلفی بازی، به اهدا کنندگان خون در ایران نیز رسید. پس از آن که برخی از نهادهای بین المللی مانند مرکز سرطان انگلیس، با برگزاری موج سلفی "بدون آرایش"، میلیون‌ها پوند برای کمک به بیماران سرطانی در سال گذشته میلادی جمع آوری کردند، نهادهای فعال در عرصه بهداشتی نیز، از این موج سلفی بازها، برای توسعه فرهنگ کمک و کار خیر، استفاده می‌کنند که یکی از آن‌ها، مسابقه عکس سلفی این سازمان می‌باشد.

هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران با نام "اهدای خون، اهدای زندگی" برگزار می‌شود و سازمان انتقال خون از فوتبالیست‌ها و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی خواسته است تا در این هفته، نسبت به اهدای خود اقدام کنند. علاوه بر این، سازمان انتقال خون کشور از کلیه اهدا کنندگان خون که از تاریخ دوم مرداد ماه لغایت یازدهم مرداد سال جاری، به یکی از پایگاه‌های انتقال خون در سراسر کشور مراجعه می‌کنند، درخواست کرد، عکس سلفی از لحظه اهدای خون خود را به این سازمان ارسال کنند. سازمان انتقال خون کشور قرار است، پس از بررسی عکس‌های سلفی اهدا کنندگان خون، به 5 تن از برترین عکاسان سلفی، جوایزی اهدا کند. خبرگزاری ایرنا نیز، با عنوان " من و خون‌گیرم، یهویی!" این خبر را پوشش داد.

2 خبر سلفی و فوتبالی از سازمان انتقال خون
(تیتر جالب ایرنا درباره مسابقه سلفی سازمان انتقال خون - ۲۹ تیر)

این سازمان گفته است در صورتی که افراد، شرایط اهدای خون را نیز نداشته باشند، می‌توانند با پزشک یا تیم پذیرش عکس سلفی گرفته و آن را به سازمان ارسال کنند. در پی استقبال اهدا کنندگان از گرفتن عکس سلفی از خودشان هنگام اهدای خون، سازمان انتقال خون نیز برای جهت دهی و انسجام بخشی به این حرکت زیبا و خود جوش فرهنگی به مناسبت روز ملی انتقال خون 9 مرداد در نظر دارد مسابقه عکس سلفی اهدا کنندگان را برگزار کند. اهدا کنندگان عزیز می‌توانند از 29 تیر تا 11 مرداد از خودشان هنگام اهدا سلفی بگیرند و به آدرس selfi@ibto.ir ارسال کنند.

هر اهدا کننده می‌تواند سه سلفی از خود ارسال کند و به 5 مورد از بهترین سلفی‌های ارسال شده جوایزی تعلق می‌گیرد. شما می‌توانید به موضوعاتی چون من و خون‌گیرم یهویی، من و کیسه خون، من روی تخت اهدا و ... فکر کنید.

گفتنی است، روابط عمومی سازمان انتقال خون اوایل ماه مبارک رمضان به دنبال استقبال مردمی برای اهدای خون و همچنین گرفتن عکس سلفی هنگام اهدا به تمام مراکز انتقال خون اعلام کرد به هیچ عنوان جلوی عکس و سلفی گرفتن اهدا کنندگان را نگیرند و از اهدا کنندگان هم دعوت کرد هرچه دوست دارند عکس‌های سلفی و یهویی از خودشان و کیسه خونشان بگیرند و به اشتراک بگذارند.

اقدام سازمان انتقال خون ایران، جهت طراحی و برگزاری برنامه‌های تبلیغاتی و اطلاع رسانی در حوزه‌های پر مخاطبی از جمله عکس سلفی، حضور در میادین ورزش به خصوص فوتبال، عامل مهمی در ارتقای سطح آگاهی و توجه مردم، نسبت به اهمیت بسیار مهم فرهنگ نیکوی اهدای خون است. این سازمان باید تلاش کند تا از ظرفیت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، برای توسعه فعالیت‌های اطلاع رسانی و تبلیغاتی خود به ویژه در شبکه‌های اجتماعی استفاده کند تا مردم نسبت به فرهنگ اهدای خون، عملکرد بهتر و گسترده تری بروز دهند.

چرا که به نظر می‌رسد در برخی از ماه‌های سال، کشور با کمبود گروه‌های خونی برای پشتیبانی از نیاز واحدهای درمانی در سراسر کشور، مواجه می‌شود و اگر چه این رسم پسندیده بین ایرانیان، با استقبال همراه است، اما باید برای تبلیغ این حرکت بین جوانان و ورزشکاران و هنرمندان، حرکت‌های بیش تری صورت پذیرد.

سازمان انتقال خون ایرانی در نشانی ibto.ir قرار دارد. نهم مرداد هر سال، روز انتقال خون نام گذاری شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج