۲۲۸۴
۱۰۱ نظر
۵۲۹۲
۱۰۱ نظر
۵۲۹۲
پ

براي متولدين اول تا پانزدهم ماه

ايـن خــردادي‌هـاي باهوش، اهل مبارزه و صبور

مي‌گويند متولدين خرداد دوست‌داشتني‌ترين ۲ شخصيتي‌هاي دنيا هستند. اگر روي دنده خوش خلقي باشند، بهترين و لذت‌بخش‌ترين ساعات زندگي‌تان را با آنها مي‌گذرانيد و از بذله‌گويي و شوخ طبعي‌شان لذت مي‌بريد.

ايـن خــردادي‌هـاي باهوش، اهل مبارزه و صبور

مي‌گويند متولدين خرداد دوست‌داشتني‌ترين 2 شخصيتي‌هاي دنيا هستند. اگر روي دنده خوش خلقي باشند، بهترين و لذت‌بخش‌ترين ساعات زندگي‌تان را با آنها مي‌گذرانيد و از بذله‌گويي و شوخ طبعي‌شان لذت مي‌بريد اما اگر شانس با شما يار نباشد و دوست خردادي شما از روي دنده چپ بلند شده باشد، با هيچ ترفندي نمي‌توانيد بد عنقي، بي‌حوصلگي و بد اخلاقي‌اش را تحمل كنيد. پيشنهاد مي‌كنيم در اين مواقع خيلي دور و بر او نچرخيد و كمي تنهايش بگذاريد چون خودش بلد است چطور حال خود را بهتر كند.

اما پيشنهاد ويژه ما براي برخورد با خردادي‌ها اين است كه او را هيچ وقت كلافه نكنيد؛ يك خردادي همان‌قدر كه مي‌تواند صبور و انعطاف پذير باشد، اگر آستانه تحملش تمام شود مي‌تواند تبديل به موجودي عصبي و بي‌منطق ‌شود و تمام قول و قرار خود را فراموش ‌كند و فقط و فقط حرف خود را تكرار كند. اين افراد شماري از معروف‌ترين متولدين نيمه اول خرداد هستند:

ايـن خــردادي‌هـاي باهوش، اهل مبارزه و صبور

جلیل شهناز ( 1300 )
موسیقدان ایرانی
اول خرداد

متولدين‌ خردادماه‌ ممكن‌ است‌ از نظر عاطفي‌ عميقا درگير شوند ولي‌ جنبه‌ ديگر شخصيت‌شان‌ بر ضد‌احساساتي‌ بودن‌ آن‌هاست‌ و اگر در يك‌ موقعيت‌ رمانتيك‌ به‌ ناگاه ‌ظاهر شده‌، به‌ آن مي‌خندند و بيشتر اوقات‌ پيروز مي‌شوند.


ايـن خــردادي‌هـاي باهوش، اهل مبارزه و صبور

جان باردین ( 1908 )
فیزیکدان آمریکایی
2 خرداد

متولدين اين ماه، به‌خصوص متولدين دهه اول اين ماه، عمومـا افـرادي سخت‌كوش، با اراده، داراي پشتكار هستند. از لحاظ فيزيكي افرادي سالم، داراي استخوان‎ بندي محكم، چهره‎اي خوب، چشماني روشن و پوستي نسبتا تيره هستند.


ايـن خــردادي‌هـاي باهوش، اهل مبارزه و صبور

باب ديلن (1941)
خواننده آمریکایی
3 خرداد

خردادي‌ها در زندگي با شانس و موقعيت‎هاي خوبي مواجه مي‎شوند. آن‌ها عموما افرادي عاطفي، خانواده دوست و رفيق باز بوده به طبيعت، كوه و دشت، سبزي‌هاي خوراكي و رنگ سبز علاقه دارند. اين افراد بيشتر به شغل‎هاي پر دردسر روي مي‎آورند. آنان از لحاظ جسمي و روحي و همين طور موقعيت اجتماعي و اقتصادي، وضعي متوسط دارند اگر چه بعضا شانس و موقعيت‎هاي خوبي به دست مي‎آورند. آنها در برخورد با افراد ميانه‌‎رو تا حدي جدي و مديريت نسبتا خوبي در خانواده دارند و عموما مرگ و مير فاميل، تاثير عميقي بر روحيه آنان مي‎گذارد.


ايـن خــردادي‌هـاي باهوش، اهل مبارزه و صبور

عبد الحسین سپیتا ( 1286 )
فیلم ساز ایرانی
4 خرداد

متولدين اين ماه طالع سعد دارند و در سرنوشت آن‌ها مال و ثروت ديده مي‎شود. صنعت دامداري و مواد‌غذايي موافق طبع آنها بوده و اينان اغلب طالب زندگي در طبيعت و روستاها هستند. اين افراد از لحاظ خانوادگي مسئوليت‌پذير بوده و خود را پايبند به آداب و رسوم مي‌دانند.


ايـن خــردادي‌هـاي باهوش، اهل مبارزه و صبور

جان وین ( 1907 )
بازیگر آمریکایی
5 خرداد

قدرت متولدين اين ماه در صبر و تحمل قابل ستايش است. با تمام سرعت عملي كه از اين افراد در كارها و رفتارها شاهد هستيد، گاهي هم مي‌توانيد آن‌ها را در حالت‌هاي سكوت و رمانتيك، درحالي‌كه به طبيعت و زيبايي‌هاي آن نگاه مي‌كنند پيدا كنيد؛ آن‌ها واقع‌گرا و اصولي هستند و به همين دليل است كه فصل‌هاي طبيعت براي‌شان معنا و مفهوم خاصي خواهد داشت. بله، يكي از خصوصيات اصلي متولدين خرداد، با احساس بودن آنهاست و اين سردي ظاهر هم از همان رد گم كردن و سردر گم كردن كه ويژگي ذاتي آنهاست سرچشمه مي‌گيرد.


ايـن خــردادي‌هـاي باهوش، اهل مبارزه و صبور

جوزپه تور ناتوره ( 1965 )
کارگردان ایتالیایی
6 خرداد

اكثر متولدين‌ خرداد ماه‌ داراي‌ هوش‌ و ذكاوتي‌ بالا و ذاتي‌ بوده و عاشق‌ چالش‌ و مبارزه‌ مغزي‌ و هوشمندانه‌ هستند. اگرچه‌ تمركز حواس‌، دقت‌ و توجه‌شان‌ براي‌ مدتي‌ زياد است‌ ولي‌ متاسفانه‌ دوامي‌ ندارد. فرزي‌، چالاكي‌ و انرژي‌سرشار ذهني‌شان‌ به‌ آن‌ها اشتهايي‌ سيري‌ناپذير براي‌ كسب‌ علم‌ و دانش‌ روز و جديد مي‌دهد، اگرچه‌ آن‌ها از تحمل‌ زحمت‌ و مشقت‌ علم‌‌اندوزي‌ و يادگيري‌ بيزارند. آن‌ها تقريبا به‌ راحتي‌ هر چيزي‌ را كه‌ لازمه‌اش‌ داشتن هوش‌ و چابكي‌ است‌، به‌ سرعت‌ ياد گرفته و خيلي‌ زود انواع‌ مهارت‌هاي‌ يدي‌ را فرا مي‌گيرند.


ايـن خــردادي‌هـاي باهوش، اهل مبارزه و صبور

امیر نادری ( 1324 )
کارگردان ایرانی
7 خرداد

اگر اوضاع‌ و شرايط باب‌ ميل‌‌شان‌ نباشد، درست‌ مثل‌ بچه‌ها اخم‌ مي‌كنند، عنق‌ مي‌شوند و خواهان‌ جلب‌ توجه‌، تعريف‌ وتمجيد، صرف‌ پول‌ و انرژي‌ ديگران‌ هستند. آنها مثل‌ يك‌ آفتاب‌ پرست‌ هرگونه‌تغييري‌ را در محيط اطراف‌ خود منعكس‌ مي‌كنند و اگر عصباني‌ و بداخلاق‌ شوند، افرادي‌ بدبين‌، ترش‌ رو، نجوش‌ و بدعنق‌ مي‌شوند ‌اگر شرايط زندگي‌ واقعا براي‌شان‌ دشوار شود، كاملا قدرت‌ اراده‌خويش‌ را از دست‌ مي‌دهند.


ايـن خــردادي‌هـاي باهوش، اهل مبارزه و صبور

استیون جرارد ( 1980 )
فوتبالیست انگلیسی
9 خرداد

متولدين اين ماه اغلب ميانه ‎رو و در افكار و ايده‌‎هاي شخصي خود متعصبند. از لحاظ زندگي و مسكن غيرثابت و اغلب مهاجر هستند. خردادي‌ها علاقه‌مند به طبيعت و زيبايي، احساساتي و متغير و اغلب در رشته‎‌هاي مختلف هنري فعاليت دارند.


ايـن خــردادي‌هـاي باهوش، اهل مبارزه و صبور

کلینت ایستوود ( 1930 )
بازیگر آمریکایی
10 خرداد

از آنجايي‌ كه‌خردادي‌ها همه‌ فن‌ حريف‌ هستند و مهارت‌هاي‌ زيادي‌ دارند، مي‌توانند خيلي‌ سريع‌ انطباق‌پذير شده‌ و با بهره‌گيري‌ از خلاقيت‌، هوش‌ و ذكاوت‌ موروثي‌شان‌ خودشان‌ را با دنياي‌ اطراف‌ منطبق‌ ساخته و كنترل‌ اوضاع‌ را در دست ‌بگيرند.


ايـن خــردادي‌هـاي باهوش، اهل مبارزه و صبور

مورگان فریمن ( 1937 )
بازیگر آمریکایی
11 خرداد

هنگامي‌ كه‌ جنبه‌شخصيتي‌ مثبت‌شان‌ را به‌ نمايش‌ مي‌گذارند، خيلي‌ جذاب‌ مي‌شوند ولي امان‌ از وقتي‌ كه‌ جنبه‌ شخصيتي‌ منفي‌شان‌ را نشان‌ دهند... و از بد هم‌ بدتر مي‌شوند. آن‌ها درست‌ مثل‌بچه‌ها سرزنده‌، پرشور و با نشاط هستند، در حقيقت‌ افسونگراني‌ به‌ شمار مي‌آيند كه‌اگر شرايط به‌ نفع‌ آن‌ها پيش‌ برود بهترين‌ها هستند، در غيراين‌ صورت‌ افرادي‌خودخواه‌، خود محور، تخيلي‌، سرسخت‌، ناآرام‌ و بي‌قرار مي‌شوند. خردادي‌ها با يك‌ دنياشور و شوق‌ فعاليت‌هاي‌ جديد را آغاز مي‌كنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نظري ندارم

      پاسخ ها

      • نرگس

        من يه خرداديم و كاملا موافقم

      • احمد

        سلام به همه دوستان عشق همه خردادیا کاملان حرفا در باره شخص بنده صدق میکنه انشالا همه موفق باشید

      • が戯れ もはまぢ

        من متولد ۱۹ خردادم و تقریبا تمام مطالب بالا در مورد من صدق میکنه ولی واقعا نمیدونم چرا بعضیا به ما برچسب دو رو بودن میزنن شاید اکثرمون باشیم ولی دلیل این نیست که همه مون دو رو و دروغگوییم و شایعه پراکن هستیم و در دوستی خوب نیستیم و سریع دوستمون رو ول میکنیم بخاطر همین کارا بعضیا خیلی ما خردادیا رو اذیت میکنن مخصوصا من که کلا هیچکی طرفم نمیاد و هیچی هم بهم نمیگن چون بکر میکنن راز نگهدار نیستم

    • تینا

      سلام مرسی زیبا بود کاش متولد آذر رو هم میگفتین

    • رضا اسدالله تبارآهگر

      سلام
      من متولد25 خردادم منتظرادامه مطلبتان هستم مطالب جالبی بود
      باتشکر

    • samira

      wow
      manam khoradiam
      16
      va kolan haminjuriammmmmmmmmmmm
      nabeghe

    • كورش

      با سلام من متولد 23 خردادم لطفا در بكار بردن عكسها دقت فر ماييد عكسي كه به عنوان مرحوم سپنتا گذاشتيد مربوط به شادروان روح اله خالقي است از صفحه خوبتون ممنون.

    • دختر دریا

      سلام...منم خردادیم 25 خرداد و با مطالبتون کاملا" موافقم چون خودمم همینجوری ام...ممنون از مطالب قشنگتون ومنتظر ادامه ی اونم..مرسییییییییییییییییی

    • سحر

      سلام مطالب خیلی جالب بودن مرسی اگر ادامه پیدا کنه با خصوصیات ماههای دیگه عالی میشه 12 تیر بدنیا امدم خیلی خوشحال میشم این ماه رو هم بنویسد موفق باشید

    • sahar

      من از اینکه متولد این ماه سالم بسیار خوشحالم!

    • فاطمه

      سلام امروز تولد منه مطالبتون خیلی جالب بود و کاملا یک خرداد ماهی رو توصیف کردید

    • مرضیه

      عالی بود . واقعا شخصیت خردادی ها همه همین طوریه.
      کاس برای همه ماهها رو بنوسید.

    • fatemeh

      wow ina hamun shakhsiatay ke man daram man ham khordadiam

    • shima

      salam. man ye khordadiam o daghighan akhlagham haminjuriyast, merci az matalebetun

    • بهروز

      بد نبود
      من متولد 16 خردادم
      کمی از این شخصیتها را دارم
      برای نیمه دوم خرداد هم مطالب بگذارید !
      نظر کسانی را که متولد ماههای دیگر هستند را درباره خردادی ها بپرسید !

      پاسخ ها

      • فاطي جون

        كاملا موافقم

      • بدون نام

        ايول

    • پریسا

      منم یه خردادیم
      تقریبا همه مطالب بالا در من صدق میکنه
      خردادیا فوق العاده اند
      ;))

    • بهار

      من 5 خردادم ...همش درست بود.
      من بسیار زیاد متغیرم:))

    • عليرضا

      سلام به همه ي خردادي هاي عزيز و باهوش
      من هم متولد 10 خردادم
      خيلي عالي بود دقيقا درسته

    • ایدا

      خردادیا جدی که باحالند خوش اخلاق و شیک پوش

    • اردلان

      mataleb kamelan dorost bodand har chan man joze dey mahi ha hastam vali peransesam da chenin mahi9khordad0 be donya amad in matale be man komak mikonad ke az in be bada barkhordam chegone bashad mamnonam.

    • زهرا

      سلام... من یه خردادی هستم,2خرداد.. همه به من میخندن میگن : تو با بقیه فرق داری ..!! منم به اونا میخندم چون همشون مثل هم هستند...

    • نجمه

      سلام من 7 خرداد البته با خواهرم بدنیا اومدم ... که زمین تا ...اسمان باهم فرق میکنیم نصف خصوصیات خرداد رو من دارم نصف دیگه رو اون ولی هردوتامون پرشور سرزنده ایم.

    • فاطمه

      سلام من 9 خردادبه دنیا امدم وازاین همه خوبی خردادی ها که شما تعریف کردد ممنونم.خیلی خوش حال شدم

    • بدون نام

      علي

    • شیرین

      منم خردادیم واققعا درست بووووووود

    • حسین

      منم متولد22خردادم همش صدق میکنه خردادی ها هر چی و بخوان با هوششون به دست میارن.خرداد و خردادیا رو دوست دارم باحالتراز خودمون نیست

    • رضا

      من متولد 1 خردادم و 99.9% از این مطالب واقعا در من صدق میکنه. با آرزوی موفقیت برای همه ی مردم به ویژه خردادی های تیز هوش.

    • مليحه

      سلام جالب بود اما من 29خرداد هستم و بنظرم بايد بانيمه اول روحيات متفاوت تري داشته باشم تقريبا به منم ميخورد

    • شکیرا

      خردادی ها هرچی رو که بخوان واراده بکنن میتونن به دست بیارن من 10خردادم به سلامتی هرچی خردادیه

    • بدون نام

      منم خردادی ام ولی کاملا متعصب مذهبی واهل علم هستم 19 خرداد

    • rain

      ایییییییییییییییول به همه خردادی ها .............
      خردادی ها پرچم بالا
      منم 11\3 دنیا اومدم

    • بدون نام

      من 22 خرداد هستم ولی اکثر ویژگی ها تو من هست،در کل جیگر همه خردادی ها.........

    • نفس

      من متولد ٢١خردادم
      دقیقا شخصیت من بود
      دم همه خردادیا گررررررم

    • بدون نام

      سلام.منم متولد24خردادم.90درصدمطالب درسته............به افتخارما خردادی ها که همیشه پرچممون بالاست.............

    • الهه ناز

      سلاااام من 25 خرداد هستم...... افتخار میکنم که خرداد ماهیم....به افتخار هر چــــــــــی خردادیه

      خ : خاص بودن
      ر : رُک بودن
      د : دِلبر بودن
      آ : آس بودن
      د : دِلربا بودن
      این 5 تا حرف رو هیچ وقت فراموش نکنید و بدونید با چه شخصیتی رو به رو هستین با یه ♥ خــــــردادی ♥

    • شایان

      من یم خردادی ام
      18 خرداد به دنیا اومد
      اینا همش درست بود
      همش راسته

    • ساغر

      سلام من ۶خردادم واقعاعالی بودبیشترویژگیاروداشتم

    • السا

      من يك خردادى هستم ٢٠خرداد و تيزهوش

    • ایناز

      من متولد29خردادم وکاملاموافقم

    • حسین

      سلام من 21 خرداد به دنیا اومدم.کلا اینجوری ام
      ما خردادیها به هرچی میخوایم میرسیم مخصوصا به حساب یسری دوستان عزیز.
      دم همه خردادیا گرم.
      عالی بود

    • فایزه

      عالی بود من 7 خردادم واقعا

    • maral

      ایووووووووووووووول من خردادیم دقیقادرسته وصحت داره

    • الهه

      سلام خدمت همه دوستان عزیز خردادی...
      خدایی خاص تر از خردادی مگه هست.منم با تکتکش موافقم و تمام مطالبو برای همسرم فرستادم تا بدونه چه دسته گلی داره.و اینکه بدون وقتی ناراحتم نباید زیاد نزدیک بشه به من.

    • روحنا

      منم خردادی 29 خرداد واقعا هر چی گفتید راسته

    • نازنین

      س لام.. منم خردادی هستم. . خیلی خوشحالم که یک خردادی هستم و شخصیتمم خیلیییییی دوس دارم. بزنید ب افتخار خردادی هااااا. ..

      پاسخ ها

      • فاطي جون

        لايك داري تو خانومي

    • بدون نام

      سلام من 16 خرداد بدنیا اومدم و از این که متولد این ماهم خیلی خوشخالم و همیشه افتخار میکنم که متولد این ماهم

    • mary

      من ۲۷خردادم یعنی کسی تو اون روز نیست

    • فاطمه

      سلام لطفا اسفندیا تیری ها و مهریا و بقیه ماها رو هم بزارید مرسی خوب بود ولی از خردادیا زیاد دل خوش ندارم ناراحت نشین

    • مونا

      واقعا همین جوریه من تقریبا تمام این خصوصیات رودارم ممنون از مطالبتون

    • زهرا

      سلام من متولد 29 خرداد هستم. مطالبتون خیلی جالب بود واقعا خیلی خوشم اومد.

    • بدون نام

      خردادي ها واقعاً دو شخصيتي هايي ديوانه اند !
      آنها دوقطبي اند .

    • مرتضی

      فقط خردادیا فقط ولاغیر....

    • صادق

      سلام منم 7 خردادم همش درسته واقعا جزابم وباهوشم

    • محسن

      سلام
      نيست كه ما خرداديا خععععععلي خاصيم فقط ي خردادي ميتونه دركمون كنه

    • سامی

      سلام منم متولد ۱ خرداد هستم واقعا تا خردادی نباشی حرف یه خردادی رو نمیفهمی بخدا قسم نمیفهمی

    • لاله

      سلام.منم 2 خردادیم..هر رنگی رو دوس دارم.خیلی زیاد کنجکاوم وووو....دیگه بقیه اش رو میدونید.منظورم خصوصیات خردادی هارو میگم.

    • ماریا

      منم یه خردادیم مهربون جذاب دوسداشتنی تمام چیزایی که گفتین کاملا درست بود پرچم خردادیا بالاس خدایی یه خردادیو فقط یه خردادی می تونه بفهمه

    • اميربهادر

      خوشبحال ما خرداديههاااااا ک وقتى نباشيم دنيا رکود پيدا ميکنه چه خوب که ما خرداديها ک همه ى دنيارو سرشار از انرژى ميکنيم منم يه دو پيکر 30 امى هستم

    • hana

      سلام من 11 خرداد به دنیا اومدم این خصوصیات تقریبا همه ی خصوصیات منه مخصوصا خیلی سریع ظاهر خودمو عوض میکنم

    • رسول

      منم خردادیم همش درست بود

    • HOSEIN

      من که زیادازاین ماه راضی نیستم چون که همیشه نیازبه راهنمایی دارن وخیلی لجبازولجوجن مثل داداش من .....درکل مهری یادی وایناخیلی بهتره

    • HOSEIN

      بسیارمفیدبودمطالبتون امازیادراست نیست بیشترش دروغه .....متولدین این ماه رومیگم عکسایی که نوشتین بیشترش راسته ......

    • فاطمه

      من خرداديم به خودم افتخار ميکنم همشم درسته

    • mamy_melika

      سلام...منم 1 خرداد ماه بدنیا اومدم...تا حدودی نصف مطالب رو قبول دارم اما شخصا معتقدم نصف بیشتر شخصیت انسان به ذات و تربیتش برمیگرده...بنظرم بارزترین خصوصیت این ماه دلسوزی برای انسانها و محبت خالصانشون...

    • هلیا

      واقعا درسته من 30 خرداد بدنیا اومدم همش در مورد من صدق میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جووون

    • یوسف

      افتخار میکنم که با مورگان فرید من و کلین است وود تو یه ماهم

    • ehsane

      مطلب خیلی جالبی بود..و همش برای من به عنوان یه خردادی درست بود!
      :)))

    • محجدحسینم

      موافقم

    • نازنینم .ط

      منم25 خرداد روز گل و گیاه ب دنیا اومدم. خردادی یعنی فرمانروای احساسات ... یعنی تولد یک امید در دنیای ناامید ...یعنی مهربان ترین و خوشتیپ ترین آدمای دنیا♡ فدای هر چی خردادی

    • ℳiŋム

      واقعا درست بود دم همه خردایااااااااااااااااا گررررررررررررررم

    • بهاره

      ولله هیچ ماهی مثل دی ماهی ها خاص و جذاب نیستن و اینو همه تایید میکنن

      من که کلا تمام ماه ها رو تو فامیل داریم و دوستان خودم با ماه تولد متفاوت رو با دی ماهی ها مقایسه میکنم میبینم هیچ کدوم از ماه های سال مثل دی ماهی ها خوب و فوق العاده نیستن

      خود من خواستگاری از ماه خرداد دارم که واقعا با خوندن این مطالب بخاطر تغییر در حالاتی که دارین همه خردادی های عزیز بهش اشاره میکنم دارم به این نتیجه میرسم که به ایشون جواب منفی بدم این خوب نیست که متغییر در زندگی باشه همسر و امروز یک چیز بگن و فردا یک چیز دیگه این زجرآوره تو زندگی

      پاسخ ها

      • فاطمه

        عزيزم كاملا اشتباه ميكني هيچكي مانند خرداديا خاص نيست خرداديا يدونن دي ماهي ها خيييلي بداخلاقن فضولن دروغگوهستن اگه به خواستگار خردادماهي نه گفتي بدون باحال ترين ادم رو از دست دادي

      • Hi.ik.ya.ka

        عزیزم دلیل نمیشه با یه مطلب تمام خردادی ها رو اینطور بدونی و نظر من اینه که بهتره آدم هارو از رو ماه ها قضاوت نکرد من خودم خردادیم و بخاطر این که ما خردادی ها تو دوستی خوب نیستیم هیچوقت دوستی نداشتم و بیشتر اوقات من رو تو بحث های خانوادگی شرکت نمیدن و من واقعا ناراحت میشم.شاید خواستگارت واقعا اینطور آدمی نباشه و واقعا در آینده خوشبختت کنه پس بخاطر یه حرفی که صد درصد تایید نشده نباید خواستگارت رو رد کنی

    • مرضیه

      منم ۱ خرداد به دنیا اومدم ولی اینکه میگن متغیرم و لجوج هستم به والله نیستم بعدشم نباید مرد یا زن زندگی رو از ماه تولدش انتخاب کرد

    • زری

      سلام به نظر من که هوب نبود من عکس دخترانه میخام من یه دخترم الو

    • زری

      سلام به نظر من که هوب نبود من عکس دخترانه میخام من یه دخترم الو

    • زهرا

      سلام منم متولد بیست سوم خرداد هستم خیلی ماه تولدمه دوست دارم عالیه

    • mehdi

      من 1 خرداد به دنیا اومد تمامی این ویژگی ها رو دارم خیلی هم راضیم ولی یه ویژگی خاصی ک دارم برا خودم همیشه تعجب اور بوده اینه که اساسا مدیرم همیشه هرجا باشم اوضا رو تحت کنترلم دارم مثلا حتی اگه برای اولین بار هم باشه با یه اکیپ اشنا میشم یا بریم مسافرت یا هر اتفاقی بیافته با اولین جمله بقیه به حرفم گوش میدن ی حالت فرمانبرداری از من میگیرند ی جورایی هرچی من بگم میشه اطرافیان بدترین کارها رو نه روی اجبار بلکه از روی علاقه انجام میدن و اینکه حس متقاعد کننده قوی دارم

    • Alireza

      سلام رفقا منم ۲۱ خردادم و عااااشقه ماهه تولدم خردادی بودن یا با خردادی بودن ارزوی هههممممشونه خودمون میدونیم.انقدر هم احساسمون پاکه که هییییچ وقت بی دلیل نمیریم هیچ وقت مشکل از خودشونه.خاص ترین وبهترینیم پرچمامون همیشه بالاس و همیشه سرتر

    • خردادی

      سلام واقعاازخردادهیچ ماهی بهترنیست

    • Sami

      واقعاً همه موارد با من خردادی صدق داشت!
      ممنون شما!

    • Sami

      واقعاً همه موارد با من خردادی صدق داشت!
      ممنون شما!

    • Sami

      واقعاً همه موارد با من خردادی صدق داشت!
      ممنون شما!

    • Sami

      واقعاً همه موارد با من خردادی صدق داشت!
      ممنون شما!

    • Sami

      واقعاً همه موارد با من خردادی صدق داشت!
      ممنون شما!

    • Sami

      واقعاً همه موارد با من خردادی صدق داشت!
      ممنون شما!

    • Sami

      واقعاً همه موارد با من خردادی صدق داشت!
      ممنون شما!

    • Sami

      واقعاً همه موارد با من خردادی صدق داشت!
      ممنون شما!

    • Sami

      واقعاً همه موارد با من خردادی صدق داشت!
      ممنون شما!

    • Sami

      واقعاً همه موارد با من خردادی صدق داشت!
      ممنون شما!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چند بارمیگی یه چیو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یه خردادی زیاد ازخودش تعریف نمیکنه چون همش بقیه دارن ازش تعریف میکنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • دختر

      منم یه خردادی ام همه یادگرفتن بهمون تهمت بزنن خدارو شکر کنید که دل بزرگی داریم وگرنه........

    • محمد

      من متولد سوم خرداد سال 79 هستم. %۷۰درصد این مطالب قبول دارم

    • فاطمه

      منم باافتخار ميگم خزداديم و حال ميكنم كه يه خرداديم فرشتگان اسماني بوديم به زمين تبعيدمان كردند خردادي شديم نميدونم چرا همه ي خرداديا خوشگل و زيباوجذابن واقعاچرا

    • علی

      %100دقیق ودرسته همه گفته ها درمورد خردادیها صدق میکنه من متولد یکم خردادماهم وبه خاطر عشق وعلاقم همه،زندگیم رو به پای زنی ریختم که بعداز15سال همه زندگیم روبرد یکسال آنچنان بهش پیله کردم که خودش گفت بیا سه برابرش بگیر و دست از سرم بردار و همینطور هم شد

    • رومیصا

      من خیلی خوشحالم که در این ماه به دنیا امدم متولد ۱۳۸۸ ۲۰ خردادم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج