۲۳۲۱۵۶
۲۲ نظر
۵۰۱۶
۲۲ نظر
۵۰۱۶
پ

سنگ تمام «GEM TV» برای اسرائیل +عکس

در گرماگرم اعتراضات جهانی علیه سوزاندن یک نوزاد فلسطینی توسط صهیونیست‌ها، گروه شبکه های ماهواره ای جم اقدام به پخش یک فیلم ضدفلسطینی را در برنامه های خود گنجاده است.

مجله مهر: در گرماگرم اعتراضات جهانی علیه سوزاندن یک نوزاد فلسطینی توسط صهیونیست‌ها، گروه شبکه های ماهواره ای جم اقدام به پخش یک فیلم ضدفلسطینی را در برنامه های خود گنجاده است.

​با انتشار خبر سوزانده شدن یک نوزاد فلسطینی در حمله یک صهیونیست و اعلام انزجار افکار عمومی جهان از این جنایت بی سابقه، یک شبکه ماهواره ای فارسی زبان با پخش یک فیلم تلاش کرد تا مردم فلسطین را مقصر اینگونه جنایات نشان دهد!

شبکه «جم» که پیش از این تلاش می کرد تا به صورت غیر رسمی از جنایات صهیونیست‌ها دفاع کند، در این روزهای پر چالش رژیم صهیونیستی به صورت علنی وارد صحنه شده و اقدام به بزک کردن صهیونیست ها و تخطئه دفاع مبارزان فلسطینی از مردم مظلوم این کشور کرد.

سنگ تمام «GEM TV» برای اسرائیل +عکس

این شبکه پس از گسترش انتقادها به رژیم کودک سوز صهیونیستی، فیلمی با مضمون به چالش کشیدن عملیات استشهادی به نمایش گذاشته که در آن تلاش می کند مقصر اصلی را طرف فلسطینی معرفی کند.

فیلم The Attack، یک فیلم درام و محصول ( ۲۰۱۲ ) سینمای فرانسه است و ماجرای فیلم درخصوص یک خانواده روشنفکر عرب فلسطینی است که در تل آویو زندگی می کند.

داستان از آنجا شروع می شود که مرد خانواده، - دکتر امین جعفری- به عنوان اولین عرب از سوی جامعه پزشکی اسرائیل نامزد دریافت جایزه می شود. در روزی که مهمترین روز زندگی این دکتر است طی یک عملیات استشهادی دهها اسرائیلی از جمله چندین کودک کشته می شوند و کش و قوس های فیلم آغاز می شود.

سنگ تمام «GEM TV» برای اسرائیل +عکس

با آغاز تحقیقات و با گذشت چند ساعت مشخص می شود که همسر دکتر جعفری عملیات را انجام داده و داستان فیلم در ادامه به بررسی دلایل این اتفاق و نتایج اجتماعی آن می پردازد.

در این فیلم به دفعات از مبارزان فلسطینی با عنوان «تروریست» یاد شده و برای تخریب وجهه بانوان مجاهد فلسطینی که برای پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم بی دفاع فلسطین اقدام به انجام عملیات استشهادی کرده اند، دلایل سخیف و ناروایی ذکر می شود.

داستان فیلم The Attack کاملا جانبدارانه بوده و عمدتا به زیر سوال بردن عملیات استشهادی، رفتار غیرانسانی فلسطینیان و سوء استفاده آنها از امنیت ایجاد شده توسط صهیونیست ها، رحم و شفقت رژیم صهیونیستی و اجبار سربازان این رژیم در برخورد های افراطی می پردازد.

سنگ تمام «GEM TV» برای اسرائیل +عکس

این فیلم در دو بخش تل آویو و نابلس فیلم برداری شده و دو جامعه صهیونیست و مسلمان را به نمایش می گذارد. یکی پیشرفته و متمدن و دیگری بدوی و آشوب زده و گویا سازندگان این فیلم فراموش کرده اند که وضعیت امروز مردم فلسطین حاصل اشغالگری ۶۵ رژیم صهیونیستی است.

در روزهای اخیر و با بالا گرفتن اعتراضات عمومی به اقدام صهیونیست‌ها در کودک سوزی، این چندمین واکنش شبکه های جم در حمایت از رژیم صهیونیستی است و به نظر می رسد این شبکه ماهواره تلاش دارد در راستای تطهیر این رژیم فعالیت کند.

سنگ تمام «GEM TV» برای اسرائیل +عکس

گفتنی است گروه شبکه های جم شامل بیش از ۱۰ شبکه اچ دی است که با گذشت چندین سال از آغاز فعالیت، مدیریت این شبکه ها در خصوص منابع مالی و اسپانسرهای شبکه شفاف سازی نکرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برنامه جالبی بود

    • بدون نام

      مرگ بر اسرائیل

      پاسخ ها

      • محمدرضا

        واقعا چرا مرگ بر اسرائیل این همه منفی گرفته!!!!

    • بدون نام

      کاری به جهت شبکه و اسپانسراش ندارم ولی خداییش فیلم های روز رو نشون میدن و صدا وسیما کار سختی در رقابت با اون ها داره

    • بدون نام

      خیلی خوب برنامه هاشون رو دنبال می کنند
      یعنی 24 ساعت نشستن پای جم تا یه چیزی ازش دربیارن.

      پاسخ ها

      • کاربر

        عالی بود User جان مردم از خنده اینا خودشون از مردم دقیق تر سریالهای این شبکه رو پیگیری می کنن

    • بدون نام

      بازم از صدا سیمای ایران بهتره

    • آرش

      گور پدرشون هم کرده من که اصلا این شبکه مزخرف با سریال های مسخره اش رو نگاه نمی کنم هرکی هم دیدم طرفدار این شبکه هست واقعا سطح فکری و اجتماعی پایینی داشته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه بابا

      • بدون نام

        بابا سطح بالا بروسلی آقای آرش اسکورسیزی دیزی میزی بیزی

      • بدون نام

        100 هزار منفی برا این خود راضی

    • كامبيز سليمي

      شما زياد خودشو ناراحت نكن ..... 1000 تا كانال هست نميشه همه شونو كنترل كنيم كه ..... شنونده و بيننده هم خودش باس عاقل باشه

    • پریوش

      از نظر منم یک انتحاری، یک خل و چل به تمامه معناست!

    • بدون نام

      اخه اون شبکه رو نگاه نکنیم.پس چیو نگاه کنیم...ها

      پاسخ ها

      • ماشالله

        من 22 ساله که در خانواده ام شبکه های ایران را بایکوت کردیم.

    • بهزاد

      شبکه های جم فقط جهت برانازی کانون گرم خانوادها راه اندازی شده.نمیدونم قصد جسارت به نظرات دوستان ندارم کوچک همه هم هسستم.ولی من خودم قربانی بینننده همین شبکه ام که ظرف یکسال همسرم از این رو به انرو شد وزندگممون نابود شد ....خدا نابود کنه کسانی رو که تلاش میکنن با فرهنگ ترین مردم جهان که ایران عزیز هست لگد مال کنه....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایراد از شبکه نیست ایراد از چیز دیگه است شما دنبال دلیلش باش و گردن این و اون ننداز...چشاتو باز کن موقع انتخاب همسر

      • ماشالله

        عاقل خود را مورد سوال قرار می دهد و دیوانه دیگران را

    • ایرانی

      شبکه های جم ارمغان زیادی برای مردم ایران داشته.خیانت و تجاوز و ازدواجهای سفید و بی بندوباری اجتماعی.خداوند نابودشان کند.

    • سیدهادی

      یک عزم و اراده قوی جهت بهبود کیفیت تلویزیون لازم داریم تا کسی اصلا سراغ این کانالها نره

    • محمدعلی

      جیم و فارسی وان و من وتو و کل شبکه های ماهواره ای تماما پولشون از اسراییل هست انها میخواهند بنیاد خانواده را در ایران وافغانستان وتمام فارسی زبانان از بین ببرند .نه ماهواره بلکه در تمام شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک و ایستناگرام شما صفحات مربوط به رژیم صهیونیستی که وارد بشن کلا فساد ترویج میدن

    • عارف

      میشه خواهش کنم بجای حل مسایل کشورهای همسایه و‌غیر همسایه به فکر مملکت خودمون باشیم هروقت خودمون سر‌و سامان گرفتیم یه فکری هم به فلسطین و لبنان و یمن و‌بقیه کشورهای دوست میکنیم ولی اول خودمون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج