۲۳۲۹۹
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

چه کسی روی صندلی جیرانی می نشیند؟

بازار گمانه زنی درباره سرانجام برنامه تلویزیونی «هفت» همزمان با سکوت مسوولان سیما روز به روز داغ تر شد و اینکه بالاخره چه کسی قرار است به جای جیرانی روی صندلی هفت بنشیند.

چه کسی روی صندلی جیرانی می نشیند؟

هفت صبح: حاشیه به وجود آمده پیرامون رفتن فریدون جیرانی از برنامه هفت همچنان ادامه دارد. چندی پیش و پس از نامه انتقادی چند رسانه درباره اجرای فریدون جیرانی، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه جیرانی به دلیل ساخت سریالی از برنامه هفت می رود و مجری دیگری جایگزین او می شود. بعد از انتشار این خبر بازار گمانه زنی درباره سرانجام برنامه تلویزیونی «هفت» همزمان با سکوت مسوولان سیما روز به روز داغ تر شد و اینکه بالاخره چه کسی قرار است به جای جیرانی روی صندلی هفت بنشیند.

ابتدا نام چهره هایی چون محمد خزاعی، مسعود فراستی و کوروش سلیمانی برای تهیه کنندگی و اجرای برنامه مطرح شد اما این گزینه ها تلویحا از سوی مدیر گروه اجتماعی شبکه سه تکذیب شد.

محمد خزاعی خود نیز این خبر را تکذیب و تاثیر حضور جیرانی در «هفت» تاکید کرد. فراستی هم در گفت و گویی صرفا بر ثبات حضور خود به عنوان کارشناس برنامه «هفت» تاکید کرد و درباره جانشین احتمالی جیرانی ابراز بی اطلاعی کرد.

چه کسی روی صندلی جیرانی می نشیند؟

این البته پایان گمانه زنی ها نبود چراکه اخیرا نام نادر طالب زاده هم به عنوان یکی از گزینه های جدی اجرای برنامه «هفت» مطرح شده است. گزینه ای که به دلیل سابقه اجرای برنامه زنده «راز» از شبکه چهار که در مقطعی توانست نظر مثبت برخی رسانه ها را به سمت خود جلب کند، از اقبال بیشتری نسبت به گزینه های قبلی برخوردار است.

طالب زاده که بیشتر به عنوان مستندساز شناخته می شود در حوزه سینما تجربه کارگردانی فیلم سینمایی «بشارت منجی» را در کارنامه دارد که البته در زمان اکرانش نظر مثبت منتقدان را با خود همراه ندید. این کارشناس سینما و رسانه، تجربه حضور در ترکیب هیات داوران جشنواره فیلم فجر را هم در دوره های مختلف داشته است.

در کنار نام طالب زاده شنیده ها حکایت از تهیه فهرستی مشتمل بر نام بیش از ۲۰ بازیگر، کارگردان و کارشناس سینمایی برای اجرای برنامه «هفت» دارد که در اختیار اتاق فکر این برنامه قرار گرفته است تا از میان آنها گزینه قطعی انتخاب شود.

پیش بینی می شود در روزهای آینده گزینه ها و نام هایی متفاوت از آنچه تا به امروز طرح شده است، به گوش برسد.

دیروز اما حمید پنداشته - مجری طرح و مدیر تولید برنامه «هفت» - به ایسنا گفت: در آخرین جلسه ای که با حضور پورمحمدی - مدیر شبکه سه - در این زمینه برگزار شد، قرار بر این شد تا آقای جیرانی همچنان در برنامه «هفت» باقی بماند.

جمعه این هفته نیز برنامه «هفت» با حضور جیرانی روی آنتن خواهد رفت. به گفته او، جیرانی که سریال «فصل بی پروایی» را در مرحله پیش تولید دارد، ممکن است بخش های خارج از کشور را در این سریال داشته باشد که در آن صورت با انتخاب خود او یک نفر جایگزین جیرانی در «هفت» خواهد شد.

برنامه «هفت» قرار است در طول برگزاری جام ملت های اروپا روی آنتن نرود و همزمانی «هفت» و تولید سریال جدید جیرانی نیز این گمانه زنی را به وجود آورده که ممن است جیرانی از «هفت» کناره گیری کند.

برنامه این هفته «هفت» که به احتمال فراوان با اجرای فریدون جیرانی روی آنتن خواهد رفت، می تواند مسیر گمانه زنی ها را دستخوش تغییراتی کند. باید منتظر ماند و دید تنها برنامه گفت و گو محور سیما درباره سینما با چه سرانجامی مواجه خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به نظرمنکه جیرانی خیلی خوب از پس اجرا بر اومده و نکته مثبتشم اینه که در دام حواشی نیوفتاده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج