۲۳۵۹۰۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کاهش دمای کشور در روزهای آینده

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از کاهش دمای کشور در اکثر مناطق و پدیده گرد و غبار در برخی مناطق کشور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: احد وظیفه در گفت‌وگویی گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر، وقوع رگبار و رعد و برق موقتی و وزش باد در برخی مناطق هرمزگان و جنوب شرق فارس دور از انتظار نیست.

وی افزود: اواخر وقت امروز (پنج‌شنبه) در سواحل غربی خزر ابرناکی، وزش باد و بارش پراکنده شروع می‌شود، روزهای جمعه و شنبه ۳۰ و ۳۱ مرداد، نیز با نفوذ جریانات خنک شمالی، ضمن کاهش دما در سواحل دریای خزر ابرناکی، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. در شمال آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز، استان خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی نیز افزایش ابر، وزش باد و در ساعات بعد ازظهر رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به پیش‌بینی مواج بودن دریای خزر در روزهای جمعه و شنبه، اظهار کرد: شدت بارش روز جمعه در استان گیلان، شرق مازندران، غرب گلستان، شمال خراسان شمالی و روز شنبه در شرق مازندران، گلستان، وخراسان شمالی خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه جمعه و شنبه پدیده گرد و غبار در برخی نقاط جنوب غرب کشور دور از انتظار نیست، افزود: طی سه روز آینده وزش باد در شرق و برخی نقاط شمال شرق کشور تداوم خواهد داشت، که در برخی نقاط، بویژه زابل، با گرد و خاک همراه خواهد بود.

وظیفه در بخش دیگر گفت‌وگو درباره وضعیت هوای تهران خاطرنشان کرد: آسمان تهران امروز صاف، در بعدازظهر رشد ابر، در ارتفاعات گاهی وزش باد با بییشینه و کمینه دمای ۴۰ و ۲۷ درجه سانتیگراد است. همچنین آسمان تهران در روز جمعه کمی ابری، در ارتفاعات افزایش ابر و بارش پراکنده با بیشینه و کمینه دمای ۳۹ و ۲۷ درجه سانتیگراد و در روز شنبه نیز کمی ابری، در بعدازظهر نیمه ابری و وزش باد، در ارتفاعات بارش پراکنده، گاهی رعد و برق با بیشینه و کمینه دمای ۳۷ و ۲۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج