۲۳۸۴۹۳
۱۳ نظر
۵۰۱۰
۱۳ نظر
۵۰۱۰
پ

اعتراض عجیب کارگردان ایرانی +عکس

علی ملاقلی‌پور کارگردان فیلم سینمایی قندون جهیزیه که فیلمش این رو‌ز‌ها در حال اکران است، به اقداماتی عجیب برای تبلیغ فیلمش روی آورده است.

خبرگزاری ایسنا: علی ملاقلی‌پور کارگردان فیلم سینمایی قندون جهیزیه که فیلمش این رو‌ز‌ها در حال اکران است، به اقداماتی عجیب برای تبلیغ فیلمش روی آورده است.

در عکس‌هایی که منتشر شده، دیده می‌شود که علی ملاقلی‌پور با پوشیدن لباسی که بر روی آن نام فیلم قندون جهیزیه چاپ شده است، با توزیع تراکت‌ها و بروشورهای فیلم در خیابان‌های تهران به تنهایی به تبلیغ فیلمش پرداخته است.

سعید خانی مدیر پخش فیلم قندون جهیزیه با تایید این مطلب گفت: هزینه‌های تبلیغات فیلم زیاد است و برای پخش تیزرهای تلویزیونی و استفاده از تابلوهای تبلیغاتی باید هزینه زیادی را پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: پرداخت این هزینه‌ها برای سازندگان فیلمی مانند قندون جهیزیه بسیار سنگین است همچنین اکران این فیلم تحت شعاع نمایش فیلم‌های دیگر قرار گر فته است و از این رو کارگردان فیلم قندون جهیزیه خود دست به کار شده تا برای فیلم تبلیغ کند.

خانی افزود: تلاش داریم تا در فضای موجود اطلاع‌رسانی کنیم تا مردم بیشتر با این فیلم آشنا شوند.

علی ملاقلی‌پور هم طی سخنان کوتاهی گفت: با توجه به وضعیت موجود چاره‌ای نداشتیم و برای اینکه پای فیلم بایستیم و از آن دفاع کنیم به سمت این نوع تبلیغات روی آورده‌ایم.

فیلم قندون جهیزیه به کارگردانی علی ملاقلی‌پور با حضور بازیگرانی همچون نگار جواهریان و صابر ابر ساخته شده است.

همچنین «سینماتیکت» نوشته است: علی ملاقلی‌پور کارگردان فیلم «قندون جهیزیه» که نسبت به حذف سانس‌های فیلمش پس از اکران فیلم «محمد رسول‌الله» معترض شده بود، روز گذشته شخصا در خیابان‌های شهر اقدام به تبلیغ فیلمش کرد. ملاقلی‌پور هفته گذشته نسبت به حذف فیلمش از جشنواره فیلم فجر نیز انتقاداتی را مطرح کرده بود.

در همین راستا، ایسنا نیز پس از بازی فوتبال ستارگان جهان برابر ستارگان ایران خبری منتشر کرد و نوشت: در اواسط دیدار تیم‌های ستارگان ایران و جهان یک جیمی جامپ ایرانی جدید وارد زمین شد. البته او با سایر جیمی جامپ‌های ایرانی تفاوت داشت. او علی ملاقلی پور، فرزند رسول ملاقلی پور، کارگردان مشهور سینمای ایران بود.

پایگاه خبری - تحلیلی کاپ نیز عکس‌های بیشتری از این رویداد عجیب منتشر کرده و خبرآنلاین نیز نوشته است: او در اعتراض به کم شدن چند سینما از سینماهای نمایش دهنده‌ فیلم جدیدش به وسط میدان آمد و توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر شد؛ بازداشتی که ساعتی بعد با پا در میانی سازمان سینمایی و مساعدت معاون اجتماعی ناجا، به پایان رسید تا علی ملاقلی‌پور آزاد شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      خودخواه و بی فرهنگ و عشق شهرت

      پاسخ ها

      • غــــــــــــز ل

        اگر خودخواه بود با پول وپارتی پیش می رفت این با نو آوری و آستین بالا زدن و از دور دستی بر آتش نداشتن پیش رفته...

    • بدون نام

      حق داره والا

    • رسول

      فرهنگمون رو کل دنیا دید. این دیگه پسر بزرگترین فیلمساز ایران بود خدا به مردم عادیش رحم کنه!!!

    • پیچک

      افرین به غیرت و همتش

    • علی رضا

      چکار کنه بنده خدا . تنها شیوه ای بوده که صداشو به گوش همه برسونه . حقشو خوردن

    • محمدرضا

      آقا خب تابلوس که فیلم محمد پرمخاطب تره ارزشی تره به علاوه مردم تمایل بیشتری به دیدنش دارن و طبیعی هم هست که سینماگرا اکرانه این فیلمو ترجیح بدن حالا این آقا که به اصطلاح جزوه قشر فرهنگی جامعست بیاد توضیح بده این کار احمقانشو.

      پاسخ ها

      • غــــــــــــــز ل

        نادونی نیست یه شیوه برای بیان گفته هاش و خواستن از مردم برای دیدن تلاشهاشه ..... چی چیش بده چی چیش به فرهنگ بالای برخی ها بر می خوره همه جای دنیا نوآوری هست

    • محمد

      درسی باشه برای کسایی که دلشان به حال فرهنگ و تمدن این مردم می سوزه و دلش می خواد مردم راحت تر ، پر پول تر ، سرحال تر و سرزنده تر زندگی کنن تا هم عاقبت و آخرت خوبی داشته باشن ، یا باید از تمام چیزت بگزری حتی آبروت یا بیخیال باشی .
      درود به علی ملاقلی پور که صدای خودش را با تمام وجود درآورد ، جلوی ظلم ایستاد ، طنده باشی مرد ، مردم به اصطلاح متمدن به غیرت امثال تو نیازمندیم ، خسته نشو واستا و مردونه سرتو بالا بگیر و به مبارزت با جهل و ندانی و بی فرهنگی انسانهایی که در این سرزمین هستن ادامه بده ، مثل پدرت مرد روز های سخت باش برای خودت و انسانهای تنهای این سرزمین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرگ بر خود نما

      • مهرداد

        شخصیت بی خردت با کلمه مرگ بر انسانهای دیگر نشون دادی، تو چه دستاوردی برای این مردم داری ، که مرگ برای یک انسان فرهیخته می خواهی ،جاهل

    • بدون نام

      اتفاقا کم هم از تلویزیون تبلیغش پخش نشده...
      اینا حربه های مسخره بعضیاست برای تحریک مردم به دیده شدن و کسب سود بیشتر

    • کوکنار

      نمیدونم کار بدیه یا خوبیه...اما هرچی که هست ترفند هوشمندانه ایه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج