۵ راه برای شاد شدن در کمترین زمان
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
مجتمع فنی تهران_Fموبایل
کلینیک زیبایی پارسیس_f موبایل
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
پارسیس - f تبلت
لاله زار مال_1
اپیلاسیون نانا 1
کلاسینو_1
دکتر نداف کرمانی 1
ریزخور_1
زمردی_داخلی1
دکتر نداف کرمانی 3
اپیلاسیون نانا 3
ریزخور_3
لاله زار مال_3
زمردی_داخلی3
کلاسینو_3
ریزخور_4
لاله زار مال_4
زمردی_داخلی4
دکتر نداف کرمانی 4
اپیلاسیون نانا 4
کلاسینو_4
کلاسینو_2
اپیلاسیون نانا 2
دکتر نداف کرمانی 2
لاله زار مال_2
زمردی_داخلی2
ریزخور_2
مجتمع فنی تهران_F
کلینیک زیبایی پارسیس_f
۲۳۹۵۹۸
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
۱۶۸۸۲
شادی می‌تواند به معنی داشتن یک زندگی معنی‌دار، هدفمند و کامیاب باشد. اگر این گونه احساس شادی کردن نیازمند سال‌ها زمان برای عمیقا دگرگون ساختن زندگی است.
وب سایت zoomit.ir - علی عیدی: شادی می‌تواند به معنی داشتن یک زندگی معنی‌دار، هدفمند و کامیاب باشد. اگر این گونه احساس شادی کردن نیازمند سال‌ها زمان برای عمیقا دگرگون ساختن زندگی است، اما راهبرد‌های آزمایش‌شده بسیاری وجود دارد که می‌تواند در کوتاه‌مدت ریشه‌ی شادی را در وجود شما تقویت کند.

۵ راه برای شاد شدن در کمترین زمان

چنین فعالیت‌هایی اگرچه می‌توانند یک شادی متوسط را برای ما به ارمغان بیاورند، اما اگر در طول زمان و بطور مداوم آن را به صورت یک عادت در زندگی به کار ببندید، آنها تبدیل به عادت‌های شادی می‌شوند و انرژی شما را برای زندگی کردن با آرزوها و احساسات‌تان، بیشتر می‌کنند. در زیر ۵ مورد از این راهبردها را معرفی خواهیم کرد که شما می توانید همین الان آنها را به کار ببندید:

۵ راه برای شاد شدن در کمترین زمان

۱. ورزش‌های ایروبیک انجام دهید

ورزش‌های ایروبیک یا تمرینات بدنی می‌تواند خلق بشاش و مثبت را در فرد تقویت کند. در تحقیقی که با همکاری محققان دانشگاه مینه سوتا و دانشگاه ایالتی شیکاگو انجام گرفت، نتیجه‌ی ۱۵۸ مطالعه‌ی مختلفی که از سال ۱۹۷۹ تا سال ۲۰۰۵ انجام گرفته بود را مورد بررسی قرار دادند. آنها دریافتند که اثر ورزش ایروبیک به طور مداوم مثبت بود، این ورزش‌ها زمانی که خلق فرد پایین‌تر از معمول بودند بیشتر تاثیرگذار بود. علاوه بر این بررسی‌هایی که دانشگاهی در سوئد بر روی ۱۵ تحقیق مختلف انجام داده بود نشان داد که ورزش‌های ایروبیک در درمان افسردگی خفیف و متوسط موثر هستند. ذهن و جسم، دو بخش جدایی‌ناپذیر از یکدیگر هستند، بنابراین انجام برخی حرکات ایروبیک (مانند انجام حرکات پروانه‌ای در حین بالا و پایین پریدن) می‌تواند خلق فرد را بسیار سرحال کند.

۲. با یک دوست یا اعضای خانواده صحبت کنید

ارتباطات اجتماعی مثبت گرا، سنگ‌بنای شادی و سلامتی هستند. صحبت کردن با یک دوست صمیمی و واقعی، علاوه بر اینکه می‌تواند انرژی شما را افزایش داده و بذر انگیزش را در وجود شما کشت کند، می‌تواند اثرات مثبت پایداری بر روی خلق شما بگذارد. در واقع، تعلق داشتن به یک گروه اجتماعی یا داشتن حداقل یک ارتباط شخصی با فردی دیگر، می‌تواند انگیزه‌ای پایدار و قابل‌توجه را درون شما ایجاد کند. اگر پیرامون شما افرادی هستند که آنها را دوست دارید و قدردان‌شان هستید، با آنها قدم بزنید و صحبت کنید.

۵ راه برای شاد شدن در کمترین زمان

۳. سه چیز را که سپاس‌گزار و مدیون آنها هستید، بنویسد

خیلی از افراد یک دفترچه یادداشتی دارند که در آنها چیزهایی را می‌نویسند که از آنها سپاس‌گزار هستند. تحقیقات نشان داده‌اند که نوشتن سه مورد چیزهای خوب، هم اثرات ماندگار و هم اثرات فوری برروی شادی دارد. در یک مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۲ با همت دو روانشناس مثبت‌گرا Stephen Schueller و Acacia Parks در یک محیط آنلاین انجام شد نشان داد مزایایی که با انجام دادن چیزی نصیب فرد می‌شود، تا ۶ ماه در فرد باقی می‌ماند. بنابراین دست‌یابی به منافعی ۶ ماهه که تنها با ۵ دقیقه نوشتن نصیب فرد می‌شود، می‌تواند معامله خوبی باشد.

۴. بهترین نتیجه‌ی ممکن برای آینده‌ای نزدیک را تصور کنید

تحقیقات بطور کاملا موافق نشان داده‌اند که تصور "بهترین شکل ممکن برای خود" علاوه بر اینکه خوش‌بینی فرد را به صورت قابل‌توجهی افزایش می‌دهد، می‌تواند به رها ساختن طیف وسیعی از احساسات مثبت نیز کمک کند. در راستای چنین باور عمومی مثبت فکر کردن درباره‌ی آینده می‌تواند یک پیش‌بینی آینده‌نگر خودکامبخش باشد. چند دقیقه‌ای را به خیال پردازی اختصاص دهید، سپس بهترین سناریویی ممکن را برای ماه‌ها و سال‌های آینده تصور کنید. شما ممکن است از نتیجه‌ی نهایی شگفت‌زده شوید.

۵ راه برای شاد شدن در کمترین زمان

۵. قصد و نیت روزانه‌تان را معین کنید

یکی از معتبرترین مدل‌های سلامت روانشناختی حدود بیست سال قبل توسط کرول ریف (Carol Ryff) از دانشگاه ویسکانسین منتشر شد.در این مدل که از ۶ عنصر مختلف تشکیل شده است، شادی یکی از برجسته‌ترین آنها قلم‌داد شده است. معین کردن یک قصد و نیت روزانه‌، شما را در مسیری که دلخواه‌تان است هدایت می‌کند و به این صورت می‌توانید آگاهانه تصمیم بگیرید. ممکن است شما همیشه نتوانید در راهی که می‌خواهید باشید، اما آگاه بودن از آن چیزی که قصد انجام آن را خواهید داشت، هدف را برای شما مهیا می‌کند و این فرصت را به شما می‌دهد تا استوارانه در راهی که می‌خواهید با دنیا در ارتباط باشید، بمانید.
برچسب ها:
انتشار یافته: 2
در انتظار بررسی:0
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
عارفی_1
سوییچ ایران_1
دکتر نائبی_1
خرید باکس 1
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_1
شیرآلات زمانی_1
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_3
عارفی_3
خرید باکس 3
دکتر نائبی_3
سوییچ ایران_3
شیرآلات زمانی_3
عارفی_4
سوییچ ایران_4
شیرآلات زمانی_4
خرید باکس 4
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_4
دکتر نائبی_4
دکتر نائبی_2
سوییچ ایران_2
عارفی_2
شیرآلات زمانی_2
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_2
خرید باکس 2
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
کلینیک النا_فوتر موبایل
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
شاخه نبات_ فوتر موبایل
شفا_فوترموبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
آیلین_تزریق چربی موبایل
زمردی_فوتر موبایل اصلی
قالیشویی بانو_فوترموبایل
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
دارو سازی عبیدی - فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
آیلین_فوتر کاشت ابرو
زمردی_فوتر اصلی
موسسه خیریه زهرا_فوتر
قالیشویی بانو_فوتر
شفا_فوتر
تدبیرکالا_فوتر
پارسیس_فوتر ساختمان
کلینیک النا_فوتر
آیلین_فوتر بلفارو
آیلین_تزریق چربی
شاخه نبات_ فوتر
دارو سازی عبیدی - فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
رستوران پارسیان_فوتر
قالیشویی نوین_فوتر
فنی آتل_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر