۲۳۹۶۸۵
۵۰۷۸
۵۰۷۸
پ

مشکلات رایج در آلت تناسلی پسربچه ها

متاسفانه در حال حاضر تعداد قابل توجهی از نوزادان پسر که دارای بیضه نزول نکرده هستند، تشخیص داده نمی شوند و در کمال تعجب موقعی تشخیص داده می شود که پسر می خواهد به سربازی برود و توسط پزشک معاینه می شود.

سایت نی نی بان: متاسفانه در حال حاضر تعداد قابل توجهی از نوزادان پسر که دارای بیضه نزول نکرده هستند، تشخیص داده نمی شوند و در کمال تعجب موقعی تشخیص داده می شود که پسر می خواهد به سربازی برود و توسط پزشک معاینه می شود.

مشکلات رایج در آلت تناسلی پسربچه ها

مشکلات رایج در آلت تناسلی پسربچه ها

اگر کودک شما کج ادرار می کند احتمالا دچار چرخش آلت تناسلی است و بهتر است با یک پزشک متخصص مشورت نمائید.. در این مطلب به ده نکته اصلی جهت آموزش مادران محترمه که دارای فرزند پسر هستند اشاره می شود.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید

گیاهان ممنوعه در دوران بارداری

مشکلات رایج در آلت تناسلی پسربچه ها

یکی از زمان‌هایی که به هیچ وجه نباید دارویی گیاهی را بدون مشاوره با پزشک مصرف کرد، دوران بارداری است. یکی از اصول طبیعت درمانگران در پیشنهادهای گیاهی که برای بیماری‌های مختلف به بیماران می‌دهند این است که همه داروهای گیاهی کاملاً بی‌خطر نیستند و برای استفاده بیشتر و بهره از گیاهان باید ابتدا برخی از اطلاعات اساسی را درباره آن‌ها کسب کنیم.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید

نکات مهم درباره واکسیناسیون کودکان

مشکلات رایج در آلت تناسلی پسربچه ها

قبل از تزریق از پزشک درباره داروهایی غیر از آسپرین که بتواند درد کودک را کاهش دهد، سوال کنید چون بعد از تزریق معلوم نیست که فرزند شما مجال این کار را به شما بدهد یا نه. در این مطلب متوجه میشوید که ایمن سازی کودک با واکسن برای سلامت او حیاتی است اما این کار ممکن است برای شما و فرزندتان استرس‌زا باشد. خوشبختانه راه‌های ساده‌ای برای حمایت از کودک، قبل، حین و بعد از واکسیناسیون وجود دارد.
نوع و زمان واکسیناسیون کودکان در یک قاب

مشکلات رایج در آلت تناسلی پسربچه ها

باید بدانید که چطور در سال‌های اول تولد فرزندتان می‌توانید او را با واکسن ایمن کنید. سیستم ایمنی بدن نوزاد شما کامل رشد نکرده است. به همین دلیل واکسیناسیون می‌تواند او را از بیماری‌های عفونی قابل پیشگیری در امان نگهدارد. برخی از واکسن‌ها در سالهای اول تولد کودک باید استفاده شود. راهنمای زیری برخی از واکسن‌های مهم هر کدام از سال‌های تولد کودک را معرفی میکند.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید

بهترین فاصله بین دو بارداری چقدر باید باشد؟

مشکلات رایج در آلت تناسلی پسربچه ها

یکی از سوالات رایج خانواده ها، فاصله مطلوب میان بارداری ها برای حفظ سلامت مادر و کودک است. آمار و اطلاعات به دست آمده، نشان می دهد میزان مرگ و میر مادر و نوزاد، عوارض و بیماری های ناشی از بارداری و زایمان در بارداری هایی که فاصله زمانی آن با بارداری قبلی حدود ۳ سال بوده است، نسبت به بارداری که این فاصله حدود ۲ سال بوده کمتر شده است. این آمار و اطلاعات از چهار گروه یعنی خانم های باردار، نوزدان، کودکان زیر یک سال و کودکان زیر ۵ سال به دست آمده است و همه آنها نشان دهنده کاهش عوارض بارداری و زایمان با فاصله ۳ سال از بارداری قبلی است.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید

راهنمای ویدیویی انحراف ستون فقرات کودکان

مشکلات رایج در آلت تناسلی پسربچه ها

آیا با مسائل مرتبط با انحراف جانبی ستون فقرات در کودکان آشنا هستید؟ اینها از مسائل ریز و مهمی هستنید که هر چه زود تر متوجه شان شوید هم برای خودتان بهتر است هم برای کودکتان.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج