۲۴۵۱۸۲
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

قیمت واقعی لبنیات چقدر است؟

رییس کمیسیون کشاورزی، آب و صنایع غذایی اتاق بازرگانی تهران معتقد است اگر قرار باشد قیمت‌ لبنیات به میزان هزینه تمام شده تولید، واقعی شود باید حدود پنج درصد افزایش قیمت داشته باشند.

خبرگزاری ایسنا: رییس کمیسیون کشاورزی، آب و صنایع غذایی اتاق بازرگانی تهران معتقد است اگر قرار باشد قیمت‌ لبنیات به میزان هزینه تمام شده تولید، واقعی شود باید حدود پنج درصد افزایش قیمت داشته باشند.

کاوه زرگران گفت: به دلیل شرایط رکود و کاهش توان خرید مردم، پیشنهاد صنایع لبنی این بوده که فعلا قیمت محصولات لبنی افزایش پیدا نکند، برای همین در حال حاضر قیمت ۱۴۴۰ تومان که برای شیر خام ابلاغ شده است اجرایی نمی‌شود چون کشش آن در بازار وجود ندارد.

به گفته وی اگر قرار باشد شیر خام به این قیمت خریداری شود با توجه به گزارشی که از سوی بانک مرکزی مبنی بر کاهش ۳۵ درصدی مصرف شیر در دو سال گذشته اعلام شده است، مصرف شیر بیش از مقدار فعلی کاهش خواهد یافت لذا پیش‌بینی صنایع لبنی این است که با افزایش قیمت، بیشتر متضرر‌ شوند.

رییس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی تهران اضافه کرد: صنایع لبنی باید دستورالعمل دولت را عملی کنند و نسبت به آن پاسخگو باشند. مطمئنا هر زمان که رونق اتفاق بیفتد این امکان به وجود می‌آید که قیمت‌ لبنیات به روز شود؛ نه اینکه افزایش یابد.

زرگران در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره موضوع مگس‌های سفیدی که در سطح شهر زیاد شده‌اند، گفت:کمیسیون‌های اتاق بازرگانی با توجه به گستردگی زیادی که وظایف خود را در حوزه‌های مختلف بین استان‌های مختلف تقسیم کرده‌اند تا موازی کاری صورت نگیرد و قرار است این موضوع در کمیسیون‌های دیگر بررسی شود.

وی اظهار کرد: مگس‌های سفید طبیعتا با از راه رسیدن سرما از بین می‌روند. شهرداری و وزارت کشاورزی اعلام کردند که با این پدیده از طریق سم‌پاشی و مبارزه‌های غیر شیمیایی مقابله می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مشتاق

      در علم دامپروری معمولا قیمت یک کیلو شیر معادل سه کیلو علوفه باید باشد که اگر میانگین یک کیلو علوفه 600 تومن (کاه و یونجه و کنسانتره دامی) محاسبه شود باید یک کیلو شیر معادل 1800 تومن نرخ بخورد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این پول رو کارخانه ها بدن نه مردم.یا دولت بده که قیمت علوفه رو گرون کرده با دلار.تازه کدوم شیر؟ همه اش پودر شیر خشک چینی است با روغن پالم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج