جاباما
۲۴۵۶۳۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مصادیق مجرمانه پیامک های تبلیغاتی

مدير سامانه های همراه مركز رسانه های ديجيتال وزارت ارشاد، مصادیق جرم پیامکهای تبلیغاتی را تشريح كرد.

خبرگزاری مهر: مدير سامانه های همراه مركز رسانه های ديجيتال وزارت ارشاد، مصادیق جرم پیامکهای تبلیغاتی را تشريح كرد.

امير سياح با اشاره به الزام اپراتورهاي موبايل و خدمات دهندگان پيامكهای ارزش افزوده و تبليغاتی برای رعايت مصاديق و قوانين و مقررات مرتبط با اين موضوع اظهار داشت: کارگروه ساماندهی پیامکهای انبوه و تبلیغاتی، کاربرگی به ارگانهای عضو کارگروه داده تا حوزه های مرتبط با موضوعات پیامکی را شناسایی و نمایندگان تام الاختیارشان را برای آموزش مقررات حوزه محتوا اعلام کنند.

وی با تاکید براینکه ارگانهای مختلفی مانند سازمان نظام پزشکی، وزارت بهداشت، پلیس فتا و بانک مرکزی عضو پنجره واحد محتوای مجازي مركز رسانه هاي ديجيتال هستند و در مورد رد یا تایید پیامکهای مرتبط همکاری می کنند، خاطرنشان کرد: خدمات دهندگان ارزش افزوده متنی در صورتیکه نسبت به محتوای پیامکهایی که از بستر خدماتی آنها ارسال می شوند شک دارند می توانند برای بررسی داشتن مجوز شرکت مربوطه از طریق پنجره واحد بررسی محتوا در مرکز رسانه های دیجیتال مراتب را پیگیری کنند.

مدير سامانه های همراه مركز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه هاي ديجيتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، با اشاره به مکانیزم های درنظر گرفته شده برای جریمه متخلفان گفت: محرومیت ارائه خدمات و جریمه نقدی از جمله جرایم درنظر گرفته شده برای شرکتهای متخلف است؛ همچنین با ناهماهنگی بین اپراتورهای موبایل و خدمات دهندگانی که دارای سرخط پیامکی هستند برخورد خواهد شد.

وی با تاکید براینکه اپراتورهای موبایل و شرکتهای ارائه دهنده خدمات پیامک باید مصادیق آیین نامه پیامک انبوه را که برای آنها ارسال شده است، جدی بگیرند گفت: مصادیقی چون علائم شیطان پرستی، تبلیغات دارویی غیرمجاز، انواع فال و طالع بینی در ارسال پیامکهای تبلیغاتی و ارزش افزوده تخلف است و از سوی دیگر پیامکهایی با محتوای غیر اسلامی ایرانی مانند رقص از مصادیق جرم محسوب می شود.

مسئول كارگروه ساماندهی پيامكهای تبليغاتی گفت: متاسفانه همچنان از بستر پیامکی همراه اول، پیامکهای مربوط به فال هايی مانند فال گل، فال رنگ، فال چشم و طالع بینی ارسال می شود که اپراتور باید جلوی این تخلف را بگیرد.

وی با بیان اینکه هنوز بسیاری از فعالان حوزه پیامک به سامانه بررسی محتوای پیامکی معرفی نشده اند، گفت: بزودی با شناسایی این فعالان، سامانه، اجازه ارسال پیامکهای غیرمجاز را به آنها نخواهد داد.

سیاح گفت: الزامی است که اپراتورهای موبایل لیستی از ارائه دهندگان خدمات محتوایی و تجمیع کنندگان محتوا که از بستر این اپراتورها برای ارائه خدمات استفاده می کنند برای دریافت مجوز به مرکز رسانه های دیجیتال معرفی کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج