adexo3
۲۴۶۵۴۱
۵۰۳۰
۵۰۳۰
پ

رد آثار طراح ایرانی با حجاب اسلامی +عکس

یک طراح بین‌المللی لباس ایرانی که برای حضور در یک فشن شو بین‌المللی در دبی، آثار طراحی با حجاب خود را ارائه کرده بود، از حضور در این رویداد مهم بین‌المللی بازماند.

مدآنلاین: یک طراح بین‌المللی لباس ایرانی که برای حضور در یک فشن شو بین‌المللی در دبی، آثار طراحی با حجاب خود را ارائه کرده بود، از حضور در این رویداد مهم بین‌المللی بازماند.

«بهنود جواهرپور»، که فارغ‌التحصیل طراحی لباس از ایتالیاست و طرح‌های متعددی در حوزه لباس مدرن اسلامی از وی، تاکنون به بازارهای داخلی و بین‌المللی عرضه شده است، به دلیل داشتن پوشش کامل در طراحی لباس‌های خود، از شرکت در این رویداد که با حضور شرکت‌های بزرگ بین‌المللی حوزه فشن و مد برگزار می‌شود، کنار گذاشته شد.

رد آثار طراح ایرانی با حجاب اسلامی +عکس

به گفته جواهرپور، این طرح‌‌ها دارای پوشش کامل اسلامی بوده و براساس شئونات مسلمانان سراسر جهان، طراحی شده بودند، اما برگزار کنندگان این جشنواره بزرگ، با وجود پذیرش اولیه آثار، از نمایش این آثار ایرانی- اسلامی جلوگیری کردند.

جواهرپور گفت: طراحی‌ها من در حوزه لباس اسلامی، در سبک مدرن اسلامی قرار می‌گیرد و برخلاف آثار طراحی طراحان دیگر کشورهای اسلامی که آثارشان به لباس‌های عبایی خلاصه می‌شود، این آثار شامل یک بسته کامل وشامل دامن، پیراهن، شلوار، جلیقه، روپوش و ... می‌شود.

رد آثار طراح ایرانی با حجاب اسلامی +عکس

تفاوت دیگر آثار این طراح ایرانی با آثار دیگر طراحان مسلمان در طراحی برای هر دو جنس زن و مرد برمی‌گردد.

به گفته جواهرپور، آثار طراحی شده وی شامل دو مجموعه ۱۲ بخشی لباس زنانه و مردانه می‌شود.

این رویداد مهم بین‌المللی در حوزه مد ۲۳ اکتبر(۱۵ آبان) برگزار می‌شود.

وی هدف از حضور در رویدادهای بین‌المللی را ایجاد زمینه‌های شغلی جدید، رقابت با فعالان جهانی در نقاط مختلف جهان، مقابله با تهاجم فرهنگی، رونق بخشی به صنعت مد و پوشاک ایرانی و اسلامی، آشنایی صحیح جامعه بین‌المللی با فرهنگ ایرانی و اسلامی و نوع پوشش مردم آن و جا انداختن مد مدرن اسلامی و ایرانی در عرصه جهانی عنوان کرد.

رد آثار طراح ایرانی با حجاب اسلامی +عکس

وی از حضور در یک رویداد فشن و مد اسلامی در دبی در کنار طراحانی از ایتالیا، فرانسه، اوکراین و ... خبر داد که ۱۸ اکتبر(۱۰ آبان) در امارات متحده عربی برگزار می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج