۲۴۶۹۹۴
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

«بازی تاج و تخت» برنده Emmy Awards شد

در جریان مراسم Emmy Awards دیروز بهترین بازیگران و سریال‌های درام و کمدی مشخص شدند.

وب سایت مجله دیجی کالا: در جریان مراسم Emmy Awards دیروز بهترین بازیگران و سریال‌های درام و کمدی مشخص شدند.

بازی تاج و تخت در مراسم امی امسال رکورد شکست.

«بازی تاج و تخت» برنده Emmy Awards شد

شب گذشته مراسم «امی آواردز» (Emmy Awards) سال ۲۰۱۵ میلادی برگزار شد. امی آواردز مراسمی است که در جریان آن به برترین‌های تلویزیون جایزه می‌دهند؛ مثل مراسم اسکار که به بهترین‌های عرصه‌ی سینما جوایزی اهدا می‌شود.

در امی امسال همه انتظار داشتند که فصل پایانی «مد من» (Mad Men) تمام جوایز را ببرد. اما به جای آن، سریال محبوب بازی «تاج و تخت» (Game of Thrones) شبکه‌ی HBO با ۱۲ جایزه‌، صاحب این مراسم بود. این تعداد جایزه برای یک سریال در تاریخ امی بی‌سابقه بوده است. بازی تاج و تخت در کنار ۸ جایزه در رسته‌های فنی، ۴ جایزه‌ی دیگر هم برنده شد که شامل رسته‌ی بهترین سریال درام هم می‌شود. بازی تاج و تخت با این جایزه، نه تنها مد من، بلکه سریال‌هایی مثل «نارنجی همان سیاه است» Orange is the New Black، «خانه‌ی پوشالی» (House of Cards) و «دانتون ابی» (Downton Abbey) را هم شکست داد.

«پیتر دینکلج» (Peter Dinklage) به خاطر بازی در نقش «تیریون لنیستر» جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش مکمل در یک سریال درام را دریافت کرد. «دیوید ناتر» (David Nutter) هم به خاطر کارگردانی قسمت آخر فصل پنجم این سریال، «ترحم مادر»، برنده‌ی یک جایزه شد. «دیوید بنیوف» (David Benioff) و «دن ویس» (Dan Weiss) نویسندگان و خالقان بازی تاج و تخت هم برای بهترین نویسندگی جایزه گرفتند؛ با این حساب، این اولین باری می‌شود که بازی تاج و تخت در مراسم امی به خاطر نویسندگی و کارگردانی جایزه می‌گیرد.

از سوی دیگر مد من مکررا به عنوان یکی از بهترین سریال های تلویزیونی شناخته می‌شود که تاکنون ساخته شده است. فصل آخر این سریال آهسته و روشمند پیش می‌رفت؛ اما در نهایت درون‌مایه‌های اصلی سریال به روشی به یادماندنی جمع‌بندی شدند. «جان هم» (Jon Hamm) بازیگر نقش اول مد من بالاخره موفق شد پس از هشت بار نامزد شدن، امسال جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش اول در یک سریال درام را دریافت کند.

«بازی تاج و تخت» برنده Emmy Awards شد

از میان سریال‌های کمدی، سریال «ویپ» (Veep) به عنوان بهترین سریال کمدی انتخاب شد که متعلق به شبکه‌ی HBO است. این هجونامه‌ی سیاسی در سال‌های گذشته برای سه فصل اول‌اش نامزد شده بود.

«وایولا دیویس» (Viola Davis) به خاطر بازی در سریال «چگونه از مجازات قتل فرار کنیم» (How to Get Away with Murder) جایزه‌ی بهترین بازیگر زن نقش اول را در سریال درام تصاحب کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      جالبه خودم این فیلم رو اول تا اخرش رو دیدم پر از صحنه های نامناسب و قابل توصیف نشدن هست البته از یه نظر هم واقعا فیلم محشری هست ... ولی نمیدونم چرا تو سایت های خبری داخلی و روزنامه ها اینقدر پخش شده ... چرا؟ یه چه دلیل ؟ کیا ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج