۲۵۱۸۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پخش مسابقات یورو ۲۰۱۲ در سینماهای تهران

بعد از نامه درخواست انجمن سینماداران مبنی بر پخش بازی‌های جام ملت‌های اروپا به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این مجوز از سوی وزارت ارشاد صادر شده است.

خبرآنلاین: بعد از نامه درخواست انجمن سینماداران مبنی بر پخش بازی‌های جام ملت‌های اروپا به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این مجوز از سوی وزارت ارشاد صادر شده است.

ظاهراً وزارت ارشاد به شرطی مجوز پخش این مسابقات را در سالن‌های سینما صادر کرده که به فیلم‌های روی پرده لطمه‌ای وارد نشود.

وزارت ارشاد همزمان با صدور مجوز پخش این رقابت‌ها در سینما‌ها رونوشتی نیز برای اداره اماکن ارسال کرده است. البته انجمن سینماداران نیز اسامی سالن‌های خود که درگیر مسابقات فوتبال یورو ۲۰۱۲ خواهند بود را به اداره اماکن اعلام کرده است.

تاکنون پخش مسابقات فوتبال در سینماهایی چون آزادی، ملت، زندگی و استقلال قطعی شده و احتمالاً در ادامه سالن‌های دیگری نیز به این جمع اضافه می‌شوند.

بازی‌های[مرحله گروهی] یورو ۲۰۱۲ هر شب در دو زمان ۲۰ و۳۰ و۲۳ و ۱۵ به وقت ایران برگزار می‌شود و طبیعتاً سالن‌های سینما در همین دو سانس فوتبال‌های مهم را پخش می‌کنند.

با توجه به اینکه بازی‌های حساس از روز شنبه برگزار می‌شود (آلمان- پرتقال و هلند- دانمارک) اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد این ۵ سالن از روز شنبه پذیرای علاقه‌مندان به تماشای فوتبال روی پرده خواهند بود.

ظاهراً بر اساس استقبال مردم از مسابقات مهم، برخی از بازی‌ها روی پرده سینما‌ها خواهد رفت.

بعد از پخش برخی از رقابت‌های فوتبال جام جهانی ۲۰۱۰ و برخی از فوتبال‌های مهم، این برای اولین بار است که از دور مقدماتی یک رویداد مهم فوتبالی، بازی‌های آن در سینما‌ها برای علاقه‌مندان پخش می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج