۲۵۴۹۶۵
۱۰ نظر
۵۰۰۶
۱۰ نظر
۵۰۰۶
پ

آخرین خبر درباره ارزانی خودرو

دبیر انجمن قطعه سازان خودرو با بیان اینکه رکود اقتصادی در این صنعت هم تاثیرگذاشته است ، گفت:‌ البته بعید است قیمت خودرو کاهش یابد و اگر عده ای می خواهند قیمتها کاهش یابد باید برای کاهش هزینه تمام شده تولید هم برنامه ریزی کنند.

خبرآنلاین: دبیر انجمن قطعه سازان خودرو با بیان اینکه رکود اقتصادی در این صنعت هم تاثیرگذاشته است ، گفت:‌ البته بعید است قیمت خودرو کاهش یابد و اگر عده ای می خواهند قیمتها کاهش یابد باید برای کاهش هزینه تمام شده تولید هم برنامه ریزی کنند.

ساسان قربانی در مصاحبه با رادیو اقتصاد اظهار داشت : باتوجه به اینکه وضع اقتصادی کشور مطلوب نیست، گفت : رکود بازار خودرو ناشی از کاهش قدرت خرید است که در سفارش تولید قطعه سازی هم تاثیر منفی گذاشته است ،وی اظهار داشت : قطعه سازان همچنین با کاهش نقدینگی روبرو هستند و طلب قطعه سازان هم به موقع پرداخت نمی شود.

قربانی گفت :‌ به همین دلیل قطعه سازان مجبور شدند بخشی از نیروی کار خود را تعدیل کنند و انتظار داریم دولت از صنعت خودروسازی و قطعه سازی که پیوندهای پسین و پیشین زیادی دارد ، حمایت کند.

دبیر انجمن قطعه سازان خودرو گفت : در سال ۲۰۰۸ هم که اقتصاد غرب دچار رکود شد ،دولت ها از صنعت خودرو با تامین نقدینگی و ارائه بسته های مالی حمایت کردند.

وی افزود : برای ایجاد تقاضا در بازار خودرو و رهایی از رکود خرید این محصولات باید تسهیلات خریدار به میزان قابل توجهی افزایش یابد تا مردم بتوانند متناسب با شرایط مالی و اقتصادی خود خودرو تهیه کنند.

قربانی اظهار داشت البته باید نرخ سود بانکی هم کاهش یابد و از خودروسازان هم انتظار می رود فعالیتهای پایه ای و بنیادی را برای توسعه محصول انجام دهند که البته زمان بر است.

قربانی اظهار داشت: صنعت خودروسازی با صنایع فولاد و همچنین صنایع پتروشیمی و فلزی ، ارتباطات گسترده ای دارد.

وی گفت:‌ راهبرد صنعت خودروسازی کشور باید ساماندهی هزینه ها و قیمت های تمام شده و همچنین توسعه محصول همزمان با ارتقای کیفیت و تولید رقابتی باشد و از لحاظ آمار تولید و بازار مصرف باید منطقه ای و جهانی فکر کنیم.

وی درباره اینکه آیا قیمت خودرو کاهش خواهد یافت هم گفت: با شرایط فعلی و عوامل موثر در هزینه تمام شده بعید است قیمت تمام شده کاهش یابد و به همین خاطر نمی توانیم قیمت ها را برای مصرف کنندگان کاهش دهیم اما دولت و خودروسازان می توانند بسته های حمایتی غیرقیمتی مانند تسهیلات خریدار و همچنین فروش اقساطی و دیگر خدمات ارائه کنند تا بازار خودرو از رکود خارج شود .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رسول

      ارزون میکنیم عجله نکنید. وقتی که شما به خاک سیاه نشستید و ماشین های خارجی به قیمت واقعی وارد شد...

    • محسن

      تسهیلات کیلویی چنده. مگه بچه گول میزنین. بابا ما از ماشینای گرون و زشت و بیخود و بی کیفیت داخلی خسته شده ایم

    • بدون نام

      کاهش ندهید. مردم هم اینقدر نمیخرند تا درش را تخته کنید.

    • فرهاد

      جالبه حاضرنیستند کمی از زیاده خواهیشونو کم کنن میگن قیمت تمام شده به قول عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس هزینه ی شرکتهای اقماریتونو میخواید از مشتری بگیرید مگه مردم برده شما هستن که بخوان کار کنن و مال و جان خودشونو بذارن پای بی کفایتی ها و زیاده خواهی های شما.مگه وامو نباید پرداخت کرد که بخواهیم زسر بار وام بریم اشغالاتونو بگیریم تحت هیچ شرایطی نمیگیریم

    • بدون نام

      مثلا میخواد بگه افت فروش به همه چی ربط داره بجز قهر و تحریم مردم

      نه داداش این ملت همیشه توان جیبشون کمتر از نرخ های بازار بوده ولی بازار خودرو همیشه پر رونق بود . این بار اگه بازار خودرو خوابیده ، مال قهر مردمه نه عوامل پر شماری که شما فرمودین

    • ایرانی

      این حرف های دروغ دیگر فایده ای ندارد!

      این ننه من قریبم ها دیگر جواب نمی دهد!

      تاریخ مصرف این حرف های دروغ و کلک و فریب مردم دیگر تمام شده است و ما دیگر خام حرف های شما نمی شویم

      یک نفر می کفت با کسی که در خط تولید ایران خودرو کار می کرده و نمی خواسته نامش فاش شود قسم خورده و گفته است هزینه تمام شده تولید سمند به اضافه سود ایران خودرو و تمام هزینه ها و غیره حدود 3 تا 4 میلیون تومن است و این را به سختی و یواشکی از قسمت مدیریت تولید فهمیده بوده چون این اطلاعات رو هرکی بفهمه اخراجش می کنن و این اطلاعات کاملا سری هستش.
      جالبه که تک تک قطعات و تجهیزات مورد نیاز و دستمزد ها و غیره یک خودرو در اون لیست قیمت موجود بوده

      ببینید چطور دارند ما رو گول میزنند!

      ببینید واقعا چه کسانی خودروساز شده اند!

      ببینید چقدر وضع ما فاجعه آمیز هستش!

      واقعا فقط نابودی سزاوار این خودروسازهاست

      نابودی خودروساز فقط همین!

    • بدون نام

      اگر بخواهیم به قول آقای احمدی نژاد کیلویی هم محاسبه کنیم ورق وآهن که 90 درصد وزن یک خودرو را تشکیل میدهدحداقل35درصد کاهش قیمت نسبت به سال گذشته را تجربه کرده ولی خودرو داخلی همچنان باقیمتهای بالا پیشنهاد میشود مدیران محترم ایران خودرو وسایپا اگه میخواهید به تولیدتون ادامه بدهید باید کاهش قیمت داشته باشید یا کیفیت را به حداقلهای استاندارد جهانی برسونید باتشکر

    • بدون نام

      مگر زمانی که قیمت تولید بالا می رفت مردم برنامه ریزی کردند که حالا میخواید مردم بیان و برای کاهش هزینه تولید برنامه ریزی کنند .

    • گلادیاتور

      خسته شدیم ماشین اشغال ایرانی سوار شدیم بزار اینقدر روکود بمونه تا درش تخته بشه

    • محمد

      هیچ خودروی صفر نباید خرید چه ایرانی و چه وارداتی ... اونقدر عوارض به وار اتی ها هم بسته اند که قیمتها سرسام آور شده ... باید قیمت بیاد پایین و کیفیت بره بالا تا ایرانی فهیم خودروی صفر بخره .. همین ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج