۲۵۵۱۱۳
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

نظر نماینده آمریکا درباره آزمایش موشکی ایران

نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در مورد ربط دادن آزمایش موشکی ایران به توافق هسته ای این کشور با قدرت های جهانی هشدار داد.

خبرگزاری مهر: «سامانتا پاور» نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد گفت پرتاب موشک جدید ایران قطعنامه ‌های موجود شورای امنیت سازمان ملل را نقض کرده است.

وی پیش از این گفته بود آزمایش موشکی ایران با عنوان موشک عماد را در شورای امنیت سازمان ملل مطرح می کند. پاور که در نشستی در واشنگتن سخنرانی می ‌کرد با اشاره به آزمایش موشک جدید ایران گفت: اگر حقایق آن چیزهایی که فکر می کنیم باشند، این اقدام قطعنامه ‌های شورای امنیت سازمان ملل را نقض می‌ کند.

سامانتا پاور در ادامه سخنان خود در این زمینه گفت: واقعا از ویژگی ‌های مهم در اجرای توافق هسته‌ای با ایران اجرای قطعنامه و معیارهای موجود در آن است. وی در عین حال یادآور شد که نباید آزمایش موشکی ایران را به توافق هسته ای مرتبط کرد.

عماد نخستین موشک دوربرد جمهوری اسلامی ایران با قابلیت هدایت و کنترل تا لحظه اصابت به هدف می باشد که قادر است اهداف مورد نظر را با دقت بالا مورد اصابت قرار داده و به طور کامل منهدم کند.

پیش از این نماینده انگلیس در سازمان ملل متحد نیز از کمیته تحریم‌ های ایران در شورای امنیت این سازمان خواست آزمایش موشک عماد توسط این کشور را مورد بررسی قرار دهد.

جان کربی، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز دوشنبه گفته بود: در صورتی که آزمایش موشکی گزارش شده ناقض هر یک از قطعنامه‌های فعلی شورای امنیت سازمان ملل متحد باشد، ما اقدامات مقتضی درباره آن را در سازمان ملل انجام خواهیم داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سامی

      ایران برای ساخت موشک ازهیچکس اجازه نخواهد گرفت ، توکه عددی نیستی ،ما ایرانی ها همه باهم متحدیم به شدت بهتون هشدارمیدیم کاری نکنید جنگ جهانی راه بندازیم و همه مخالفای ایران رو 1000سال عقب بندازیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج