۲۵۶۳۷۱
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

دستبرد ۷۰۰ میلیونی به «بانک مسکن»

عتباتی از دستگیری سارقان بانک مسکن شعبه مرکزی شهر اردبیل خبر داد و گفت: این افراد با از کار انداختن سیستم‌های امنیتی، حفاظتی و با استفاده از تجهیزات مدرن نسبت به اعمال نفود در سیستم این بانک اقدام کرده و پس از سرقت ۷۰۰ میلیون تومانی متواری شده بودند.

خبرگزاری میزان: عتباتی از دستگیری سارقان بانک مسکن شعبه مرکزی شهر اردبیل خبر داد و گفت: این افراد با از کار انداختن سیستم‌های امنیتی، حفاظتی و با استفاده از تجهیزات مدرن نسبت به اعمال نفود در سیستم این بانک اقدام کرده و پس از سرقت ۷۰۰ میلیون تومانی متواری شده بودند.

«ناصر عتباتی» دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در گفت‌وگویی با اعلام خبر دستگیری سارقان بانک مسکن شعبه مرکزی شهر اردبیل اظهار کرد: اواسط مهر ماه سال جاری سرقت شبانه‌ای از بانک مسکن شعبه مرکزی به دادستانی مرکز استان گزارش و از همان ساعت‌های اولیه، تلاش‌ها برای دستگیری سارقان آغاز شد.

وی ادامه داد: این سارقان با از کار انداختن سیستم‌های امنیتی، حفاظتی و استفاده از تجهیزات مدرن اقدام به اعمال نفود در سیستم این بانک کرده بودند و پس از سرقت ۷۰۰ میلیون تومانی از این بانک متواری شدند.

عتباتی تصریح کرد: با نیابت‌های چندین باره‌ای که از سوی دستگاه قضایی استان صادر شد و همچنین با کمک نیروهای امنیتی و انتظامی این دو سارق روز گذشته دستگیر و روانه زندان شدند و پرونده در دست بررسی قرار دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از مدیران بانک‌ها، مؤسسات مالی و اعتباری، صرافی‌ها و دیگر مکان‌هایی که در آن پول‌ها و اشیا و اوراق بهادار نگهداری می‌شود،‌ خواست تا نسبت به تأمین امنیت محل مورد نظر و بالا بردن حفاظ فیزیکی اقدام لازم را انجام دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بانکی

      متاسفانه مدیران اهمیتی برای سرقت از بانک قائل نیستند تا جایی که به بهانه وجود مقدار اندک و غیر قابل نگرانی وجه نقد داخل گاوصندوقها در شب و همچنین پوشش بیمه گاوصندوقها در صورت سرقت، از نصب سیتمهای پیشرفته پیشگیری از سرقت سر باز میزنند و با این کارشون تصور میکنند که مثلا دارند تصمیم مدیریتی در جهت حفظ منابع مالی بانک میگیرند در حالی که اصلا متوجه نیستند با این تصمیمات بدون پشتوانه و سوء مدیریتی انگیزه سرقت را در جامعه بالا میبرند.

      فیلم مصاحبه با سارقین بانک به روشنی نشون میده که دلیل انتخاب بانکها جهت سرقت، اطمینان از بیمه بودن بانکها است و اینکه سارقین تصور میکنند چون به سرمایه اشخاص دست درازی نمیکنند سرقتشون مشکلی نداره، و اینطور که معلومه درک سارقین و مدیران بانکی دقیقا در یک حد و اندازه است و هیچکدام به اثر دراز مدتی که تصمیمات و تحلیلهای بچگانه و سلیقه ایشون در جامعه خواهند گذاشت واقف نیستند.

      مرد نگهبان علامت تجاری سیستمها و تجهیزات پیشرقته پیشگیری از سرقت هستش که ویژه بانکها، صرافیها، طلا و جواهر فروشیها و دیگر اماکنی که به نوعی گاوصندوق غیر قابل سرقت اولین نیازشون هست طراحی و ساخته شده تا جایی که ضمانت پرداخت خسارت در صورت سرقت از گاوصندوقهای تجهیز شده آنها در قرارداد فروششون وجود داره ولی بانکها و طلا فروشیها تصور میکنند نیازی به پیشگیری از سرقت ندارند و تجهیزاتی که به روشنی میبینند پشت سر هم از کار انداخته میشوند و سرقت از گاوصندوقهاشون را باعث میشوند براشون کفایت میکنه.

      به هر حال این هزینه سوء مدیریتی است که سالهاست داره از طرف مردم پرداخت میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج