۲۵۷۳۲۲
۱ نظر
۵۱۱۷
۱ نظر
۵۱۱۷
پ

از هنر خانم های با سلیقه ایرانی ایده بگیرید

برای این که هنرمند واقعی باشید نیازی نیست که حتما تحصیلات آکادمیک داشته باشید، هستند کسانی که بدون داشتن تحصیلات تخصصی در زمینه هنر کارهایشان شگفت زده تان می کند.

از هنر خانم های با سلیقه ایرانی ایده بگیرید




وب سایت چیدانه: برای این که هنرمند واقعی باشید نیازی نیست که حتما تحصیلات آکادمیک داشته باشید، هستند کسانی که بدون داشتن تحصیلات تخصصی در زمینه هنر کارهایشان شگفت زده تان می کند، کارهایی مانند طراحی های داخلی، تزیینات، دکور کردن وسایل و لوازم، به نظر من هنر جزو ذات انسان است که می تواند به هر شکلی و از هر طریقی شکوفا شود.

از هنر خانم های با سلیقه ایرانی ایده بگیرید

از هنر خانم های با سلیقه ایرانی ایده بگیرید

یکی از این هنرمندان عزیزی که حرفشان را زدیم جزو مخاطبان اینستاگرام چیدانه است، وقتی یکی از عکس های زیبا و هنرمندانه اش را برایمان ارسال کرد، از دیدن آن همه زیبایی و سلیقه شگفت زده شدیم و کنجکاو شدیم تا سری به صفحه اینستای این بانوی هنرمند بزنیم و آن جا بود که با گنجینه ای از عکس های زیبا با کادر بندی های خوب و ترکیب های رنگی مواجه و تصمیم گرفتیم تا این عکس های زیبا را به همراه توضیحاتی که شاید برای شما هم جالب باشد برای تان آماده کنیم تا شما هم بی نصیب نمانید از این همه زیبایی پس با چیدانه همراه باشید در این مطلب جذاب.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

ابعاد و مکان مناسب فرش در دکوراسیون داخلی منزل

یکی از اهداف اصلی حضور فرش در خانه، کمک کردن به تعریف یک فضا است. در هنگام انتخاب فرش، شما وسعت کف مورد نظر تان، مبلمانی که رو یا اطراف فرش قرار می گیرد و رابطه و تعادل بین این دو را در نظر می گیرید. برخی از ابعاد رایج فرش عبارت اند از: ۱۲۰ در ۱۸۰ یا ۱۵۰ در ۲۱۰ (استاندارد)، ۱۸۰ در ۲۷۰ (بزرگ) و ۲۴۰ در ۳۰۰ یا ۲۷۰ در ۳۶۰ (خیلی بزرگ)، اما اغلب می توانید اندازه ی سفارشی برای فرش تان داشته باشید.

از هنر خانم های با سلیقه ایرانی ایده بگیرید

قبل از اینکه برای خرید فرش اقدام کنید، با استفاده از روزنامه یا چیزی دیگر اندازه ی ایده آل فرش را بر روی کف منزل تان علامت گذاری کنید و ببینید مبلمان تان چگونه با آن ست می شود. چیدانه در این مطلب به شما نکاتی درباره ی انتخاب فرش متناسب با دکوراسیون داخلی منزل تان را یادآور می شود که امیدواریم برای تان مؤثر باشد.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

بازسازی زیبا و متفاوت سالن زیبایی در تهران

عموما طراحی های داخلی معطوف به دکوراسیون منزل و یا فضای اداری و مرکز خرید و فروشگاه نمی شود بلکه دایره ی وسیع تری از کاربری ها را در بر می گیرد، کاربری هایی که شاید طراحی برای آن ها به نوعی چالش بدل شود.

از هنر خانم های با سلیقه ایرانی ایده بگیرید

چالشی که باید علاوه بر کارآمد کردن محیط کاربری، زیبایی و جذابیت بصری منحر به فردی داشته باشد، چالشی بهزاد منشگر و ایمان شفیعی در دفتر معماری کاما ، به خوبی به آن پاسخ داده اند. با چیدانه همراه باشید تا با هم به گوشه و کنار این طراحی منحصر به فرد که تقدیر شده بخش بازسازی، جایزه معمار ۹۴ شده است سری بزنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

تاسیسات برقی ساختمان: انواع کلید و پریز

از هنر خانم های با سلیقه ایرانی ایده بگیرید

در طراحی دکوراسیون داخلی خانه، اجزا و عناصر کوچکی وجود دارند که شاید حضورشان خیلی به چشم نیاید اما بودنشان ضروری و کاربردی است و شاید بتوانند علاوه بر کارآیی شان، بر زیبایی دکوراسیون داخلی خانه نیز تاثیر گذار باشند، یکی از این اجزا و عناصر کوچک کلید ها و پریز هایی هستند که در همه خانه ها به چشم می خورند، با چیدانه در ادامه این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با کلید ها و پریز ها به دست بیاوریم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

۷ ترکیب رنگی جذاب با طوسی

از هنر خانم های با سلیقه ایرانی ایده بگیرید

بی مقدمه می روم سر اصل مطلب ! طوسی های خوش ترکیب کدام اند؟! طوسی واقعی ترکیبی از رنگ های سیاه و سفید است این رنگ به دلیل ماهیت خنثی خود توانایی ترکیب شدن با بیشتر رنگ ها را دارد و می تواند در فضای دکوراسیون داخلی شما بسیار خوش بدرخشد ، اما باید بدانیم کدام طیف از طوسی قابلیت ترکیب مناسب با کدام رنگ را دارد. با چیدانه همراه باشید تا به شما راز این ترکیب رنگ های خیره کننده را در میان بگذاریم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مم

      تورو خدا واسه جهیزیه کمکم کنید تورو امام رضا 09162727708

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج