۲۶۳۰۴۷
۵۱۳۲
۵۱۳۲
پ

نمای چندبعدی ساختمان ولیعهدی در تهران

رضا شقاقی و همسرش ساکن شرق تهران هستند و کلبه دربندسر جایی شده برای گذران اوقات فراغت و روزهای بازنشستگی‌شان. آنها این کلبه را با دست خودشان و با سبک روستیک ساخته اند.

وب سایت چیدانه: آب از پیچ و خم جاده‌های فرعی دربندسر لابه‌لای خانه‌های ویلایی چرخ می‌زند و پایین می‌ریزد؛ از دل چشمه‌های بالای کوه آمده و دور تبریزی‌ها می‌گردد و لای جوی‌های نیمه‌سرد شرشر صدا می‌کند.

کلبه دربندسرخانواده شقاقی، چوبی ترین چهار دیواری دنیا!

نمای چندبعدی ساختمان ولیعهدی در تهران

بعد از آخرین پیچ، ۲۰ پله یا بیشتر، بالاتر از سطح زمین کلبه‌ای نشسته که یک زن و شوهر سر و سامانش داده‌اند؛ «اول کار که اینجا را خریدیم، فقط یک چهاردیواری ساده بود که آب از همه‌ جایش بیرون می‌زد. با خودمان فکر کردیم، باید اینجا را سر و سامان داد. دل‌مان نمی‌خواست دست به ترکیب طبیعی منطقه بزنیم یا چیزی را خراب کنیم. با همین چیزی که داشتیم، کلبه‌مان را ساختیم و آن را با چوب‌ها و آهن‌پاره‌هایی که مردم همین حوالی دور می‌ریختند، سر و سامان دادیم.» رضا شقاقی و همسرش ساکن شرق تهران هستند و کلبه دربندسر جایی شده برای گذران اوقات فراغت و روزهای بازنشستگی‌شان. آنها این کلبه را با دست خودشان و با سبک روستیک ساخته اند.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

ساختمان اداری و تجاری ولیعهدی، نمای چندبعدی در تهران

تصور کنید در حال گذر از یک خیابان هستید و ناگهان نمایی را می بینید که با برجستگی ها و فرورفتگی هایش در دل جداره ی صاف و یکنواخت نماهای شهری جا خوش کرده و یکه تازی می کند. نمایی که همچون معماری سنتی ایران که سرشاز از پر و خالی است، با سایه روشن هایش دل ما را می برد.

نمای چندبعدی ساختمان ولیعهدی در تهران

بله، این نما متعلق به یکی دیگر از افتخارات معمار برجسته ی کشورمان هومن بالازاده است که او را با نام کافه اسپریس می شناسیم. ساختمان اداری و تجاری ولیعهدی، ساختمانی با نمای چندبعدی است که توسط گروه طراحی هوبا در کرج طراحی و ساخته شده است. با چیدانه همراه باشید تا درباره ی جزییات این بنا بیشتر بدانیم...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

انواع شومینه های مدرن در دکوراسیون داخلی

نمای چندبعدی ساختمان ولیعهدی در تهران

شومینه در هر خانه ای که باشد حال و هوای خاصی به آن فضا می بخشد، اما در فضاهای مدرن و امروزی بی شک نیاز به یک تغییر در نوع و شکل شومینه ها نیز می باشد یعنی استفاده از همان شومینه های مدرن که انواع و اقسام گوناگونی دارند، امروز در چیدانه می خواهیم سری بزنیم به بررسی انواع شومینه های سبک مدرن با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

روش نگهداری و تمیز کردن تشک

می دانم برای بسیاری از شما مثل من هیچ چیز لذت بخش تر از یک خواب خوش و آرام نیست. خوابی که خوش بودن آن بعد از خیال آسوده، وام دار جایی آسوده است. همان جای گرم و نرم دلچسب که محبوب همه است!

نمای چندبعدی ساختمان ولیعهدی در تهران

ما به طور متوسط یک سوم از یک شبانه روز را بر روی تشک ها در خواب به سر می بریم و به دلیل تماس مستقیمی که با این کالاها داریم، شایسته است در کنار توجه به زیبایی و کیفیت آن ها در دکوراسیون اتاق خواب، بهداشت و نظافت آن ها را نیز جدی بگیریم. به همین بهانه چیدانه قصد دارد با چند پیشنهاد و دستورالعمل ساده شما را در تمیز کردن و مراقبت از تشک هایتان یاری کند تا لذت یک خواب آسوده را از دست ندهید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


از هنر خانم های با سلیقه ایرانی ایده بگیرید (۳)

نمای چندبعدی ساختمان ولیعهدی در تهران

در هنرمند بودن و با سلیقه بودن خانم ها خانه دار ایرانی هیچ شکی نیست و همه می دانند که خانم های ایرانی معجزه گرانی هستند که خانه ها را برای ما تبدیل به بهشت هایی عینی و قابل لمس می کنند، این خانم های خانه دار از هر چیزی برای هنر نمایی استفاده می کنند، از ست کردن لباس ها و چیدمان دکوراسیون داخلی خانه گرفته تا چیدن و تزیین سفره و میز غذا به همین دلیل ما در چیدانه تصمیم گرفتیم تا شما را در سری مطالب از هنر خانم های با سلیقه ایرانی ایده بگیرید با برخی از این خانم های هنرمند آشنا کنیم، این بار هم به سراغ صفحه اینستاگرام یکی از این خانم های خانه دار به نام سابینه زند به آدرس sabinehzand رفتیم تا از گنجینه عکس های این بانوی هنرمند برای نوشتن این مطلب استفاده کنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج